نمایش هویت و اصالت تجاری یک کسب و کار با چاپ پرچم های اختصاصی

0

یک پرچم کوچک با نشان تجاری شما روی میز کار و یا یک پرچم بزرگ تر قرار گرفته روی یک استند فلزی در نمای پشت سر شما هنگامی که مشغول سخنرانی هستید، به راحتی می تواند نمایانگر هویت و اصالت تجاری کسب و کار شما باشد و همچنین شکوه ویژه ای را در نظر مخاطب ایجاد نماید. البته باید در نظر داشت که کیفیت متریال به کار رفته در ساخت پرچم، طراحی و همچنین کیفیت چاپ پرچم می بایست تماما در خدمت اهداف مدنظر قرار گیرد، وگرنه تاثیر چندانی نخواهد داشت یا اینکه در جهت معکوس عمل خواهد کرد.

 چاپ پرچم

نمایش هویت و اصالت تجاری یک کسب و کار با چاپ پرچم های اختصاصی

شاید شما هم برای کسب و کار خود، انتقال پیام ها و یا سایر اهداف، در فکر سفارش چاپ پرچم باشید. در این صورت باید خاطر نشان کرد علی رغم اینکه ساخت پرچم فرایند ساده ای به نظر می رسد، نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها ضروری است. از جمله مهم ترین مولفه هایی که باید به آن ها توجه کرد طراحی ساده و شکیل، انتخاب متریال مناسب برای چاپ پرچم و رعایت اصول و استاندارد های چاپ پرچم است.

اقدام برای خرید یا چاپ پرچم اختصاصی

اگر قصد سفارش و چاپ پرچم اختصاصی و یا طراحی پرچم  با هر ابعادی را دارید می توانید پیش از انجام هر کاری از نظرات کارشناسان فنی دنیای پرچم مطلع شوید. این افراد با تکیه بر دانش تخصصی و بهره گیری از تجربه های موفق خود اطلاعات کاملی را در خصوص نوع پارچه متناسب با خواست شما و فناوری مورد استفاده برای چاپ پرچم در اختیار شما قرار خواهند داد. کیفیت و ماندگاری نخستین هدف تیم تولید دنیای پرچم است.

چاپ پرچم

طراحی، متریال و کیفیت چاپ از ویژگی های اساسی چاپ اختصاصی پرچم است

در هنگام ثبت سفارش برای چاپ اختصاصی پرچم به چه نکاتی باید توجه داشت؟

متریال ساخت پرچم های اختصاصی

همانطور که گفته شد یکی از تفاوت های پرچم ها با پوستر ها در ماندگاری و دوام آن ها است. با توجه به اینکه بسیاری از پرچم ها برای قرار گرفتن در محیط باز طراحی می شوند؛ به طور دائم در معرض جریان های شدید باد، نور خورشید و بارش باران قرار دارند. بر همین اساس ماندگاری متریال ساخت پرچم به علاوه دوام کیفیت چاپ پرچم اهمیت دو چندان پیدا می کند. پارچه های پلی استری سبک وزن پرچم ها به گونه ای طراحی شده است که ضد خش و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد. این ماده برای استفاده طولانی مدت در فضای باز در شرایط مرطوب یا خشک طراحی شده است.

کیفیت چاپ پرچم های اختصاصی

معمولا چاپ اختصاصی پرچم روی پارچه پلی استر با کیفیت و با روش چاپ سابلیمیشن، رنگ، چشم نوازی و ماندگاری در خور توجهی دارد. این فرآیند چاپ پرچم با استفاده از روش چاپ تصعید رنگ انجام شده و در مقایسه با سایر روش‌ های چاپ با سطح پایین‌ تر، باز تولید رنگی چشمگیر، جسورانه و همچنین مقاومت استثنایی در برابر محو شدن در دراز مدت دارد.

اندازه استاندارد پرچم ها و یا چاپ اختصاصی پرچم

علاوه بر اندازه های رایج و ابعاد متداول در ساخت پرچم ها، گاهی اوقات سفارش پرچم با طرح های اختصاصی با اندازه ها و ابعاد غیر متداول نیز می تواند در جهت اهداف مورد نظر به کار گرفته شود. کسب اطمینان نسبت به قابلیت های تیم فنی تولید کننده پرچم در ارائه بی نقص اندازه های مورد نظر، از مواردی است که در هنگام ثبت سفارش پرچم باید به آن توجه نمود.

 ارائه خدمات تکمیلی در هنگام ساخت پرچم های اختصاصی

صرف نظر از کیفیت چاپ پرچم و مرغوب بودن مواد سازنده آن، برخی گزینه های تکمیلی وجود دارد که ارائه آن ها بیانگر عزم تیم تولید پرچم در ساخت و تحویل یک کالای بدون نقص، با کاربری ساده و همچنین ارزش نهادن به مشتریان است.

این گزینه های تکمیلی اغلب شامل گیره‌ ها، آستین‌ های میله‌ پرچم، نوار هدر و یا امکان چاپ پرچم در جهت دلخواه مشتری به صورت افقی یا عمودی، دو طرفه همسان یا معکوس و غیره است.

سرعت در چاپ اختصاصی پرچم و خدمات تحویل فوری

بسیاری از پرچم ها برای رویداد های خاصی طراحی و سفارش داده می شوند. از این رو بسیار مهم است که در اسرع وقت آماده شده و تحویل مشتریان گردند. یک مجموعه تولید پرچم های اختصاصی می بایست نسبت به عامل زمان توجه ویژه داشته باشد و علی رغم سرعت بخشیدن به پروسه تولید دچار افت کیفیت نشود.

عوامل دیگری که باید به دنبال آنها باشید

سعی کنید برای سفارش پرچم موادی که ضد الکتریسیته ساکن، مقاوم در برابر چروک و ساییدگی هستند را انتخاب نمایید. علاوه بر این موارد امکانات اتصال پرچم را نیز باید در نظر داشته باشید.

نایلون یا پلی استر کدام پرچم برای شما مناسب تر است؟

دو ماده اصلی برای ساخت پرچم ها شامل پارچه های نایلونی و پارچه های پلی استری می شود. هر دو نوع این پارچه ها مزایا و ضعف های خود را دارند و هرکدام برای محیط ها و مصارف خاصی بهترین گزینه هستند.

نایلون سبک و براق با بافت کمی خشن است و جایی بین پارچه و پلاستیک قرار می گیرد. اما پلی استر مانند پنبه، خشن تر و سنگین تر از نایلون و بدون درخشش است. با توجه به کیفیت های ساخت آن ها پلی استر برای استفاده های طولانی مدت در فضای باز و پارچه های نایلونی برای پرچم هایی که گاه گاه به اهتزاز در می آیند مناسب هستند.

برای مناطقی که جریان های شدید باد کمتر وجود دارد و آلودگی هوا نیز از مسائل قابل توجه است، پارچه های نایلونی به سبب دیرتر کثیف شدن گزینه های مناسبی هستند اما برای مناطقی که جریان های باد شدید وجود دارد قطعا می بایست از پرچم های پلی استر که مقاومت بیشتر دارند استفاده نمود.

پرچم‌ های رو میزی را با لوگوی برندتان به صورت سفارشی طراحی کنید

این نمایشگر های کوچک که با عنوان پرچم‌ های رو میزی شناخته می‌شوند، کپی ‌های کوچکی از یک پرچم با اندازه کامل هستند که برای حمل همان ایده یا پیام، فقط در یک بسته کوچکتر و قابل حمل‌ تر طراحی شده است. پرچم‌ های روی میز برای پیشخوان نمایشگاه‌ های تجاری و غیر تجاری، ست اداری دفاتر کار و همایش ها و کنفرانس ها و بسیاری موارد دیگر عالی هستند. پرچم های رومیزی با چاپ اختصاصی از ابزار های مهم کمپین های بازاریابی به شمار می روند.

اگرچه پرچم های رومیزی برای کاربری های داخل ساختمان طراحی شده اند اما این مسئله نباید باعث تفاوت و افت کیفی متریال و چاپ پرچم های رومیزی به نسبت سایر نمونه های استاندارد یا اختصاصی پرچم ها بشود. پرچم های رومیزی کلیه ویژگی های مربوط به پرچم های فضای باز را در ابعاد کوچکتر دارند.

چاپ پرچم

پرچم های رومیزی کلیه ویژگی های مربوط به پرچم های فضای باز را در ابعاد کوچکتر دارند

نظرات