بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر و همسرش + خانواده و عکس ها و فیلم شناسی

0

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر و همسرش + خانواده و عکس ها و فیلم شناسی

آرام احمری نیا بازیگر سریال موج اول متولد شهریور ماه دهه ۷۰ در تهران می باشد. او علاوه بر بازیگری در فیلم و سریال ایرانی، به عنوان نویسنده و گوینده و منشی صحنه نیز فعالیت دارد. او که دانشجوی کارگردانی است، تاکنون در چندین نمایش و فیلم و سریال ایفای نقش است. آرام احمری نیا به تازگی با بازی در سریال موج اول به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید.

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر سریال موج اول و همسرش +عکس

آرام امری نیا یکی از چهره های سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان می باشد، که در دهه ۷۰ در تهران به دنیا آمده است. ایشان یکی از چهره‌های سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران می‌باشد که علاوه بر هنرپیشگی در زمینه‌های نویسندگی، گویندگی و منشی صحنه مشغول به کار است.

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر و همسرش + عکس های اینستاگرام و زندگی شخصی و خانواده آرام احمری نیا بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون همراه با سوابق هنری و فیلم شناسی از نویسندگی تا گویندگی و بازیگری و سن و زندگینامه و ماجرای ازدواج و همسرش را در ادامه از این بخش میخوانید

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر و همسرش + خانواده و عکس ها و فیلم شناسی

بیوگرافی آرام احمری نیا

آرام احمری نیا (aram ahmarinia) متولد شهریور ماه دهه ۷۰ در تهران می باشد. او علاوه بر بازیگری در فیلم و سریال ایرانی، به عنوان نویسنده و گوینده و منشی صحنه نیز فعالیت دارد. او که دانشجوی کارگردانی است، تاکنون در چندین نمایش و فیلم و سریال ایفای نقش است. او به تازگی با بازی در سریال موج اول به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید.

آرام احمری نیا در رشته هنر تحصیل کرده است.

این چهره تا به حال در چند نمایش تئاتری و اثر و مجموعه به هنرنمایی پرداخته است.

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر
خانم احمدی نیا جدیداً با ایفای نقش در مجموعه موج اول به مخاطبین معرفی گردید و همین سبب شد، که به یک چهره مطرح شده مبدل گردد.

سوابق

خانم احمدی نیا هنرپیشه، نویسنده و گوینده کشور ایران به حساب میاید که کار هنری اش را از نمایش تئاتری استارت زده است و تا به حال در نمایش‌های بسیاری از جمله :حکم مرگ به سبک ارمنی‌ها ساخته نادر نادرپور و همچنین تنها راه ممکن ساخته شبنم قلی‌خانی و…. به عنوان هنرپیشه و همچنین منشی صحنه همکاری کرده است.

سوابق بازیگری

ارام احمری نیا بازیگر، نویسنده و گوینده ایرانی است که در فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون حکم مرگ به سبک ارمنی ها نادر نادرپور و نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی شبنم قلی خانی و… به عنوان بازیگر و منشی صحنه حضور داشته است.

ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه گویندگی و نویسندگی تئاتر و  منشی صحنه نیز مشغول است.

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر و گوینده

گوینده

خانم احمری نیا گوینده خوش صدا و توانمند است که با توجه به صدا و فن بیان قوی، در چند برنامه به عنوان گوینده حضور داشته و به تازگی نیز گویندگی سریال صوتی محکوم را بر عهده داشته است که کارگردانی این سریال صوتی نیز بر عهده خودش می باشد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول کیست +عکس واقعی و بیوگرافی

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر سریال موج اول

بازیگر سریال موج اول

خانم احمدی نیا به غیر از هنرپیشگی در عرصه گویندگی و نویسندگی تئاتر و همچنین منشی صحنه فعالیت می‌کند.

آرام احمدی نیا یکی از گویندگان خوب و خوش صدای اهل ایرانی به شمار می‌رود، که با دقت به صدا و فن بیان خوبش در چند برنامه به عنوان گوینده حاضر بوده است و جدیدا هم گویندگی مجموعه صوت محکوم با کارگردانی خودش را انجام داده است.

خانم احمدی نیا در اولین فعالیت هنرپیشگی‌اش در مقابل قاب دوربین در مجموعه موج اول ساخته سید امیر سجاد حسینی به هنرنمایی پرداخته است.
ایشان در نخستین تجربه بازیگری در قاب تلویزیون، در سریال موج اول به کارگردانی سید امیرسجاد حسینی ایفای نقش کرده است.

سریال «موج اول» به کارگردانی سید امیرسجاد حسینی درباره شیوع کرونا ایران است و در این سریال چهره های جدیدی حضور دارند و ارام احمری نیا بازیگر نقش نازی در این سریال سابقه حضور در تئاتر را دارد و به جز بازیگری در زمینه گویندگی و نویسندگی نیز فعالیت دارد.

عکس های اینستاگرام آرام احمری نیا

صفحه اینستاگرام آرام احمری نیا

صفحه اینستاگرام ایشان با نشانی aram_ahmarinia در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید جدیدترین تصاویر و عکس های اینستاگرامی این بازیگر را در پیج شخصی اش ببینید

عکس های شخصی آرام احمری نیا بازیگر سریال موج اول

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر سریال موج اول

عکس های شخصی آرام احمری نیا بازیگر سریال موج اول

نظرات