ساعت پخش مختارنامه محرم ۱۴۰۱ چه زمانی است؟ + زمان پخش مختار در محرم ۱۴۰۱

7

ساعت پخش مختارنامه محرم ۱۴۰۱ چه زمانی است؟ + زمان پخش مختار در محرم ۱۴۰۱

پخش سریال مختارنامه در محرم ۱۴۰۱ از شبکه های مختلف تلویزیون بازتاب گسترده ای در شبکه های مختلف داشته و قرار است این تکراریترین سریال در محرم ۱۴۰۱ روی انتن شبکه های مختلف تلویزیون از جمله قرآن و شبکه الکوثر، شبکه چهار، آیفیلم ۲ برود. همزمان شب اول ماه محرم ۱۴۰۱ پخش سریال مختارنامه آغاز میشود و علاقه مندان میتوانند این سریال مذهبی و تاریخی را از شبکه قرآن و شبکه الکوثر تماشا کنند در ادامه زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال مختارنامه را و از شبکه الکوثر سریال مختارنامه را پخش خواهد کرد.

زمان پخش سریال مختارنامه در محرم 1400 شبکه قرآن و الکوثر+ تکرار و بازپخش

ساعت پخش مختارنامه محرم ۱۴۰۱ چه زمانی است؟ مختارنامه یکی از بهترین سریال های مذهبی ساخته شده در ایران است که هرساله در محرم بینندگان بسیاری دارد.

خش مجدد سریال مختارنامه و زمان تکرار و بازپخش سریال مختار از شبکه قرآن و الکوثر با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام همراه شد. مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری درباره مختار ثقفی است که از جنگ و جهاد کناره گرفته است و در گندمزارهای پربار مدائن به زراعت مشغول می‌شود.
سریال «مختارنامه» بعد از چند سال پخش مجدد، بازهم در زمان پخش مورد استقبال مخاطب قرار می گیرد.

ساعت پخش و تکرار سریال مختارنامه در محرم ۱۴۰۱

سریال مختارنامه یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی به کارگردانی داوود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی‌خیزد، می‌پردازد. این سریال در ۴۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای پخش گردید

مختارنامه در محرم امسال (۱۴۰۱) روی آنتن شبکه ها سیما خواهد رفت که در روزهای آتی زمان پخش و تکرار سریال مختارنامه از شبکه های قرآن و شبکه الکوثر و آیفیلم ۲ بروزرسانی میشود

فریبرز عرب نیا، ماه‌چهره خلیلی، فرهاد اصلانی، رضا رویگری، مهدی فخیم زاده، فریبا کوثری، نسرین مغانلو، انوشیروان ارجمند و … بازیگران این سریال هستند.

داستان این مجموعه تلویزیونی از زخمی شدن حسن بن علی و رفتن وی به مدائن که حاکم آن عموی مختار است شروع می‌شود. مختار از طرف عمویش فرا خوانده می‌شود تا از حسن بن علی محافظت کند. بعد از مسموم و کشته شدن حسن مجتبی توسط همسرش جعده در ادامه، داستان به وقایع سال ۶۰ هجری و مرگ معاویه و حکومت یزید و جریان بیعت گرفتن از حسین بن علی رفته و در نهایت پنج سال بعد از حادثه عاشورا، مختار به عنوان رهبر چهارمین قیام پس از عاشورا با متحد کردن شیعیان با شعار «یا لثارات الحسین» به خونخواهی حسین بن علی و شهدای کربلا قیام می‌کند.

پیش از این خبری مبنی بر عدم پخش سریال مختارنامه در محرم امسال منتشر شده بود.

زمان پخش و تکرار سریال مختارنامه در محرم 1400

زمان پخش از شبکه الکوثر در محرم ۱۴۰۱

هنوز خبری مبنی بر ساعت پخش سریال تلویزیونی مختارنامه از شبکه الکوثر منتشر نشده است

سریال «مختارنامه» با نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری، تهیه کنندگی محمود فلاح، محصول سیما فیلم است و زبانگردانی و دوبله به زبان عربی آن در شبکه آی فیلم انجام شده است.

زمان پخش سریال مختارنامه در محرم 1400 شبکه قرآن

آغاز پخش دوباره مختارنامه در محرم ۱۴۰۱ : سریال «مختارنامه» در حالی از هفته آینده پخش خود را دوباره در تلویزیون آغاز خواهد کرد که کماکان اثری درخور تاریخ مذهبی و آیینی ما ساخته نشده است.

سریال “مختارنامه” بعد از چند سال بازپخش، باز هم در زمانِ پخش مورد استقبالِ مخاطب قرار می‌گیرد. اما این بار خیلی‌ها اطلاع ندارند این اتفاق قرار است از یکشنبه هفته آینده بیفتد. پخش شبکه آیفیلم نشان از تغییرِ کنداکتور این شبکه تلویزیونی و رفتن به سمتِ محرمی شدن، دارد.

پخشِ دوباره “مختارنامه” از سیما، به شوخی و بخشی از آن به جدّی نقدهایی را در این حوزه داشتند.

با همه این تفاصیل، سریال “مختارنامه” هنوز هم با تکرار مکررات، بیننده‌ای را خسته نمی‌کند. پلان به پلان و سکانس به سکانس آن جذابیت دارد. هر بار تماشایش رگه‌های تازه‌ای از بازی‌ها و کارگردانی داود میرباقری را به رخ مخاطب می‌کشد. سال ۱۳۸۹ بود که اثر داود میرباقری از شبکه یک سیما پخش شد. سال‌های بعد در شبکه‌های ایرانی و خارجی روی آنتن رفت و مورد استقبال بسیاری از مخاطبین قرار گرفت، حتی در مسیر راهپیمایی اربعین تصاویر سریال مختارنامه چه نقش‌های مثبت و چه منفی به‌روی بیلبوردها نقش بسته بود.

7 دیدگاه در “ساعت پخش مختارنامه محرم ۱۴۰۱ چه زمانی است؟ + زمان پخش مختار در محرم ۱۴۰۱

  1. تینا گفت:

    در شبکه قران چه ساعتی و چه زمانی نشون میده؟

    1. ادمین گفت:

      شبکه قرآن فعلا زمان پخش اعلام نکرده و اگر خبر جدیدی بود حتما اطلاع رساتی میشه

  2. Unknown گفت:

    خب عقب افتاده ساعتو بگو همه وری زدی بجز گفتن ساعت

  3. فاصیما گفت:

    نگفتین ساعت پخش و ساعت بازپخش رو؟

    1. ادمین گفت:

      سریال مختارنامه راس ساعت ۲۲ از شنبه تا چهارشنبه از شبکه آی فیلم پخش میشود و
      تکرار و بازپخش آن نیز در ساعات ۶ و ۱۴ خواهد بود.

  4. سمانه گفت:

    پخش تکرار سریال مختار نامه

  5. ابوالفضل مقدم گفت:
    7
    4

    پخش تکرار سریال مختارنامه از شبکه قرآن

نظرات