عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حلیمه سعیدی بازیگر + محل دفن

0

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حلیمه سعیدی بازیگر + محل دفن و خاکسپاری حلیمه سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون را در ادامه ببییند:

عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حلیمه سعیدی بازیگر + محل دفن

عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حلیمه سعیدی بازیگر + محل دفن

مجله حرف تازه – حلیمه سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون روز جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در سن به دلیل بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت و زمان محل تشییع جنازه و خاکسپاری وی هنوز مشخص نشده و بر اساس توضیحات جلال لشکری فرزند این بازیگر:: هنوز زمان خاکسپاری مشخص نیست و بنابر خواسته خودشان در قطعه هنرمندان خاک نخواهند شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری حلیمه سعیدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری عکس و فیلم بارگذاری خواهد شد….

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران

حاجیه خانم مرحومه مغفوره حلیمه سعیدی مادر شهید والامقام «رضا لشکری» از شهدای دوران دفاع مقدس و هنرمند مردمی و محبوب سینما و تلویزیون بود که بر اثر ایست قلبی و تنفسی و در سن ۸۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

در پی درگذشت این هنرمند محبوب و مردمی سینما و تلوزیون و مادر شهید رضا لشکری، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در پیامی درگذشت این اسوه صبر و بردباری را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:حاجیه خانم حلیمه سعیدی مادری پاکدامن، صبور و هنرمندمردمی و محبوب بود که فرزند خویش را در راه آرمان های امام(ره) و انقلاب، در مسلخ عشق و ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فدا کرد و پس از سال‌ها صبر و بردباری، دعوت حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت.

فقدان این مادر بزرگوار و محبوب شهید را به خانواده معظم شهید و همه بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن فقیده سعیده، آرزوی آرامش ابدی دارم.

عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حلیمه سعیدی بازیگر + محل دفن

حلیمه سعیدی متولد ۱۳۱۳ در شهر تاکستان بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. وی بیشتر در آثار طنز تلویزیونی حضور داشته‌ و در فیلم های «اخراجی های ۳»، «طلا و مس»، «حلقه‌های ازدواج» و «پیتزا مخلوط» و در سریال‌های تلویزیونی «متهم گریخت»، «بزنگاه»، «عید امسال»، «زن بابا»، «خوش نشین‌ها» ، «راه دور» و «ساختمان پدر» ایفای نقش کرده است .

گفتنی است، رضا لشگری متولد ۱۳۴۶ بود و در ۲۵ خرداد ۱۳۶۳ زمانی که در خط مقدم مشغول خنثی سازی مین بود مجروح و در نهایت به شهادت رسید.

نظرات