داستان و بازیگران فیلم داستانی چهره به چهره+ بیوگرافی و تصاویر بازیگران

0

“فیلم داستانی چهره به چهره″، فیلم ایرانی به کارگردانی بابک بهرام بیگی و تهیه کنندگی مهدی کوهیان است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم داستانی چهره به چهره که به تازگی  فیلمبرداری آن آغاز شده است، حالا قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای اران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم داستانی چهره به چهره+ بیوگرافی و تصاویر بازیگران

 

فیلم داستانی «چهره به چهره» به کارگردانی بابک بهرام‌بیگی با بازی هانیه توسلی کلید خورد.

پروژه سینمایی چهره به چهره دومین تجربه بابک بهرام‌بیگی است این روزها در شهر کاشان در حال فیلمبرداری است. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این پروژه تا ۴۰ روز ادامه داشته باشد.

خلاصه داستان

فیلم “چهره به چهره” روایتگر ماجرای سرنوشت آدمهایی است مثل خیابانهای شهر گاه در چهار راهی به هم می رسند و از هم عبور می کنند، گاهی موازی هم پیش میروند. گاهی هم سرنوشت مثل کوچه بن‌بستی است.

خلاصه داستان فیلم چهره به چهره

بابک بهرام‌بیگی که پیش از این فیلم “یک روز طولانی” را کارگردانی کرده است، این فیلم را به عنوان دومین پروژه خود در شهر کاشان مقابل دوربین برده است. لازم به ذکر است، هانیه توسلی به عنوان بازیگر اصلی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

 

اسامی بازیگران فیلم داستانی چهره به چهره به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم چهره به چهره به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: بابک بهرام بیگی، تهیه کننده: مهدی کوهیان، نویسندگان: بابک بهرام بیگی، خسرو منصف‌شکری، مدیر فیلمبرداری: رضا تیموری، صدابردار: عرفان رضایی ، مدیر برنامه‌ریزی و انتخاب بازیگر: فهیمه امن‌زاده، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح لباس: شیده محمودزاده، مشاور فیلمنامه: کتایون شهابی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، طراح صدا: مهرشاد ملکوتی، طراح صحنه: امیر هیوند، دستیار کارگردان: محمد حسین‌نژاد، مدیر تولید: خیام وقار، مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی.

نظرات