داستان و بازیگران سریال آرام می گیریم+ بیوگرافی و تصاویر سریال آرام می گیریم

0

“آرام می گیریم”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی و با بازی کامران تفتی است. این سریال محصول سال ۹۵ و در ژانر دارم و اجتماعی ساخته شده است. سریال آرام می گیریم که برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران سریال آرام می گیریم + بیوگرافی و تصاویر سریال تلویزیونی سریال آرام می گیریم

 

معرفی و خلاصه داستان سریال آرام میگیریم

سریال “آرام می گیریم” روایتگر داستان مشکلات خانواده‌های با اصالتی  است که در جامعه امروز فرزندانشان با مسائل و ناهنجاری‌های غیراخلاقی روبرو می‌شوند و آرامش اصلی خانواده را از بین می‌برند.

اسامی بازیگران سریال آرام می گیریم

“ابراهیم” و “مونس” سالیان سال است که با هم زندگی می کنند. همه فرزندان آنها به جز “سعید” که کوچکترین فرزند خانواده است؛ ازدواج کرده و سرگرم زندگی و زن و فرزندان خود هستند. “سعید” که استاد دانشگاه است در حال حاضر تنها همدم پدر و مادر پیرش است. او هم قصد دارد که به زودی ازدواج کرده و اگر ممکن باشد با همسرش در خانه پدری زندگی کند اما…

 

اسامی بازیگران سریال آرام می گیریم

خلاصه داستان سریال آرام می گیریم

 

دیگر عوامل

کارگردان: روح الله سهرابی، تهیه کنندگه: فرهاد گلی، نویسندگان: فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، دستیار اول کارگردان گروه ۲: امین پیرحیاتی، دستیاران کارگردان: علی غیاثوند و علی بی آبی، مدیر تولید: ایرج طایفه، دستیار تهیه: میلد مولازاده، جلوه های ویژه بصری: احسان فانیان، تیتراژ: محمدرضا اصغری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی، مشاور انتظامی: هدایت الله سجادی، مشاور فیلمنامه: لیلا لاریجانی، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی نژاد، خواننده تیتراژ: علی لهراسبی، موسیقی متن: محمد محمد علی، تدوین: آرش معیریان و نوید توحیدی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی.

نظرات