بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی

2

بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی فریدون محرابی بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان و همسرش با زندگی شخصی او در ادامه از مجله حرف تازه همراه باشید و با این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی واقعی

فریدون محرابی که بیشتر در زمنیه گویندگی در رادیو و دوبله فعالیت دارد، بتازگی در جدیدترین کار هنری در سریال آتش در گلستان در قاب تلویزیون حضور دارد. با زندگی شخصی و هنری ایشان در ادامه آشنا شوید.

بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی

فریدون محرابی بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان متولد ۱ فروردین ۱۳۵۸ در تهران و دارای لیسانس بازیگری و فوق‌ لیسانس کارگردانی و بازیگری است. ایشان ازدواج کرده و متاهل می باشد و با آشا محرابی نیز هیچ نسبتی ندارد.

بیوگرافی بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان

سوابق بازیگری و گویندگی

فریدون محرابی با بازی در تئاتر وارد عرصه بازیگری شده و تاکنون در سریال هایی چون مدار صفر درجه، مرگ تدریجی یک رویا، به کجا چنین شتابان، آشپزباشی و کارهای تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است، اما بیشترین فعالیت محرابی به عنوان بازیگر نمایش های رادیویی و کارگردانان مطرح رادیویی به حساب می‌آید که سال‌هاست نقش‌های متنوع رادیویی را پشت میکروفن در مرکز نمایش رادیویی ایفا کرده است.

بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی

ایشان هم‌اکنون به عنوان مدرس نیز در دانشکده سینما و تئاتر فعالیت دارد. معمولاً پایه ثابت تیم داوران جشنواره‌های رادیویی در عرصه تئاتر نیز بوده است. محرابی از پدرش و بعد مرحوم حمید سمندریان به‌عنوان اولین و مهم‌ترین استادان بازیگری‌ اش یاد کرده است.

عکس ها و اسم واقعی عروج در سریال آتش در گلستان

عشق رادیو و گویندگی

محرابی در دوران دانشجویی فعالیتش در نمایش‌ های رادیویی را آغاز کرد و حالا سال‌ هاست که محرابی از پرکارترین هنرمندان نمایش‌ های رادیویی به شمار می‌ آید. او سابقه کارگردانی نمایش‌ های برجسته رادیویی از جمله «شاه لیر»، «ربه‌کا»، «طبل حلبی» (به ترتیب در ۲۱ ،۴ و ۷ اپیزود) و … را دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان

بیوگرافی بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان

فریدون محرابی در نقش عروج در سریال «آتش در گلستان» حضور دارد که روایتگر قصه‌ای زنانه و در عین حال حماسی طاهره دباغ در خطه غرب کشور است،

بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان
سریال «آتش در گلستان» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی است. این سریال که پیش از این «خداحافظ مادر» نام داشت، روایتگر قصه‌ای زنانه و در عین حال حماسی در خطه غرب کشور است که در سال ۱۳۵۸ اتفاق می‌افتد و مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ در شکل‌گیری این قصه احساسی حماسی نقش موثری دارد.

2 دیدگاه در “بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی

  1. مهلا گفت:

    اره عروج مرد
    خیلییییی حیف شد

  2. فاطمه گفت:

    آقا من نفهمیدم توی سریال عروج مُرد ؟ 🤷‍♀️
    آخه فقط زخمی شد اما رناک هِی میگه من عروج رو بع دست خاک دادم 😑🙊

نظرات