بیوگرافی متین کریم زاده بازیکن استقلال و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

0

بیوگرافی متین کریم زاده بازیکن استقلال و همسرش + عکسهای خانوادگی و سوابق ورزشی متین کریم زاده فوتبالیست همراه با زندگی شخصی و فوتبالی متین کریم زاده بازیکن فوتبال و قد و وزن و باشگاه ها و پیج اصلی اینستاگرام متین کریم زاده را در ادامه در این مقاله از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی متین کریم زاده بازیکن فوتبال و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی متین کریم زاده

متین کریم زاده, بازیکن فوتبال، در ۹ تیر ماه سال ۱۳۷۷ در در بوشهر متولد شد. قد او ۱۷۶ سانتی‌متر و در پست مدافع در حال حاضر برای تیم استقلال تهران توپ میزند و پای تخصصبی او چپ است و توانایی بازی در دفاع و هافبک چپ را دارد و در ترکیب اصلی تیم استقلال تهران مقابل نساجی و گل گهر بازی کرده است.

اطلاعات شخصی متین کریم‌زاده

تیم فعلی: استقلال
ملیت: ایران

تاریخ تولد: (۱ ژوئیه ۱۹۹۸) برابر با (۹ تیر ۱۳۷۷)

محل تولد: بوشهر ، ایران

قد ۱۷۶ cm
پست اصلی: مدافع
پای تخصصی: چپ

بیوگرافی متین کریم زاده بازیکن استقلال و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

ازدواج و همسرش

از وضعیت ازدواج و زندگی خصوصی این بازیکن فوتبال خبری منتشر نشده است.

سوابق ورزشی

کریم زاده فوتبالیست اهل بوشهر است که در حال حاضر برای تیم استقلال بازی میکند. وی سابقه بازی در پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر لیگ‌ آزادگان را در کارنامه ورزشی خود دارد . آخرین بازی متین کریم‌زاده برای تیم فوتبال استقلال مقابل تیم گل گهر سیرجان می‌باشد.

زندگینامه متین کریم زاده فوتبالیست

متین کریم زاده بازیکن استقلال

کریم زاده فوتبالیست اهل بوشهر در لیگ برتر فوتبال ایران بازی میکند و توسط محمود فکری جذب استقلال تهران شد.

اولین بازی کریم زاده برای تیم جدیدش، مقابل پیکان بود که  یک نیمه در ترکیب تیم استقلال حضور داشت تا در دقیقه ۴۶ بازی جای خود را به مهدی قائدی بدهد و دومین بازی او نیز در مصاف با نساجی مازندران در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و با گرفتن یک پنالتی توانست تیمش را نجات دهد.

متین سابقه بازی در پارس جنوبی جم را در کارنامه ورزشی خود دارد و در این فصل در ۱۳ بازی استقلال به مدت ۱۴۷ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

همچنین بیینید: بیوگرافی فردین نجفی فوتبالیست و همسرش با عکس + زندگی شخصی و حواشی فوتبال

 

دانلود عکس های متین کریم زاده بازیکن استقلال

درخشش در بازی مقابل نساجی

متین کریم زاده ستاره بی چون و چرای دیدار استقلال و نساجی در قائمشهر بود. بازیکن جوانی که در بیشتر طول فصل یا نیمکت نشین بود و یا به عنوان بازیکن ذخیره به زمین مسابقه می آمد. او اما ستاره بی چون و چرای تیمش در قائمشهر بود و روی هر سه گل تیمش نقش مستقیم داشت.

کریم زاده که در تابستان گذشته یکی از خریدهای استقلال بود، نام او را از حضور با کیفیتش در رقابت های انتخابی المپیک توکیو شنیده بودیم. بازیکنی بوشهری که بی سر و صدا از پارس جنوبی جدا شد و به استقلال پیوست. اما با وجود اینکه فرصت چندانی برای بازی به دست نمی آورد، بی سر و صدا به کارش ادامه می داد تا بالاخره زمان درخشش او مقابل نساجی رسید.

اینستاگرام متین کریم زاده

متین درباره استقلال گفته: از کودکی رویای حضور در استقلال را داشتم و اینکه از کودکی استقلالی بودم صحت دارد. من همیشه از دوران کودکی پیگیر نتایج استقلال بودم و طرفداری این تیم را می‌کردم. حتی پیراهن های این تیم را داشتم. از زمانی که فوتبال بازی می‌کردم هم همیشه به خودم می‌گفتم کاش روزی برسد که پیراهن استقلال را بپوشم و به نوعی می‌توان گفت از کودکی رویای حضور در استقلال را داشتم.

سوابق متین کریم زاده بازیکن فوتبال

اینستاگرام متین کریم زاده

صفحه رسمی این بازیکن فوتبال با نشانی matin_karimzadeh27 در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید برای دیدن تصاویر بیشتر سری به صفحه اینستاگرامش بزنید.

نظرات