خبر ازدواج پژمان جمشیدی / همسر واقعی پژمان جمشیدی کیست +عکس

0

خبر ازدواج پژمان جمشیدی لو رفت / همسر واقعی پژمان جمشیدی کیست + عکس و بیوگرافی همسر پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست را در ادامه و ماجرای ازدواجش در روزهای آتی با پیام های تبریک در ادامه میخوانید که توسط سام درخشانی در خندوانه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ لو رفت

خبر ازدواج پژمان جمشیدی / همسر واقعی پژمان جمشیدی کیست +عکس

خبر ازدواج پژمان جمشیدی / همسر واقعی پژمان جمشیدی کیست +عکس

پژمان جمشیدی به زودی ازدواج میکند و وارد زندگی مشترک خواهد شد. این خبر را سام درخشانی در خندوانه چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ رسانه ای کرد و گفت: که قرار است به همین زودی پژمان ازدواج کند. درخستنمی در ادامه صحبت های خود گفت: آرزویم ازدواج پژمان است و دوست دارم بچه های من و پژمان با هم بزرک شوند و با هم کل کل کنند.

او همچنین در قسمتی از این برنامه برای اولین بار خبر ازدواج پژمان جمشیدی را اعلام کرد و گفت:« خیلی دوست دارم بزودی زندگی زناشویی پژمان جمشیدی را ببینم که ان شاالله این اتفاق قرار است بزودی رخ دهد و دوست دارم بچه هایش را ببینم و بچه هایمان با هم همبازی شوند و ببینم این کل کل بین من و پژمان بین آن ها هم شکل می گیرد یا نه.»

رامبد جوان هم در جواب گفت فکر می کند این کل کل به نسل بعدی پزمان جمشیدی و سام درخشانی هم منتقل خواهد شد.

پژمان جمشیدی زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود درفوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی فعالیت حرفه‌ای خود در زمینهٔ بازیگری را از سال ۱۳۹۲ و با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد و در سال‌های اخیر یکی از پول‌سازترین بازیگران سینمای ایران به‌شمار می‌رود. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

سریال«پژمان» اولین تجربه بازیگری او در زمینه سینما و تلویزیون بود که مورد علاقه پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها قرار گرفت .جمشیدی که در فوتبال، یک شروع درخشان اما یک پایان کم نور داشت، تصمیم گرفته بود وارد عرصه‌ دیگری شود تا بتواند مهارت‌هایش را محک بزند. شاید سینما و تلویزیون بزرگ‌ترین سکوی پرتاب برای یک بازیکن فوتبال بود، البته همانقدر که عرصه تصویر می‌توانست برای او یک سکوی پرتاب باشد، می‌توانست یک نقطه سقوط هم باشد، در این میان جمشیدی تصمیم گرفت تا یک ریسک بزرگ را انجام دهد، ریسکی که حالا به نظر می‌آید درست بوده است.

نظرات