بیوگرافی رضا حسین زاده گوینده خبر

5

با بیوگرافی «رضا حسین زاده (reza hoseinzadeh) گوینده خبر و مجری متولد ۱۳۴۴ در تهران ، عکس ها و تصاویر دکتر رضا حسین زاده گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون و همسرش ، زندگینامه رضا حسین زاده گوینده خبر همسر و فرزندانش ، اینستاگرام رضا حسین زاده مجری تلویزیون ماجرای تعلیق از کار و بازنشستگی و بیماری را میخوانید

بیوگرافی رضا حسین زاده گوینده خبر و همسر و فرزندانش + حواشی زندگی خصوصی و تصاویر

بیوگرافی رضا حسین زاده گوینده خبر

رضا حسین زاده (reza hoseinzade) (متولد و زاده ۱۴ بهمن ۱۳۴۴) در محله مولوی تهران می باشد، او یکی از گویندگان قدیمی و پیشکسوت اخبار صدا و سیما و رسانه ملی است که هم اکنون ی جمهوری اسلامی ایران است.در حال حاضر در صدا و سیما فعالیت ندارد و خبر تعلیق از کار و بازنشستگی او در سال ۱۳۹۵ منتشر شد.

مدرک و سوابق تحصیلی

حسین زاده دارای مدرک تحصیلی دیپلم تجربی بوده و سپس ادامه تحصیل داده و حالا دارای مدرک دانشگاهی لیسانس علوم سیاسی در دانشگاه استانبول ترکیه و کارشناسی ارشد ژورنالیسم و مدرک کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری از دانشگاه آزاد تهران بوده و در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ مدرک دکترای مدیریت ارشد کسب و کار شد.

بیوگرافی رضا حسین زاده گوینده خبر

همسر رضا حسین زاده گوینده خبر کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و دارای یک پسر نوجوان می باشد که عکس پسرش را در زیر مشاهده میکنید

همسر رضا حسین زاده گوینده خبر کیست

 

جانباز جنگ و حضور در جبهه جنگ

بد نیست بدانید که این گوینده خبر با سابقه و چهره آشنا برای مخاطبان تلویزیون از جانازان جنگ تحمیلی ایران و عراق است که داوطلبانه در جنگ شرکت کرده بود و دچار عارضه ریوی بر اثر شیمیایی است و این موضوع را برای هیچ‌کس بازگو نکرد

او در ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ شمسی بر اثر مشکل گذرای قلبی و عارضه ریوی در بیمارستان بستری شد و سپس معلوم شد دلیل بستری شدنش مشکل قلبی نبوده و ناشی از جراحات باقی‌مانده جنگ و جانبازی او است.

سال های فعالیت رضا حسین زاده در صدا و سیما به عنوان گوینده خبر

حسین زاده از ۱۸ سالگی وارد سازمان صدا و سیما شد و اکنون ۳۰ سال سابقه خدمت در صدا و سیما به عنوان گوینده خبر و مجری را در کانامه خود ثبت کرده است. او  ۳ سال پیاپی جوایزی از جشنواره خبر کسب کرده و او را مبدع گویندگی – مجری‌گری در ایران می‌دانند.

وی علاوه یر گویندگی خبر در رادیو و تلویزیون، حدود دو دهه به تدریس در دانشگاه اشتغال دارد

زندگینامه رضا حسین زاده گوینده خبر سابق

 

ماجرای تعلیق رضا حسین زاده از کار یا بازنشستگی؟

حسین‌زاده در سال ۱۳۹۵ به صورت ناگهانی از کار در بخش خبری صدا و سیمای ایران معلق شد و درباره این داستان و ماجرا میگوید: «من به‌ مدت دو سال درگیر داستان‌هایی شدم و مدتی است بدون هیچ دلیلی از کار معلق شده‌ام. من قرارداد همکاری تا پایان امسال را نیز داشتم اما بدون هیچ دلیلی از کار معلق شدم.

ماجرای تعلیق رضا حسین زاده از کار و بازنشستگی

همنام بودن با یک شهید

این گوینده خبر هم نام شهیدی به نام رضا حسین‌زاده در مشهد است و این همنامی باعث آشنایی وی با مادر و خانواده شهید حسین زاده شد. تا جایی که مادر این شهید عزیز سال‌ها به هوای جگرگوشه‌اش تمام بخش‌های خبری‌ای را که این مجری اجرا می‌کرد با دقت دیده بود؛ انگار فرزند خودش را می‌بیند

پیج اینستاگرام رضا حسین زاده اخبارگو

صفحه زسمی اینستاگرام رضا حسین زاده اخبارگو

صفحه رسمی وی با نشانی rezahoseinzade.tv1 در دسترس عموم است، اما توسط ادمین اداره میشود

عکس های شخصی رضا حسین زاده گوینده خبر

 

بیوگرافی رضا حسین زاده گوینده خبر و همسر و فرزندانش + حواشی زندگی خصوصی و تصاویر

بیوگرافی رضا حسین زاده گوینده خبر و همسر و فرزندانش + حواشی زندگی خصوصی و تصاویر

عکس های جدید رضا حسین زاده گوینده خبر تلویزیون

پیج اینستاگرام رضا حسین زاده

5 دیدگاه در “بیوگرافی رضا حسین زاده گوینده خبر

  1. علی گفت:
    2
    1

    استادد حسین زاده هم‌صدایش بی نظیره هم سیمایش .تکدار نشدنی است .متاسفم که دیگر تیست.مطمئنم‌با بزرگان چون ایشان رفتاری کردند که با وجود جوانی دیگر دوسالست نمی ایتد در اخبار تلویزیون

  2. اکبری گفت:

    دکتر حسین زاده لا ابهت مردمی و دوست داشتنی است

  3. سیوا گفت:

    نرفتن

  4. سامان گفت:
    1
    1

    اقای رضای حسین زاده یک عمر تلاش برای مملکت کردی و فریاد زدی چی شد .اخرش رفتی خارج .خداییش کجایی .دلمون تنگ شده واسه صدات و مخبری شما.

  5. محمد گفت:

    استاد حسین‌زاده بی نظیرند ای کاش از ایشان استفاده می شد و بخارج از کشور نمی رفتند

نظرات