بیوگرافی و سوابق مهرداد ویس کرمی از تفسیر قرآن تا نماینده مجلس + عکس و جنجال ها

0

بیوگرافی و سوابق مهرداد ویس کرمی از تفسیر قرآن تا نماینده مجلس و همسر  و فرزندانش + عکس و جنجال ها

بیوگرافی مهرداد ویس کرمی از نماینده مجلس تا طرح صیانت + عکس ها و و سوابق شغلی و سیاسی دکتر مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس یازدهم همراه با زندگی شخصی و خانواده و همسر و فرزندان مهرداد ویسکرمی و تصاویر و جنجال طرح صیانت و کلمه سگ های قلاده بند مهرداد ویس کرمی نماینده مجلس و پیج اینستاگرام او را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق مهرداد ویس کرمی از تفسیر قرآن تا نماینده مجلس و همسر و فرزندانش + عکس و جنجال ها

بیوگرافی مهرداد ویس کرمی

دکتر مهرداد ویس‌کرمی, نماینده مجلس, سیاستمدار اصولگرا, (زاده سال ۱۳۵۰) در چگنی استان لرستان، دارای تحصیلات دکترای پزشکی و دکترای تفسیر قرآن و نمایندهٔ دورهٔ یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی از استان لرستان است. او با بکار بردن لفظ سگ های قلاده بند و گرگ مجازی درمورد طرح صیانت خبرساز شد.

زندگی شخصی و خانواده

مهرداد ویس کرمی در سال ۱۳۵۰ در شهرستان چگنی در شهر ویسیان در خانواده ای مذهبی و کشاورز متولد شد. او پس از طب دوران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان در زادگاهش، در سال ۱۳۶۹ راهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد، و در رشته پزشکی به ادامه تحصیل پرداخت.

بیوگرافی و سوابق مهرداد ویس کرمی از تفسیر قرآن تا نماینده مجلس + عکس و جنجال ها

همسر و فرزندان مهرداد ویس کرمی

اتز زندگی شخصی و خصوصی ایشان و همسرش و تعداد فرزندانش خبری منتشر نشده است

سوابق شغلی

مهرداد ویسکرمی استاد دانشگاه و نماینده یازدهمین مجلس شورای اسلامی از شهرستان خرم آباد است. از دیگر سوابق ویس کرمی می توان به ریاست کمیته پژوهشی و نیز استاد راهنما در حوزه علمیه زینبیه خواهران خرم آباد، ریاست شورای بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، مدیریت گروه معارف اسلامی و عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اشاره کرد، او همچنین به عنوان کارشناس در رادیو و تلویزیون اصفهان و سیمای لرستان فعالیت داشته است.

همسر و فرزندان مهرداد ویس کرمی طرح صیانت

مفسر قرآن

ویسکرمی در حین تحصیل در رشته علوم پزشکی، در دوران دانشجویی کلاس های تفسیر المیزان را در دانشگاه برگزار می کرد، و پس از آن از سال ۱۳۷۹ تدریس تفسیر المیزان را به صورت رسمی در دانشگاه آغاز کرد و سابقه تدریس در ۱۵ دانشگاه کشور را در پیشینه خود به ثبت رساند.

او در سال ۱۳۹۳ موفق شد مدرک علمی در الهیات و دکترای تخصصی در رشته تفسیر قرآن و متون اسلامی از دانشگاه معارف اسلامی قم را دریافت کند.

وی همچنین نگارش ۲۵ عنوان کتاب و مقاله در حوزه های گوناگون را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ویس کرمی در سال ۱۳۶۸ به لرستان بازگشت و توانست به عنوان عضو هیات علمی گروه معارف در دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشغول شود.

او در دوران اشتغال به تحصیلات پزشکی در شبکه بهداشت و درمان نیز حضور داشت، و مدت دو سال را در پایگاه هشتم شکاری اصفهان طبابت می کرد، سابقه خدمت در بیمارستان ارتش و درمانگاه های شبانه روزی نیز از دیگر سوابق ایشان در حوزه بهداشت و درمان است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی

مهرداد ویس کرمی در سال ۱۳۹۸ در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یافت و توانست به عنوان نماینده مردم خرم آباد و چگنی راهی مجلس شد، و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم، ناظر مجلس در شورای عالی سنجش و پذیرش دانشجو و عضو ناظر مجلس در شورای مدارس غیرانتفاعی استان لرستان است.

سوابق شغلی مهرداد ویسکرمی

کارشناس رسانه و مشاوره در صدا و سیما

دکتر ویس کرمی، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۸۷ در رادیو و تلویزیون اصفهان و از آن زمان به بعد در سیمای لرستان در موضوعات گوناگون اعتقادی، اخلاقی، خانوادگی و سیاسی به عنوان کارشناس حضور یافته اند.

ریاست شورای بسیج جامعه پزشکی

ایشان در سال ۱۳۹۳ با کسب اکثریت آراء شورای بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بعنوان ریاست این شورا برگزیده شدند و این مسؤولیت کماکان ادامه دارد. مدیریت گروه معارف اسلامی و عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از دیگر سوابق نامبرده می باشد.

عکس های مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد

مهرداد ویس کرمی طرح صیانت

ویس کرمی طرح صیانت را جنجالی کرد و در اسفند ۱۴۰۰ با به کار بردن سگ های قلاده بند و گرگ مجازی دچار حاشیه شد. او در ارتباط با «طرح صیانت از کاربران فضای مجازی» که با واکنش های منفی بسیاری مواجه شده است، به عنوان دبیر دوم کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی انتخاب شده است.

مهرداد ویس کرمی دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت و نماینده حامی صیانت در توییتی منتقدان و مخالفان این طرح را «گرگهای مجازی و سگهای قلاده بلند» خواند.
مهرداد ویس کرمی دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت و نماینده حامی صیانت در توییتی درباره اهمیت طرح صیانت نوشت:

۱. به دلیل اهمیت، موضوعی حاکمیتی و محتاج قانونگذاری است

۲. در کشور‌های پیشرفته قانونمند است.

۳. چند وجهی، پیچیده و نیازمند مدیریت فراقوه‌ای است.

۴. گرگ‌های مجازی و ‎سگ‌های قلاده بلند غربگ

پس از آن که توئیت دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت با واکنش های منفی و انتقادات زیادی رو به رو شد، او در توئیتی نوشت:« سگهای قلاده بلند توهین نیست بلکه تعبیری است که ریچارد المان (رئیس قدیم سازمان سیا) در مورد کسانی به کار می برد که کورکورانه و بدون مزد و مواجب، مقلد و مروج تفکر لیبرال دموکراسی آمریکایی هستند؛ بلند بودن قلاده به این معناست که نمی دانند با چند واسطه و نامحسوس، کنترل می شوند!»

همچنین این نماینده موافق طرح صیانت در توئیتی دیگر نوشت:« من هم مخالف فیلتر کردن فضای مجازی هستم چون با یک توئیت میتوانم به نوکران لیبرال دموکراسی آمریکایی در هر کشوری اطلاع دهم که ریچارد المان آنها را سگ قلاده بلند میداند باشد که به خود آیند. پس آفرین بر مردم شریف ایران که امثال او و « نظام لیبرال دموکراسی آمریکایی» را تحقیر کرده اند.»

 

آثار و تالیفات

نگارش ۲۵ عنوان کتاب و مقاله در حیطه های گوناگون اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، تاریخی و مسائل جوانان، از جمله خدمات فرهنگی ایشان می‌باشد که اکثرا چاپ شده یا در دست چاپ می باشند.

یکی از کتب تألیفی ایشان با عنوان «اندیشه ی اسلامی ۲» از طرف نهاد رهبری و دانشگاه معارف اسلامی، بعنوان کتاب درسی گروهها ی معارف اسلامی سراسر کشور در پاییز ۱۳۹۹ چاپ گردید.

نظرات