جدیدترین مدل های ژاکت دخترانه بچگانه شیک ۱۴۰۱

0

ژاکت دخترانه بچگانه : ژاکت یکی از انواع لباس های بافتنی بچه گانه متنوع و پرکاربرد بوده که با شروع فصل های سرد سال از آن استفاده فراوانی می شود. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های ژاکت دخترانه بچگانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ژاکت دخترانه بچگانه

جدیدترین مدل های ژاکت دخترانه بچگانه شیک ۱۴۰۱

ویژگی‌های ژاکت دخترانه بچگانه :

ژاکت بچگانه باید انعطاف‌پذیر، گرم، نرم و راحت با ساختاری مقاوم باشد. همچنین توجه شود که طرح ژاکت برای دختران باید مطابق با دنیای خیالی و تصوری آنان انتخاب شود. در ضمن ژاکت دخترانه نباید زیاد گشاد باشد یا آستین‌های خیلی بلند داشته باشد همچنین نباید ژاکت‌هایی انتخاب شود که جیب‌های بزرگ داشته باشد به دلیل این که ممکن است به چیزی گیر کند یا حرکت کودک را سخت کند.

ژاکت دخترانه

راهنمای خرید

پارچه مناسب برای ژاکت دخترانه : بهترین پارچه برای ژاکت دخترانه پارچه بافتنی است که از کاموای بافتنی یا پارچه ضخیم تهیه می‌شود. نخ پنبه‌ای و نخ ابریشم در حدود ۴۰۰ سال محبوب‌ترین نخ برای بافت ژاکت بود که باگذشت زمان پشم جایگزین پنبه و ابریشم شده است و امروزه با ورود و حضور الیاف گیاهی مانند لنین، بامبو و کتان تحولی در صنعت بافندگی صورت‌گرفته است و می‌توان ژاکت‌های بافتنی با انواع مختلفی از نخ ها را تهیه کرد. باید توجه کرد که بهترین نوع نخ در حال حاضر برای بافت ژاکت پشم‌های موهر و کشمیر است که البته از انواع دیگر گران‌قیمت‌تر هستند.

ژاکت بچگانه

انواع ژاکت دخترانه بچگانه :

ژاکت ساده : ژاکت‌های دخترانه ساده معمولاً از گردن تا قسمت کمر و روی باسن را می‌پوشانند و ممکن است یقه‌گرد، یقه معمولی و یا یقه اسکی باشند. باید توجه کرد که در زمان استفاده کودک از ژاکت‌های یقه اسکی در زیر آن از پیراهن‌های بدون بقه پوشیده شود و برعکس زمانی که ژاکت کودک یقه‌گرد است در زیر آن پیراهن‌های یقه دار بپوشد.

راهنمای خرید ژاکت بچگانه

ژاکت کلاه‌دار : نوع دیگری از انواع ژاکت‌های دخترانه کلاه‌دار هستند که نوع کلاه‌دار هم می‌تواند سروگردن کودک را از سرما محافظت کند و هم به‌عنوان مدلی برای ژاکت مدنظر قرار گیرد.

ژاکت بلند : از انواع ژاکت دخترانه بلند با عنوان مانتو بافت نیز یاد می‌شود. قد این ژاکت‌ها معمولاً تا زانو و بالای آن کشیده می‌شود. ژاکت دخترانه بلند هم می‌تواند قسمت باسن و ران‌های کودک را از سرما حفظ کند و هم می‌تواند به‌عنوان یک لباس کامل مورداستفاده قرار گیرد.

نکات مهم خرید ژاکت دخترانه بچگانه

شستشوی ژاکت دخترانه بچگانه :

تاحدامکان ژاکت‌های بافت را با دست بشویید و از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. برای شستشو معمولاً ژاکت را با آب سرد بشویید، آب داغ به بافت پارچه لباس آسیب می‌زند و از راهنمای شستشو بر روی لباس کمک بگیرید. پس از شستشوی ژاکت از خشک‌کردن آن درون خشک‌کن بپرهیزید و در حد امکان آن را روی یک سطح صاف پهن کنید تا خشک شود.

انواع ژاکت بچگانه دخترانه

نکات مهم خرید ژاکت دخترانه بچگانه :

بهتر است ژاکتی انتخاب شود که از مواد طبیعی مانند پشم ساخته شده باشد. به دلیل این که پوست کودکان حساس است باید نسبت به حساسیت پوست کودکان به مواد مختلف اطلاع داشته باشیم. ژاکت باید به‌خوبی روی تن کودک بنشیند. اگر زیاد گشاد و یا زیاد تنگ باشد ممکن است باعث اخلال در حرکت و راحتی کودک شود. باید توجه کرد که ژاکت دخترانه دکمه‌ای کلاسیک‌تر و کاربردی‌تر از انواع زیپ‌دار آن ها هستند. ژاکت نباید بافت بیش از حد ضخیم داشته باشد که باعث ناراحتی کودک و زمخت نشان‌دادن پوشش او شود. در انتخاب رنگ ژاکت دخترانه اگر رنگ‌های گرم باعث آزار چشم می‌شوند ژاکت‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر رنگ‌های گرم رنگ‌های آرام‌تری نیز در خود دارند.

شستشو ژاکت بچگانه

بهترین نوع ژاکت بچگانه

قیمت ژاکت بچگانه دخترانه

مدل های جدید ژاکت دخترانه

همراه ما باشید

نظرات