آیا روح کامرانی در سریال احضار شیطان است؟ + روح کامرانی در سریال احضار کیست

3

آیا روح کامرانی در سریال احضار شیطان است؟

آیا روح کامرانی شیطان است؟ و روح کامرای در سریال احضار کیست سریال احضار علیرضا افخمی در ژانر ماورایی از اول ماه رمضان ۱۴۰۰ از شبکه پخش شد و در قمت های اول دیدیم که محسن کامرانی خواستگار سابق مائده بر اثر دعوا و تعقیب و گریز در جاده شمال به دره سقوط کرد و کشته شد و بعد از آن در قسمت ها بعدی به حالت روح در سریال ظاهر شد.

آیا روح کامرانی در سریال احضار شیطان است؟ + روح کامرانی در سریال احضار کیست

همچنین ببنید: بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار کیست+بیوگرافی

او توسط زن رمال و فالگیری به اسم مینو  احضار میشود و از او خواسته هایی مبنی بر دیدار با مائده و زهره داشت .

تا اینجای ماجرا همه چیز عادی بود و بیننده سریال باور کرده بود که واقعا روح کامرانی به این دنیا احضار میشود و با افرادی که علاقه داشتند با او ارتباط بگیرند ، دیده میشد.

اما بعد از ماجرای افشای راز خانوادگی مائده و دزدی ناپدری اش و عوض شدن ناگهانیش، پدر زهره تصمیم میگیرد تا از ماجرا سر دربیاورد و بفهمد چرا مائده تا این حد عوض شده و حالت روانی پیدا کرده و به ناپدری و یا عمویش توهین میکند.

اما وقتی زهره و پدرش که فردی مومن و با خدا است به خانه مینو رفتند، روح کامرانی به شکل شیطان درامد و چهره او دگرگون شد و ناپدید شد.

روح کامرانی در سریال احضار کیست

روح کامرانی در سریال احضار کیست

محمودرضا تخشید در باره احضار روح گفته: یکی از مشکلاتی که ما داریم با برخی از مخاطبین خاص‌مان پیدا می‌کنیم اصلا هدف این سریال، ژانر ترسناک نیست. همان‌طور که اول سریال می‌نویسد “احضار” ژانر معرفتی و ماورایی است.
وقتی “اغما” و “۵ کیلومتر تا بهشت” پخش می‌شد مخاطب با همین روح و شیطان و ماجراهایی از این دست روبرو می‌شد اما آنجا +۱۴ درج نمی‌شد. به نظرمان می‌آید اینجا بیشتر هدف بحث ماورایی و معرفتی است تا بحث دلهره ایجاد کردن و بیننده را ترساندن!

در نتیجه صحنه‌های این شکلی تا آخر کار در جای جای سریال خواهد بود. اما تصور نمی‌کنم این صحنه‌ها برای ژانر وحشت است اگر این ژانر وحشت باشد و می‌خواستیم چنین طراحی داشتیم همان وجود روح محسن به گونه‌ای در داستان قرار می‌گرفت، آنقدر وحشتناک و ترسناک باشد که بزرگترها هم قالب تهی کنند. اما سعی کردیم همه‌چیز را معمولی و به شکلی اجرا کنیم که بیننده ما از هر قشر و گروه سنی است زیاد دستخوش ترس و لرز نشود.

 احضار روحی در کار نیست

پشتِ این اتفاق شیادی در میان است و اصلاً احضار روحی در کار نیست. گوشی طرف را هک می‌کنند و اطلاعاتش را می‌گیرند در نتیجه طرف را شوکه می‌کنند روح این اطلاعات را می‌رساند. بنابراین از ابتدا گفته بودیم که آن‌جا فضای کلاهبرداری است و هیچ فضاسازی ترسناکی نکرده بودیم و همه‌چیز رئال بود؛ وقتی روح محسن کامرانی ظاهر می‌شد یک ظهور خیلی عادی بود. یک صداگذاری عجیب و غریب و ترسناکی استفاده باشد، خیلی ساده بود حتی مائده می‌ترسید و او را آرام می‌کردند.

3 دیدگاه در “آیا روح کامرانی در سریال احضار شیطان است؟ + روح کامرانی در سریال احضار کیست

  1. پانی گفت:

    آره بابا همون خود شیطانه کاملا مشخصه

  2. سوگند گفت:

    سلام خیلی وحشتناک میشه روح کامرانی
    من که دیشب از ترس همه موهام سیخ شد
    به نظر من شیطانه

  3. الهه گفت:

    سلام به نظر من مشخصه که شیطانه
    روح کامرانی نیست و شیطان به شکل کامرانی با مائده و زهره حرف زده

نظرات