امیر سهیلی بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ ۴ کیست؟ ‌+‌بیوگرافی و عکسش

0

امیر سهیلی بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ ۴ کیست؟ ‌+‌بیوگرافی و عکسش

بیوگرافی بازیگر نقش رامین در نون خ ۴

امیر سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ ۴ میباشد که تا کنون حضور موفقی در ژانر کودک داشته و حالا، در فصل چهارم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی نقش رامین فود شکارچی گرگ را ایفای نقش نموده است. به بهانه آغاز بازی امیر سهیلی در نون خ ۴ به سراغ بیوگرافی این بازیگر همراه با عکس های دیده نشده از خانواده و زندگی شخصی او می رویم تا با این بازیگر آشنا شوید

بیوگرافی امیر سهیلی بازیگران نون خ 4 امیر سهیلی نقش رامین در سریال نون خ ۴

بیوگرافی امیر سهیلی بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ میباشد کیست، امیر سهیلی بازیگر و صداپیشه عروسکی می‌ باشد او در حال حاضر در تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر و صداپیشه برنامه های عروسکی فعالیت دارد و در سال ۱۴۰۲ در سریال نون خ ۴ نقش رامین فود را برعهده داشت.

بیوگرافی امیر سهیلی بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ ۴ با عکس

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ 4 کیست؟ ‌+‌بیوگرافی و همسرش با عکس

امیر سهیلی بازیگر جدید سریال نون خ ۴ به کارگردانی سعید آقا خانی، تصاویر زیبایی از خانواده خود در فضای مجازی منتشر کرد. او تنها یک دختر به نام رسپینا دارد که اینطور که از تصاویر منتشر شده در اینستاگرام امیر سهیلی، بازیگر نقش بلبل خان محله گل و بلبل پیداست؛ رابطه بسیار صمیمی باهم دارند.

زندگی خصوصی

امیر سهیلی، زادهٔ ۲ شهریور ۱۳۵۱ در کرمانشاه بازیگر، نویسنده و صداپیشه تلویزیون و تئاتر ایرانی است. امیر سهیلی سال ها پیش ازدواج و حالا یک دختر جوان به نام رسپینا دارد. عکسی از همسر واقعی این بازیگر تاکنون منتشر نشده است.

بیوگرافی امیر سهیلی بازیگران نون خ 4 امیر سهیلی نقش رامین در سریال نون خ ۴

سوابق بازیگری

امیر سهیلی بازیگر ایرانی و اصالتا کردی است. امیر سهیلی فعالیت خود از حوزه کودک با گروه «عموپورنگ» آغاز کرد. او پیش از بازیگری در نقش سلطان در برنامه «عمو پورنگ»، به عنوان نویسنده در این برنامه فعالیت می‌کرد. او با بازی در فیلم سینمایی «پیشونی سفید۲» به کارگردانی جواد هاشمی در سال ۱۳۹۷ وارد سینما شد.

بیوگرافی امیر سهیلی بازیگر نقش رامین در سریال نون خ 4

رامین فود در نون خ ۴

امیر سهیلی در سریال نون خ ۴ نقش شکارچی گرگ را ایفا نموده است. از جمله آثار و فیلم ها و سریال های امیر سهیلی میتوان به نقش آفرینی در سریال کوبار، سریال محله گل و بلبل، سریال ما چند نفر، فیلم آهوی پیشونی سفید ۲ و… اشاره کرد.

بیشترین شهرت آقای امیر سهیلی در کنار عموپورنگ بوده که در نقش سلطان و قورباغه در کلبه عموپورنگ و بلبل خان در محله گل و بلبل عموپورنگ را ایفا کرده

عکس دختر امیر سهیلی

دختر امیر سهیلی بازیگر نون خ 4

سالگرد ازدواج رامین نون خ و همسر 15 سال جوانترش

نظرات