بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار کیست+بیوگرافی

0

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر نقش محسن کامرانی در (سریال احضار) شبکه یک است با بیوگرافی و اینستاگرام و سوابق هنری بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار علیرضا افخمی آشنا شوید.

بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار کیست+بیوگرافی و عکس شخصی اینستاگرام

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار

مجله حرف تازه؛ سریال احضار بهروز افخمی از شبکه یک در حال پخش است و بازیگر نقش (محسن کامرانی) خواستگار زهره و عشق مائده نظر مخاطبان را جلب کرده در ادامه با یکی از بازیگران اصلی و کلیدی سریال احضار یعنی میلاد میرزایی آشنا شوید.

«میلاد میرزایی» در ۳۰ شهریور ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است و یک خواهر به نام فاطمه و یک برادر به نام محمد دارد

سوابق هنری

بازیگری را از تئاتر شروع و درخشش و بازی خوب او باعث شد تا خیلی زود به جمع بازیگر مطرح تئاتر بپیوندد

او بعد از فعالیت چند ساله در زمینه تئاتر و اجرای نمایش های شاخص وارد قاب تلویزیون و سینما شد و در آثاری همچون سریال تلویزیونی نوار زرد و سریال تلویزیونی چرخ و فلک و سریال تلویزیونی بانوی عمارت و در سینما نیز در فیلم هایی چون فیلم لایه های دروغ و فیلم فوران آب از تنور و … بازی کرده است.

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر نقش محسن کامرانی در سریال احضار

بیوگرافی بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار

میلاد میرزایی به تازگی سریال شرم را روی آنتن شبکه سه و قبلتر نیز در سریال بیگانه ای با من است را بازی کرده، حالا در جدیدترین کارهای هنری خود جلوی دوربین سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی رفته و نقش محسن کامرانی دوست و هم دانشگاهی زهره و مائده را بازی میکند.

در واقع سریالی که مثلث عشقی بین زهره و مائده و کامرانی را نشان میدهد، اما اتفاقات ناگواری که برای کاراکترها رخ میدهد، سرنوشت آنها را تغییر میدهد که در قسمت های آتی سریال مشاهده خواهید کرد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ بیوگرافی و عکس شخصی 

 

بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار کیست+بیوگرافی و عکس شخصی اینستاگرام

جدیدترین فیلم ها و سریال های این بازیگر

از جدیدترین کارهای میلاد میرزایی، بازی در سریال بانوی عمارت در نقش رشید پسر حاج فتاح در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، رامتین خداپناهی و نیکی نصیریان و سریال شرم در نقش حسام به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری، سریال جدید شبکه سه سیما است که به ایفای نقش در آن پرداخته است.

میلاد میرزایی علاوه بر بازیگری، دوبلور، گوینده رادیو و همچنین در زمینه موسیقی و عکاسی نیز فعالیت دارد.

اینستاگرام میلاد میرزایی

miladmirzaei_official

فیلم شناسی

بانوی عمارت (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۷)
نوار زرد (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۶)
محکومین (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۶)
رنج پنهان (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۶)
تاریکی شب، روشنایی روز (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۶)
درد مشترک (۱۳۹۵)
چرخ و فلک (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۵)
ماه در جنگل (۱۳۹۴)
فیلم لایه های دروغ
فیلم فوران آب از تنور
فیلم درد مشترک
سریال سرزمین کهن
سریال بیگانه ای با من است

میلاد میرزایی در نقش محسن کامرانی در کنار بازیگرانی چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی ،مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی در نقش سوسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر در نقش رها و صالح میرزاآقایی و … می باشد.

لازم به ذکر است داستان این سریال درباره، مائده و دختر داییش زهره است.. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن ـ خواستگار قبلی مائده ـ به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند و….

سریال احضار از شبکه یک هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن روز بعد از ساعت حوالی ۱۵:۳۰ چخش میشود

نظرات