بیوگرافی شبنم کمانگر همسر جدید مهرداد میناوند + اینستاگرام و عکس لو رفته

0

بیوگرافی شبنم کمانگر همسر دوم مهرداد میناوند

شبنم کمانگر همسر دوم مهرداد میناوند کیست نحوه آشنایی و ازدواج مهرداد میناوند و همسرش دومش و عکس ها و مراسم ازدواج در ۹۹/۹/۹ و اینستاگرام وی را در این بخس از مجله حرف تازه میخوانید

شبنم کمانگر همسر دوم مهرداد میناوند کیست + اینستاگرام و عکس ها

شبنم کمانگر کیست

شبنم کمانگر همسر مهراد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس است که بعد از آشنایی در نهایت به ازدواج در تاریخ ۹۹/۹/۹ انجامید درباره  سن و شغل و حرفه و فعالیت های وی توضیحی نشده است

مهراد میناوند برای بار دوم داماد شد و در تاریخ رند سال ۱۳۹۹ و همزمان با تاریخ روز تولدش با خانمی به نام شبنم کمانگری ازدواج کرد او در تاریخ ۹۹/۹/۹ مراسم ازدواج خود را برگزار رکرد.

شبنم کمانگر همسر دوم مهرداد میناوند کیست + اینستاگرام و عکس ها

نحوه آشنایی وازدواج

مهرداد میناوند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر رسانه ای کرد. او نوشت:
نام آفریدگار عشق

سلام به همه دوستان جان
امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی…تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد.مطمئن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر…
بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بینظیر رقم می خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند.پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد.
عکس و بیوگرافی شبنم کمانگری همسر دوم میناوند

ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم…خدا رو شکر میکنم که محقق شد.
شکر

عکس جدید شبنم کمانگر همسر دوم مهرداد میناوند

بیوگرافی شبنم کمانگر همسر دوم مهرداد میناوند

اینستاگرام شبنم کمانگر

پیج اینستاگرام خانم کمانگر همسر میناوند با این نشانی shabnam.kamangar فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترسی عموم خارج است

درگذشت همسر

مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه ۸ بهمن ماه به دلیل ابتلاء به کرونا در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این بازیکن فقید فوتبال ایران پنجشنبه ۹ بهمن در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تهران برگزار خواهد شد.

خانواده مرحوم مهرداد میناوند از دوستان این بازیکن فقید و هواداران فوتبال درخواست کردند به دلیل شیوع کرونا از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند. این مراسم تنها با حضور اعضای خانواده وی برگزار خواهد شد.

این مصیبت را به خانواده میناوند و هواداران باشگاه پرسپولیس تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحوم از خدای بزرگ آمرزش و مغفرت الهی را آرزو می‌کنیم.

نظرات