فیلم روایت دردناک رسول نجفیان در زندگی پس از زندگی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

0

ماجرای تجربه نزدیک به مرگ رسول نجفیان در برنامه زندگی پس از زندگی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار + فیلم رسول نجفیان مهمان برنامه زندگی پس از زندگی بود که درباره تجربه مرگ و حضور در بزرخ به گفتگو پرداخت. با فیلم روایت رسول نجفیان در زندگی پس از زندگی از کما رفتن و خارج شدن روح از جسم و برگشت به دنیا همراه حرف تازه باشید:

زندگی پس از زندگی رسول نجفیان 15 فروردین 1402

فیلم روایت دردناک رسول نجفیان در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

رسول نجفیان بازیگر و نویسنده و خواننده ایرانی، در قسمت چهاردهم برنامه زندگی پس از زندگی سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ مهمان فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی در سیزدهمین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی درباره تجربه مرگ و بزرخ به گفتگو پرداخت که در ویدیوی زیر ببینید:

دانلود و تماشای آنلاین قسمت ۱۳ سیزدهم فصل ۴ زندگی پس از زندگی

او در این برنامه درباره زندگی و خانواده اش سخن گفت که در کوچه بهرام تهران از محلات قدیمی پایتخت زندگی می کرد و در ۹ سالگی دچار مرگ موقت شده و به کما می رود. او گفت: تابستان ها کار می کردم و بامیه می فروختم . اما مدتی زیر بغلم جوش عجیبی زد و هر چه پماد زدیم خوب نشد. برای همین به نزد دکتری رفتم و برای همین پنی سیلین تجویز کرد. من هم به پنی سیلین حساسیت داشتم و وقتی امپول را تزریق کرد من سنگکوب کردم و احساس کردم روحم از بدنم جدا شد و رو به بالا رفتم.

وی سپس اجرای ترانه آواز رسم زمونه با زیبایی خواند که غم صدای دل هر ادمی را به درد می آورد.

 دانلود و تماشای آنلاین قسمت ۱۳ سیزدهم فصل ۴ زندگی پس از زندگی رسول نجفیان

بیوگرافی رسول نجفیان در زندگی پس از زندگی

آقای رسول نجفیان در ۲۸ دی ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. در دوران دبستان با تاثیرپذیری از شیوه اداره کلاس توسط معلم روحانی خود، ذوق نمایش در او ایجاد شد. وی سال ۱۳۴۸ در هنرکده تئاتر آناهیتا فعالیت داشت.

پدر و مادری وی اهل همدان و روستای رباط شورین هستند. اما خودش متولد تهران است، وی شعر و آهنگ عجب رسمیه رسم زمونه را به بیاد مادربزرگ و خانه قدیمی ایشان در روستای رباط شورین همدان سروده و ساخته‌است. وی موسیقی را از جوانی دنبال می‌کرد و نواختن دوتار را توسط یک روستایی به نام عاشق حیدر همدانی فراگرفت. پس از آن نیز آموختن موسیقی را نزد استاد اسماعیل مهرتاش ادامه داد.

نجفیان دارای مدرک کارشناسی روان‌شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۸ و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با فیلم صف ساختهٔ علی‌اصغر عسگریان آغاز کرد.

رسول نجفیان به عنوان تجربه‌گر زندگی پس از مرگ در (برنامهٔ زندگی پس از زندگی) توسط عباس موزون دعوت شده است،او درمورد تجربه های پس از مرگ و مجدداً حیات در پیکر جسمانی خود صحبت کرده اس

فیلم روایت عجیب علی گرجی پور در زندگی پس از زندگی از تجربه مرگ را کامل ببینید

جزئیات پخش برنامه

زندگی پس از زندگی، برنامه ای گفتگو محور از شبکه چهار سیما است که روایتگر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند.

در این برنامه با تجربه گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» از پخش سری جدید این برنامه رمضانی خبر داد که قرار است سراغ روایت‌های تاثیرگذار بر باورها و قلب‌ها برود.

این برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهارسیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

نظرات