خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم دیگه چه خبر + زمان پخش

0

“دیگه چه خبر″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی تهمینه میلانی و به تهیه کنندگی رضا بانکی، تهمینه میلانی و مهدی احمدی گرکانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۷۰ و در ژانر درام و کمدی ساخته شده است. فیلم دیگه چه خبر که اولین بار در مهر ۷۱ اکران شد، حالا قرار است  بر روی آنتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم دیگه چه خبر و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دیگه چه خبر + داستان کامل و تصاویر

 

 

خلاصه داستان

فیلم “دیگه چه خبر” روایتگر ماجرای دختری به نام “فرشته” است که در يك خانواده سنتی زندگی می‎كند، او كه آزادی بيشتری به پسرها می‎دهند؛ برای همين برادرش به اكتشاف رو آورده و او به خواندن ادبيات فارسی گرايش می‎یابد. فرشته به خاطر نقد شعر اتل متل توتوله از دانشگاه اخراج و ناچار در يك انتشارات به كار مشغول می شود.

دانیال حکیمی در نقش عباس در دیگه چه خبر

خلاصه داستان فیلم دیگه چه خبر

او از همان ابتدا با خانم عزتی كه در شركت مسئول رسيدگی به نوشته های جديد است مشكل پيدا می كند. از طرفی همراه برادرش به كار روی يك ربات مشغول است. برادرش عباس يك ماشين حساب را تغيير می دهد و به فرشته می گويد كه می تواند با فشار دکمه آن ذهن مردم را بخواند. او به اين وسيله روی رئيس شركت و خانم عزتی تاثير می گذارد و تغييراتی در رفتار آن ها ايجاد می كند و در انتها زمانی كه ميفهمد آن دستگاه فقط يك ماشين حساب است و…

 

اسامی بازیگران فیلم دیگه چه خبر به همراه نقش

 

ماهایا پطروسیان در نقش فرشته در دیگه چه خبر

اسامی بازیگران فیلم دیگه چه خبر به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: تهمینه میلانی، تهیه کننده: رضا بانکی، تهمینه میلانی، مهدی احمدی گرکانی، برنامه ریز: حسن یکتاپناه، دستیار کارگردان: حسن یکتاپناه، گروه کارگردانی: فرزین نیک روش، پیمان سنماری، منشی صحنه: مریم میلانی، مدیر فیلمبرداری: رضا بانکی، فیلمبردار انیمیشن: حسین شمسی، دستیار فیلمبردار: مصطفی کشفی، گروه فنی فیلمبرداری: احمدرضا اکبری، حمید محمدقلی، ناصر اتکالی، علیرضا سنگانی، عکس: نیما بانکی، تدوین: ایرج گل افشان، طراح صحنه: محسن شاه ابراهیمی، تهمینه میلانی، دکور: مهران مدیری، مجید حمزه، کتایون مرندی، حسن کیوان، آهنگساز: ناصر چشم آذر، صدابردار: مسعود شاهوردی، صدابردار صحنه: احمد صالحی، اصغر شاهوردی، صداگذاری و میکس: محسن روشن، دستیار صدابردار: فرهاد ارجمندی، چهره پرداز: پرویز شکری، گیتا شکری، جلوه های ویژه: رضا بانکی.

نظرات