عکس های مراسم (چهلم آزاده نامداری) با حضور همسر ، خانواده و بازیگران + تصاویر

0

مراسم چهلم آزاده نامداری ۱۶ اردیبهشت با حضور همسر و پدر و مادر و خواهر و خانواده اش و جمعی از هنرمندان و چهره های معروف در مجموعه رایزن با اجرای محمد سلوکی برگزار شد

عکس های مراسم (چهلم آزاده نامداری) با حضور همسر ، خانواده و بازیگران + تصاویر

عکس های بازیگران و چهره ها در مراسم چهلم آزاده نامداری

در این مراسم سجاد عبادی همسر آزاده نامداری سخنرانی کرد و از مدیران و رسانه ها و اهالی خبر گله کرد و درباره ناگفته های همسرش درباره قساوت ها و ناجوانمردی ها و نیرنگ ها سکوتش را شکست.

سجاد عبادی همسر مرحوم آزاده نامداری در مراسم چهلمین روز درگذشت وی متن از پیش نوشته شده‌ای را قرائت کرد و به مرور تمام سال‌های زندگی مشترک با او و رنجی که در این سال‌ها بر او رفته بود، پرداخت.

عکس های مراسم سجاد عبادی در مراسم چهلم آزاده نامداری

 

🔹بارالها خودت شاهد و ناظری که در ١۹١۴ روز زندگی عاشقان همان، شبی نبود که پیش از خواب از تو نخواهم از غصه‌هایش کم کنی و بر دوش من بگذاری که او روح و جانم است و مثل گل لطیف و حساس. اما حالا که آزاده جانم نیست، دِینی بر گردنم احساس می‌کنم؛ در این روزهای غمبار فراق، دلم میخواهد – یکبار برای همیشه – گوشه‌ای از رنج و غم‌های بیشمارش در این سالها ر ا بیان کنم. غم‌هایی که آخر سر قلب مهربان و بخشنده‌اش را از حرکت انداخت. مخاطب حرف‌هایم مثل همیشه خود «آزاده» است که مطمئنم صدایم را می‌شنود و حرف‌هایم را تصدیق می‌کند.

🔹خودت نوشته بودی که کل جوانی‌ات را صرف تجربه‌آموزی کردی، با تمام وجود و توانت تلاش کردی و وقت گذاشتی و درست در آغاز زمانه پختگی و اوج شکوفایی ممنوع شدی. ۱۰ سال از بهترین لحظه‌ها و سال‌های عمرت را با تمام توان و انرژی در رسانه ملی گذراندی، رشد کردی، بزرگ شدی اما با چنان مکر و حیله‌ای تو را به قربانگاه فرستادند، که نتیجه‌اش شد همه طعنه‌هایی که سال‌ها تحمل کردی.

🔹بگویم که در زمان ازدواجمان یا حتی بعدتر با بچه‌ای در شکم، تا چه روزهایی درگیر دادگاه بودی؟
🔹بگویم از آن یکی که برای نبودنت ختم قرآن نذر کرده بود، چه‌ها با تو کرد؟
🔹بگویم از کارهایی که در مخیله کسی نمی‌گنجد ولی با دروغ و نیرنگ در حق تو انجام دادند؟

🔹ولی نه! تو آنقدر بزرگ بودی که از همه عبور کردی و گذاشتی و گذشتی… اما همین‌ها تپش قلب مهربانت را به شماره انداخت؛ همین قساوت‌ها، ناجوانمردی‌ها، نیرنگ‌ها.

🔹اما من مثل تو نیستم؛ نمی‌توانم سکوت کنم چون نسبت به تو و خانواده‌ات دِینی دارم.

عکس خواهر آزاده نامداری در مراسم چهلمین روز درگذشت وی

حضور چهره ها و هنرمندان در مراسم چهلمین روز درگذشت ازاده نامداری

🔹سید کاظم احمدزاده، سید جواد یحیوی، نیما کرمی، راحله امینیان، محمدرضا شفیعی، صابر خراسانی، یاسین رامین، مرتضی یراق بافان و شهره پیرانی از مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

🔹محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده تلویزیون و سینما اهالی رسانه را درباره فضای ذهنی ساخته شده درباره هر فرد، مسئول دانست و تأکید کرد: آنان گاهی در بی‌اخلاقی‌های شکل گرفته در این فضا، سهیم و دخیل هستند و این بی‌معرفتی، اتفاق تلخی بود که برای آزاده هم رخ داد.

🔹راحله امینیان از مجریان سیما، از دیگر کسانی بود که درباره آزاده نامداری صحبت کرد. او به پدر و مادر آزاده به خاطر تربیت این فرزند تبریک گفت، چراکه او بسیار مبادی آداب بوده و نسبت به رعایت اصول اخلاقی اجتماعی تأکید می‌ورزید‌. امینیان همچنین مقارن شدن خاکسپاری آزاده در روز نیمه شعبان و همچنین چهلمین روز درگذشتش با روز ۲۳ ماه رمضان را یک نشانه‌ نیکو تلقی کرد و آزاده را فردی مورد عنایت ویژه پروردگار دانست.

عکس پدر آزاده نامداری در مراسم چهلم آزاده نامداری

عکس های مراسم چهلم آزاده نامداری

همچنین ببینید: عکسهای سنگ مزار و قبر آزاده نامداری مجری در گذشته در چهلمین روز فوتش

🔹سیدجواد یحیوی: .جریان زندگی آزاده هنوز ادامه دارد و از این یک دانه گندم شاید گندم‌های دیگری بروید، چراکه اساسا یک هنرمند مثل فانوس و چراغی، همه جا را روشن می‌کند و برکت خود را می‌گستراند. من هم مثل آزاده طعم تلخ کنار گذاشته شدن از تلویزیون را چشیده‌ام و می‌فهمم او چه چشید و چه کشید. مردم وقتی ما را بعد از یک مدت طولانی، به طور ناگهانی دیگر در قاب جادویی نمی‌بینند، هزارویک گمانه‌زنی اتفاق می‌افتد و پچ پچ‌های منفی و آزاردهنده شکل می‌گیرد. من می‌دانم آزاده چه فشاری را متحمل شد و زنان همیشه از مردان شکننده‌تر بوده‌اند و حالا که او دیگر در میان ما نیست، خوب است کمی به چهل روزی که گذشت نظر کنیم و ببینیم ما در این یک ماه و ده روزی که گذشت، چه کرده‌ایم و آیا اتفاق نیکویی را که حال جهان را بهتر کند، رقم زده‌ایم؟/منبع: خبرگزاری صبا

عکس رامین یاسین همسر سابق مهناز افشار در مراسم چهلم آزاده نامداری

عکس های مراسم چهلم آزاده نامداری

گفتنی است که در ۷ فروردین ۱۴۰۰ پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون در محل سکونتش در سعادت آباد کشف شد و هنوز با گذشت ۴۰ روز از فوت وی علت مرگ او مشخص نیست. او در سال ۱۳۹۴، با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرد. آزاده و سجاد عبادی در مهر ماه سال ۱۳۹۵ صاحب دختری به نام گندم شدند.

عکس رامین یاسین همسر مهناز افشار در مراسم چهلم آزاده نامداری

 

نظرات