بازیگر نقش آصف در سریال یاور کیست؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور میباشد او متولد ۳ شهریور ۱۳۷۸ در تهران بوده و در رشته حقوق تحصیل کرده و از بازیگران جدید و تازه کار سینما و تلویزیون میباشد که از ۱۶ سالگی در تئاتر بازی کرده است. در ادامه این مقاله از مجله حرف تازه بیوگرافی بازیگر نقش آصف در سریال یاور میخوانید.

بازیگر نقش آصف در سریال یاور کیست؟ +بیوگرافی و عکس شخصی آصف در سریال یاور

بازیگر نقش آصف در سریال یاور کیست

محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور متولد ۳ شهریور ۱۳۷۸ در تهران بوده و در رشته حقوق تحصیل کرده و از بازیگران جدید و تازه کار سینما و تلویزیون میباشد که از ۱۶ سالگی در تئاتر بازی کرده است.  سریال یاور این روزها از شبکه آی فیلم پخش میشود و بازیگر نقش آصف نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و علاقه مند هستند تا با این بازیگر آشنا شوند.

سوابق

محمد رشنو، بازیگری را از تئانر و از دوران دانش اموزی اغاز کرده و تا کنون در چند نمایش به روی صحنه رفته است. او سابقه بازی در سریال بوم و بانو در نقش یوسف و فیلم ۲۳ نفر را در کارنامه خود دارد و حالا در جدیدترین کار هنری خود در سریال یاور در کنار داریوش ارجمند و محمد حاتمی و ارسلان قاسمی و … در حال ایفای نقش است.

او در ابتدا با شرکت در دوره های بازیگری فوت و فن این رشته هنری را فراگرفت و پس از آن به روی صحنه تئاتر رفت. ۶ سال در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن وارد قاب تلویزیون شد.

این بازیگر پس از گذراندن دوره های بازیگری، فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر آغاز کرده و تجربه ۶ سال حضور در صحنه نمایش را دارد.

محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور کیست؟ +بیوگرافی

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش آصف در سریال یاور

شخصیت آصف در سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی توسط بازیگر جوانی ایفا می شود که سابقه بازیگری در فیلم های مختلف سینمایی را داشته است.

محمد رشنو به تازگی در سریال یاور در نقش آصف بازی کرده که دوست محسن با بازی ارسلان قاسمی هم دانشگاهی است و پدران این دو با هم مشکل قدیمی دارند و حالا او نیز عاشق دختری به نام غزل با بازی دریا مقبلی شده که در ادامه سریال در روزهای آتی خواهید دید.

سوابق کاری

دو اثر مهم به نام های فیلم ۲۳ نفر و سریال بوم و بانو در کارنامه محمد رشنو میدرخشد.
رشنو از پنج سال پیش بطور حرفه ای کار بازیگری را با تئاتر شروع کرده با درخشش در ایفای نقش در تئاتر؛ موفق به کسب جایزه جشنواره مقاومت شده است و با فیلم ۲۳ نفر نیز در جشنواره فجر و جشنواره های مختلف حضور داشته است.

بازیگر نقش آصف در سریال یاور کیست؟ +بیوگرافی و اینستاگرام

وی در فیلم ۲۳ نفر یکی از بازیگران اصلی این فیلم بود که در زمینه اسارت ۲۳ رزمنده دفاع مقدس در سال ۶۱ بر اساس روایت کتاب ۲۳ نفر به کارگردانی مهدی جعفری بود که توسط آرش حسن پور به عوامل فیلم معرفی شد.

وی در فیلم سه کام حبس به کارگردانی سامان سالوور در کنار بازیگران مطرحی مانند پریناز ایزدیار و محسن تنابنده ایفای نقش کرد.

فیلم سینمایی اورکا به کارگردانی سحر مصیبی، سومین تجربه سینمایی محمد رشنو است که با مهتاب کرامتی، ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی و مهتاب نصیرپور همبازی شد.

همچنین بخوانید: بازیگر نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است کیست؟

این هنرمند جوان با سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی وارد تلویزیون شده است . او در این سریال نقش جوانی به نام یوسف را برعهده داشت که پدرش نوکر استاد نقاشی بود و خودش دوست داشت یک سرباز باشد.
محمد رشنو در دومین تجربه همکاری خود با سعید سلطانی، ایفاگر نقش آصف شد که یکی از شخصیت های مهم داستان است.

سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی با بازیگران مطرح عرصه هنر در شبهای ماه رمضان به روی آنتن شبکه سوم می رود.

آقای محمد رشنو در کنار بازیگرانی چون: داریوش ارجمند، محمد حاتمی در نقش جمال، مهوش افشارپناه در نقش مریم، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو در نقش نسرین، علیرضا باقری، ارسلان قاسمی در نقش محسن و فقیهه سلطانی، بهادر زمانی در نقش یاور، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، غزل مقبلی، فروغ قجابگلی، بهزاد خرازی، رسول توکلی، محسن افشار، علی میلانی، مهری امیرحسینی، با هنرمندی اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور… ایفای نقش میکند.

نظرات