عکس های تکان دهنده و باورنکردنی عروسی نوه مهستی با تاجر پیر کویتی و واکنش ها

1

عکس های تکان دهنده و باورنکردنی عروسی نوه مهستی با تاجر پیر کویتی و واکنش ها

ناتاشا نوه مهستی روز گذشته مراسم جشن نامزدی و عقد خود را با یک مرد کویتی رسانه ای کرد. او با یک تاجر ثروتمند سن و سال دار به نام جمیل ازدواج کرده و برخی کاربران همسرش را شوگرددی معرفی می کنند.

عکس های تکان دهنده و باورنکردنی عروسی نوه مهستی با تاجر پیر کویتی و واکنش ها

ازدواج نوه مهستی

مراسم جشن نامزدی نوه مهستی با یک مرد ثروتمند کویتی به نام جمیل از ساعاتی پیش خبرساز شده و به یکی از سوژه های شلکه های اجتماعی تبدیل شد.

گقته میشود همسرش جمیل نام دارد و قرار است این زوج سال آینده جشن عروسی خود را در بارسلونا برگزار کنند. ناتاشا دختر سحر تنها یادگار مهستی خواننده فقید است.

عکسی از جشن نامزدی نوه مهستی یا پیرمرد کویتی را می بینید.

عکس ها و تصاویر مراسم نامزدی و عروسی ناتاشا نوه مهستی با تاجر کویتی!

حواشی

مهستی صبح ۴ تیر ۱۳۸۶ در لس آنجلس بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت و در گورستان وست وود در لس آنجلس در کنار آرامگاه خواهرش هایده و مادرش به خاک سپرده شده است. به گفته دولت آمریکا بعد از مرگ مرلین مونرو و مایکل جکسون، تشییع جنازه وی سومین مراسم بزرگ و استثنایی ایالات متحده آمریکا بود که منجر به تعطیلی کامل یک ساعته خیابان های لس آنجلس شد.

مهستی دو بار ازدواج کرد و سرانجام هر دو ازدواج، جدایی بود. بعد از این دو جدایی تصمیم گرفت که تنها زندگی کند و با مادر خود در فرمانیهٔ تهران زندگی کرد. وی از ازدواج نخست با کورس ناظمیان صاحب دختری به نام سحر ناظمیان شد. ازدواج دوم او با بهرام سنندجی صاحب کارخانهٔ کفش بود. مهستی از تنها دختر خود یعنی سحر دو نوهٔ دختری به نام‌های ناتاشا و ناتالی داشت.

1 دیدگاه در “عکس های تکان دهنده و باورنکردنی عروسی نوه مهستی با تاجر پیر کویتی و واکنش ها

  1. مهدی گفت:

    مرحوم مهستی اگه زنده بود و شاهد این ازدواج بود افسرده میشد

نظرات