لورفتن طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست +علت دقیق جدایی زودهنگام

0

همه چیز درباره لو رفتن جدایی و طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست و حذف عکس های دو نفره از صفحه اینستاگرامش و ماجرای کامل طلاق مریم کاویانی از همسر دومش رامین مهمانپرست و واقعیت خبر طلاق مریم کاویانی بازیگر از شوهر دومش رامین مهمانپرست و علت جدایی و طلاق زودهنگام و ناگهانی اش چیست؟

لورفتن طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست +علت دقیق جدایی زودهنگام

 

ماجرای لورفتن طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست +علت جدایی ناگهانی

اخیرا شایعاتی درباره جدایی مریم کاویانی از همسر دومش در فضای مجازی منتشر شده که به نظر به واقعیت نزدیک می‌رسد. حذف عکس های دو نفره از صفحه اینستاگرام خانم بازیگر و همچنین در لایو اینستاگرامی که بعد از ابتلای به بیماری کرونا منتشر کرد، این گمانه زنی ها را برای طلاق وی بیشتر کرد و او در بین حرفا های خود اشاره کرد که تنها زندگی میکنم .

به گزارش مجله حرف تازه , حدودا دو سال قبل، کاویانی در برنامه دورهمی به ازدواج اولش و حاصل آن که پسری ۲۳ ساله است اشاره کرده بود ولی خبر ازدواج دومش با رامین مهمانپرست دیپلمات و سفیر ایران در لهستان به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. با این حال اخیرا اخباری مبنی بر طلاق مریم کاویانی و همسرش در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شد

با این حال اخیرا اخباری مبنی بر طلاق مریم کاویانی و همسرش در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده که درستی آن از طرف آنان تایید یا تکذیب نشده و تا کنون هیچ یک از این دو نفر به این شایعه واکنش نشان نداده اند، اما مریم کاویانی با بازی جدید در سریال با اشاره به فعالیت مجدد در زمینه سینما گفته است: من برگشتم…

حذف عکس های دو نفره از صفحه اینستاگرام خانم بازیگر و همچنین در لایو اینستاگرامی که بعد از ابتلای به بیماری کرونا منتشر کرد، این گمانه زنی ها را برای طلاق وی بیشتر کرد و او در بین حرفا های خود اشاره کرد که تنها زندگی میکنم

او در لایوی اینستاگرامی در صفحه شخصی اش گفته است: «با مثبت شدن تست کرونا، من شانس آوردم که تنها زندگی می کردم! پسرم پیشم نبود و مادرم در منزل خودشان بودند و این تنها بودن من باعث شد آسیب به اطرافیانم نزنم»

واکنش مریم کاویانی و رامین مهانپرست به شایعه طلاق

مریم کاویانی تا امروز هنوز اشاره ای به طلاق و جداییش نکرده، اما این بازیگر و رامین مهمانپرست همدیگر را آنفالو کرده‌اند و دیگر نامی از آیدی اینستاگرام همدیگه در صفحه شخصی شان دیده نمی شود.

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۹۸ با رامین مهمانپرست ازدواج کرد مه این خبر به موضوع داغ آن روزها تبدیل شد. اما انگار این ازدواج نیز دوامی نداشته و به تازگی شایعه جدایی اش در فضای مجازی بالا گرفته است.

ازدواج و طلاق اول

حدودا دو سال قبل، کاویانی در برنامه دورهمی به ازدواج اولش و حاصل آن که پسری ۲۳ ساله است اشاره کرده بود ولی خبر ازدواج دومش با رامین مهمانپرست دیپلمات و سفیر ایران در لهستان به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

رامین مهمانپرست (زاده تیر ۱۳۳۹ – تهران) سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر فعلی ایران در لهستان و لیتوانی است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.

رامین مهمانپرست نیز درباره دنیای سیاست و دنیای هنر گفته: “رامین مهمان پرست در گفتگویی سختی های زندگی یک سیاستمدار را ذکر کرد و گفت دنیای سیاست از محدودیت ها و چهارچوب هایی برخودار است اما دنیای هنر آزادی های بیشتری دارد.”

مریم کاویانی کارشناسی ارشد پرستاری دارد و پیش از آغاز بازیگری به عنوان پرستار به فعالیت می پرداخت و پس از ورود به دنیای بازیگری از پرستاری کناره گیری کرد. این خانم بازیگر درسال ۱۳۸۴ با حضور در سریال رمضانی «او یک فرشته بود» در دنیای بازیگری مطرح شد./آخرین خبر

نظرات