عکس و بیوگرافی سجاد عبادی همسر آزاده نامداری + خانواده و سوابق شغلی

3

عکس و بیوگرافی سجاد عبادی همسر آزاده نامداری + خانواده و سوابق شغلی

سجاد عبادی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۰ است وی فارغ التحصیل دکترای سیاست گذاری از دانشگاه است سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون است. در این مقاله قصد داریم شما را با زندگی شخصی ایشان آشنا کنیم

سجاد عبادی همسر آزاده نامداری کیست ؟

نام و نام خانوادگی: سجاد عبادی
متولد: ۱۳۶۰
تحصیلات: فارغ التحصیل دکترای سیاست گذاری

 

بیوگرافی سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری + خانواده و سوابق

بیوگرافی سجاد عبادی

سجاد عبادی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۰ است وی فارغ التحصیل دکترای سیاست گذاری از دانشگاه است و دوره های کارشناسی و کارشناسی را در رشته روابط بین الملل از همین دانشگاه گرفت.

وی پسر یکی خانواده های سیاسی کشور است. او که قبلا یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود سال ۹۴ با آزاده نامداری ازدواج کرد و در سال ۹۵ نیز صاحب اولیت فرزند خود به نام گندم شد.
او همسر دوم آزاده نامداری مجری تلویزیون است آزاده نامداری در ۷ فروردین ۱۴۰۰ به طور ناگهانی درگذشت.

تحصیلات سجاد عبادی

سجاد عبادی همسر آزاده نامداری دانش آموخته رشته سیاستگذاری عمومی می باشد در زمینه همین رشته نیز فعالیت می‌کند او ریاست حوزه دانشگاه و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی مهر البرز می باشد که در گذشته پدر او نیز قائم مقام این دانشگاه بوده است.

خانواده

وی فرزند رحیم عبادی سیاستمدار و وزیر دولت خاتمی و فریده ماشینی فعال حقوق زنان است. سجاد تنها پسر خانواده است و فقط یک خواهر دارد.

پدرش رحیم عبادی، متولد رامسر بوده و فارغ التحصیل تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبتش با رییس دولت اصلاحات او را به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم رساند.

فریده ماشینی (مادر سجاد عبادی) فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد و تا ریاست کمیسیون زنان حزب منحله مشارکت هم پیش رفته بود که خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.

عکس پدر و مادر سجاد عبادی

شغل سجاد عبادی

شغل سجاد عبادی مدیر دانشجویی و سرپرستی روابط عمومی دانشگاه غیر انتفاعی است. او در نمایندگی فدراسیون جهانی مخترعان و مبتکران که در ژنو استقرار دارد نیز فعالیت می کند.

ازدواج ها و طلاق

عبادی تجربه دو بار ازدواج را در زندگی شخصی خود دارد. او برای اولین بار با مهسا آبومگر ازدواج کرده و بعد از جدایی از همسر اولش با آزاده نامداری ازدواج کرده است.

آخرین پست اینستاگرام آزاده نامداری قبل از فوت در سال ۱۴۰۰

آخرین پست اینستاگرام آزاده نامداری قبل از فوت

همچنین ببینید: علت فوت و درگذشت ناگهانی آزاده نامداری مجری تلویزیون چیست؟ + جزئیات

اولین دیدار بعد از سالها

اواخر شهریور سال ۹۴ که خیلی اتفاقی همدیگر را دیدیدم.ایشان همه چیزهایی که می خواستم بگویم را می دانستند ولی من هیچ اطلاعی از زندگی شان و این سال هایی که ندیده بودم شان نداشتم.

ما به سرعت و خیلی زود تصمیم گرفتیم اشتباهی را که چند سال قبل کرده بودیم جبران کنیم و این دفعه با هم ازدواج کنیم.

وقتی من سجاد را دیدم اصلا احساس نمی کردم ما تازه به هم رسیده ایم و قرار است همدیگر را بشناسیم چون احساس آشنایی خیلی زیادی به هم می کردیم

زندگینامه و شغل سجاد عبادی

زندگی عاشقانه آزاده نامداری با همسرش سجاد عبادی

من تا پیش از ازدواج با سجاد اختیار زندگی ام را به هیچ بشری نداده بودم؛ یعنی به هیچ کس اجازه نمی دادم که از جزییات زندگی ام سر در بیاورد.

اما از وقتی با سجاد ازدواج کرده ام کاملا زندگی ام را در اختیار ایشان گذاشته ام؛ مثلا من اجازه نمی دهم کارهای روزمره یا کارهایی را که برایم مهم هستند کسی غیر خودم آنها را انجام بدهد ؛ مثلا اداره کردن صفحه اینستاگرام توسط خودم برایم مهم است اما بعد از ازدواج با سجاد بارها پیش آمده بگویم که سجاد فلان پست را بگذارد.

الان مردی کنار من ایستاده است که احساس می کنم خلا ها و نگرانی هایی که در زندگی ام داشته ام توسط او کاملا پر شده است و این روزها دیگر تنها نیستم و معنای دو نفره شدن را به خوبی می فهمم.

سجاد عبادی همسر آزاده نامداری کیست

آزاده نامداری درباره همسرش گفته: :ایشان یک آرامشی دارند که وقتی در کنارشان باشید احساس می کنید در یک ساحل آرام قدم می زنید و بعد بسیار مهربان هستند و کلا هرجایی که ما با هم می رویم مثل جمع های خانوادگی یا جمع های دوستان همه او را دوست دارند؛ مثلا خانواده من سجاد را خیلی دوست دارند و نسبت به ایشان خیلی علاقه مند هستند.

گالری تصاویر سجاد عبادی

سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری کیست

آقازاده بودن

سجاد به هیچ عنوان آقازاده محسوب نمی شود. به سجاد از پدرش یک نام نیک رسیده است و ابدا تا به حال نه یک شغل دولتی داشته است نه پول و نه هیچ رانت و امثال این چیزها و اگر سجاد در جایگاه فعلی است فقط با تلاش خودش، تحصیلاتش و حضور در فضای دانشگاه و کاملا شخصی و براساس زحمات خودش بوده است.

اینستاگرام سجاد عبادی

sajebadi

فوت همسر

در ۷ فروردین ۱۴۰۰ پیکر بی جان آزاده نامداری همسر وی در منطقه سعادت‎آباد در غرب تهران کشف شد و هنوز بطور دقیق علت مرگ مشخص نشده است

وی در زمان مرگش همسرش در منزل حضور نداشت و به عیادت مادر بزرگش به همرها پدرش راهی رامسر شده بود و به اصرار آزاده نامداری دخترش گندم را نیز با خود برده بود. که این اتفاق تلخ برای همسرش افتاد

سجادی عبادی در مراسم تشییع آزاده نامداری

مراسم تشییع و خاکسپاری آزاده نامداری ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ روز دوشنبه با حضور خانواده و پدر و مادر و پدر شوهرش در قطعه نام آوران برزگار شد و سجاد عبادی و دخترش گندم نیز در مراسم تدفین و خاکسپاری همسرش حضور داشت

3 دیدگاه در “عکس و بیوگرافی سجاد عبادی همسر آزاده نامداری + خانواده و سوابق شغلی

  1. زینب گفت:

    کی میگه مردم با تلاش خودشون به جایی نمیرسند خانم محترم.احتمالا شما خودتون مشکل اراده و استعداد دارید که به جایی نرسیدید.اصلا به جایی رسیدن یعنی چی؟من یک پرستار ساده ام بعد ۲۴ سال خدمت هیچ پستی ندارم.ولی خدارو شکر میکنم که خدمتگزار مردم کشورم هستم و با افتخار سرم رو بالا میگیرم.

  2. الهه گفت:

    زرررر ميزنننننه والا با تحصيلات من دندانپزشكي خوندم ديگه بالاتر ازاينا هست مگه رشته ولي الان هيچي ندارم اون ….. حالمممم ازتون بهم ميخورهههه دروغگوهااا

  3. مونا گفت:
    2
    2

    نمیدونم چرا مردم عادی با تلاش های خودشون نمیتونن به جایگاه های خاص برسن اما آقازاده ها می تونن!

نظرات