فیلم کامل سکانس بلوغ پسران در سریال منم دوستت دارم + دانلود

0

سکانس اشاره به موضوع بلوغ پسران در «سریال منم دوستت دارم» از شبکه سلامت تلویزیون با بازی نگار عابدی و امیرحسین صدیق و ماجرای سکانس بلوغ پسران در تلویزیون منم دوستت دارم در تلویزیون را ببینید.

ماجرای کامل سکانس بلوغ پسران در سریال منم دوستت دارم با بازی نگار عابدی + فیلم کامل

فیلم کامل سکانس بلوغ پسران در سریال منم دوستت دارم + دانلود

بعد از سکانس جنجالی عادت ماهیانه در سریال منم دوستت دارم در تلویزیون، این بار موضوع بلوغ پسران حاشیه ساز شده و به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

در قسمت جدید از سریال منم دوستت دارم که از شبکه سلامت در حال پخش است، اشاره مستقیم به بلوغ در پسران شد، نگار عابدی و امیر حسین صدیق با متوجه شدن تغییراتی در بدن و رفتار پسر تازه به بلوغ رسیده خود، سعی دارند رفتار صحیح را به والدین آموزش دهند که در فیلم بالا درج شده در این صفحه در زیر مشاهده کنید:

سریال منم دوستت دارم, به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی مجید پرکار, از ۲ دی ماه ۱۳۹۹ شمسی روی آنتن شبکه سلامت رفته و اکنون نیز در سال ۱۴۰۰ به صورت روزانه ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه از شبکه سلامت پخش میشود.

بازیگرانی که در این سریال بازی کردند عبارتند از : امیرحسین صدیق (نقش اصلی مرد) ، نگار عابدی (نقش اصلی زن) ، مسعود فروتن، عرفان برزین و ترنم کاظمی و … که از این مجموعه نمایشی بازی کردند.

این سریال با نگاهی به مقوله خانواده و با بهره گیری از نظر کارشناسان، سعی دارد با ارائه راهکارهایی مبتنی بر علوم روانشناسی به حل چالش های روزمره و در نتیجه تقویت روابط اعضای خانواده کمک کند.

زمان پخش و تکرار سریال منم دوستت دارم

این مجموعه ۹۰ قسمتی به صورت روزانه در چهار نوبت در ساعات ۱۴:۵۰، ۱۵:۴۰، ۱۷ و ۲۱:۵۰ از شبکه سلامت پخش می ‌شود.

نظرات