ماجرای فیلم بارداری سحر دولتشاهی و واقعیت حاملگی سحر دولتشاهی را ببینید

0

حامله شدن و بارداری سحر دولتشاهی در سکانسی از سریال قورباغه اینروزها خبرساز شده و برای این بازیگر کشورمان حاشیه درست شده است در سکانس فیلم بارداری سحر دولتشاهی در سریال قورباغه و جزئیات واقعیت حاملگی سحر دولتشاهی بازیگر و عکس و سوابق و فیلم را ببینید

ماجرای فیلم بارداری سحر دولتشاهی و واقعیت حاملگی سحر دولتشاهی را ببینید

ماجرای حامله شدن و فیلم بارداری سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر پرکار سینمای ایران که اینروزها در سریال قورباغه و می خواهم زنده بمانم خوش درخشیده ، سکانسی از سریال قورباغه که در آن صحنه حاملگی خود را اعلام می کند ترند گوگل شده و بخش کوچک آن این روزها سوژه شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها شده است و تیتر بارداری سحر دولتشاهی را داغ کردند.

اما واقعیت بارداری و بچه دار شدن و حامله شدن سحر دولتشاهی ربطی به زندگی واقعی و شخصی او ندارد و کذب محض است.

سکانسی از سریال قورباغه با بازی سحر دولتشاهی است که در دیالوگ می‌گوید که من حامله شده ام و بازیگر مرد مقابل او در پاسخ می گوید که از کی؟ در این سکانس صابر ابر نیز حضور دارد.

سحر دولتشاهی با همایون شجریان در سریال میخواهم زنده بمانم هم بازی بود و همایون شجریان خواننده آهنگ و ترانه این سریال بود .

دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحردولتشاهی در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است. سحر دولتشاهی یک خواهر به نام نسیم دولتشاهی دارد. سحر دولتشاهی فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد. او همسر سابق رامبد جوان است و به تازگی خبرهایی مبنی بر ازدواج با همایون شجریان منتشر شده که هیچ کدام واکنشی به این شایعات نشان ندادند

نظرات