خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال منم دوستت دارم + تعداد قسمت ها

0

“منم دوستت دارم”، نام سریال جدید تلویزیونی در ۹۰ قسمت, از شبکه سلامت, با بازی نگار عابدی, امیرحسین صدیق, عرفان برزین, ترنم کاظمی, مسعود فروتن و بازیگران جدید مهمان در حال پخش است. در ادامه با داستان و موضوع سریال منم دوستت دارم, و اسامی و بیوگرافی بازیگران, و زمان پخش و تکرار این سریال آشنا شوید.

زمان پخش، معرفی بازیگران و داستان سریال منم دوستت دارم + تعداد قسمت ها

معرفی کامل سریال منم دوستت دارم

سریال منم دوستت دارم, به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی مجید پرکار, از ۲ دی ماه ۱۳۹۹ شمسی روی آنتن شبکه سلامت رفته و اکنون نیز در سال ۱۴۰۰ به صورت روزانه ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه از شبکه سلامت پخش میشود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران منم دوستت دارم

بازیگرانی که در این سریال بازی کردند عبارتند از : امیرحسین صدیق (نقش اصلی مرد) ، نگار عابدی (نقش اصلی زن) ، مسعود فروتن، عرفان برزین و ترنم کاظمی و … که از این مجموعه نمایشی بازی کردند.

موضوع و داستان سریال منم دوستت دارم

این سریال با نگاهی به مقوله خانواده و با بهره گیری از نظر کارشناسان، سعی دارد با ارائه راهکارهایی مبتنی بر علوم روانشناسی به حل چالش های روزمره و در نتیجه تقویت روابط اعضای خانواده کمک کند.

امیرحسین صدیق بازیگر منم دوستت دارم

خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال منم دوستت دارم + تعداد قسمت ها

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال منم دوستت دارم

این مجموعه نمایشی در ۹۰ قسمت تولید شده و هر روز در چهار نوبت، ساعات ۱۴:۵۰، ۱۵:۴۰، ۱۷ و ٢١:۵۰ از شبکه سلامت پخش می شود.

مسعود فروتن بازیگر منم دوستت دارم

مسعود فروتن در شبکه سلامت

همچنین ببینید: فیلم کامل سکانس عادت ماهیانه در سریال منم دوستت دارم + دانلود 

مصاحبه نگار عابدی بازیگر این سریال

چطور شد به مجموعه نمایشی «منم دوستت دارم» پیوستید؟

شنیدن نام مهران رسام در کنار همبازی شدن با امیرحسین صدیق، وسوسه کننده است، صادقانه بگویم که این دو نام، من را برای بازی در این سریال کنجکاو کرد. جدای از این، ابتدای کار توضیحی پیرامون این مجموعه که در خصوص روانشناسی خانواده است، به من داده شد که مجموع این عناوین و موضوعات جذاب، باعث شد تا در نهایت با رضایت تمام این کار را بپذیرم.

به موضوع‌های اجتماعی و روانشناسانه خانواده می‌پردازد. رسانه‌های همگانی به‌ویژه تلویزیون، در این عرصه چه وظیفه‌ای دارند؟

بحث سلامت روان صد در صد برای حفظ نهاد و بنیاد خانواده بسیار حایز اهمیت و قطعا یک رسانه‌ای چون تلویزیون بسیار تاثیرگذاراست. هر نقطه‌ای از کشور که می‌رویم، حتی در روستاها تقریبا همه یک دستگاه تلویزیون را دارند، بنابراین می‌توان ادعا کرد که رسانه، نقش عمده‌ای در اطلاع‌رسانی ایفا می‌کند.

عملکرد تلویزیون در مشاوره دادن به‌صورت غیر مستقیم در امور خانواده طی این سال‌ها خوب بوده است. میزگردهای زیادی در این زمینه تشکیل و کارشناس‌های زیادی دعوت شده‌اند. در مقابل سریال‌هایی نیز به این منظور ساخته شده است اما جای دارد که بیشتر از این هم کار شود. به همین دلیل مجموعه «منم دوستت دارم» من را جذب کرد چرا که جای چنین مجموعه‌ای را در این سال‌ها در تلویزیون خالی دیده‌ام.

خودتان اهل مطالعه کتب یا مقاله‌های روانشناسی یا تماشای فیلم‌هایی با این محوریت هستید؟ به‌نظرتان ساخت مجموعه‌های نمایشی درباره سلامت روان چقدر می‌تواند تاثیر مثبت در جامعه داشته باشد؟

نگار عابدی بازیگر منم دوستت دارم

نگار عابدی بازیگر منم دوستت دارم

بله، حدود یک‌سال و نیم می‌شود که با رشته «تحلیل رفتار متقابل» آشنا شده‌ام و آموزش می‌بینم. در این مدت خیلی به این شاخه از روانشناسی که توسط اریک برن، بنیان‌گذاری شده است، علاقه‌مند شده‌ام.

من در دوران کرونا، سه مجموعه تلویزیونی کار کرده‌ام. به‌هرحال خطرهای زیادی وجود دارد، اما با این وجود من ترجیح داده‌ام کار و انجام وظیفه کنم

اینک که بیش از ۷۰ قسمت «منم دوستت دارم» روی آنتن رفته است و تا آخر سال به پایان خواهد رسید، نتیجه کارتان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

این کار خیلی فشرده تهیه شد. حتی در زمان استراحت‌مان هم تمرین می‌کردیم. با این‌که یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که در زندگی انجام دادم، اما از بهترین بازی‌هایی بود که در این سال‌ها داشته‌ام. فضای سالم و شاداب و بسیار دوست داشتنی داشت؛ از نوعی که دوست دارم بازهم تجربه کنم.

در کل خوشحالم از این که در این کار بوده‌ام. اما از همه این‌ها که بگذریم، از آقای پرکار به عنوان کارگردان ممنونم، به این‌دلیل که در تمام طول کار می‌دانستند که چه می‌خواهند، بسیار طنز خاص و شیرینی دارند که شبیه دیگران نیست و دنباله‌رو کسی نیست.

با کوله‌باری از تجربه از این کار بیرون آمدم و امیدوارم که این خداحافظی من کوتاه مدت باشد و خیلی زود بار دیگر با این گروه همکاری کنم.

عرفان برزین بازیگر منم دوستت دارم

عرفان برزین بازیگر منم دوستت دارم

دیگر عوامل برنامه:

عوامل این مجموعه نمایشی عبارتند از: مشاوره پروژه: رضا پورحسین، مشاور کارگردان: علی اصغر آزادان، جانشین تهیه کننده: سید مهدی قائم مقام، سرپرست نویسندگان: مجید پرکار، نویسندگان: جهانگیر شهلایی، بابک طهماسب زاده، سجاد نصیری، فاطمه الوندی، صدیقه پوراسکندر، فاطمه تقاضایی، حانیه فراهانی، مدیر برنامه ریزی: شقایق سامانی، مدیر تصویربرداری: کامران‌حامدی، مدیر تولید: امیرسالار نصیری، موسیقی: فرشاد مشفقی، صدابردار: امیرعباس زاهدی، طراح گریم: سیده سحر موسوی، طراح صحنه و لباس: محسن ارشدی، تدوین و صداگذاری: علیرضا مبارکی، جلوه های ویژه: فرید روشن قیاس، تصویربردار: علی غلامی، دستیار تصویر: سید محمد حسینی، جانشین تولید: مصطفی غزنوی، لباس:‌ فرزانه عبادی، دستیار صحنه: الناز حسن مرشدی، مجری گریم: امین قربانی و ثمین احمدزاده، تدارکات: سامان نظامیوند چگینی، مهدی کوهی، دستیار تدوین: پیمان غلام رضائی، تولید محتوای فضای مجازی: شروین شهابی، همایون خلیلی، مشاور رسانه ای: محمدحسین سرو.

ترنم کاظمی بازیگر منم دوستت دارم

ترنم کاظمی بازیگر منم دوستت دارم

نظرات