فیلم کامل سکانس عادت ماهیانه در سریال منم دوستت دارم + دانلود

1

سکانس اشاره به موضوع عادت ماهیانه در سریال منم دوستت دارم از شبکه سلامت تلویزیون با بازی نگار عابدی و امیرحسین صدیق و ماجرای سکانس عادت ماهیانه در تلویزیون منم دوستت دارم در تلویزیون را ببینید.

ماجرای سکانس عادت ماهیانه در سریال منم دوستت دارم با بازی نگار عابدی و صدیق + فیلم کامل

فیلم کامل سکانس عادت ماهیانه در سریال منم دوستت دارم

بعد از پخش قسمت جدید سریال منم دوستت دارم از شبکه سلامت تلویزیون ،امروز انتشار سکانسی از این سریال خبرساز شد و ویدئوی کوتاهی دو دقیقه ای از آن دست به دست میچزخد و باعث شده تا کاربران از این اقدام تلویزیون شوکه شوند. زیرا در این سکانس که با بازی نگار عابدی و امیرحسین صدیق می باشد اشاره مستقیم به دوران پریود و عادت ماهیانه شده است. در بخشی از این کلیپ نگار عابدی و امیرحسین صدیق در نقش زن و شوهر بازی کردند و اشاره ای دوران قاعدگی زن ها شده که خلق و خوی و رفتار خانم ها در این دوران پرخاشگرانه و حساس شده و باید آقایون در ماه  به این روزها توجه کنند و به خانمشون بیشتر توجه کنند.

فیلم را ببینید

زمان پخش سریال منم دوستت دارم

سریال منم دوستت دارم با نگاهی به مقوله خانواده و با بهره گیری از نظر کارشناسان، سعی دارد با ارائه راهکارهایی مبتنی بر علوم روانشناسی به حل چالش های روزمره و در نتیجه تقویت روابط اعضای خانواده کمک کند.

از جمله بازیگران این مجموعه نمایشی ،امیرحسین صدیق، نگار عابدی، مسعود فروتن، عرفان برزین و ترنم کاظمی و … که هر شب ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه سلامت پخش می شود‌ که در ایام نوروز ۱۴۰۰ روی انتن شبکه سلامت رفت.

این مجموعه نمایشی در ۹۰ قسمت به صورت روزانه در چهار نوبت، ساعات ۱۴:۵۰، ۱۵:۴۰، ۱۷ و ٢١:۵۰ از شبکه سلامت پخش می شود.

فیلم کامل سکانس عادت ماهیانه در سریال منم دوستت دارم

نگار عابدی بازیگر منم دوستت دارم گفته: بحث سلامت روان صد در صد برای حفظ نهاد و بنیاد خانواده بسیار حایز اهمیت و قطعا یک رسانه‌ای چون تلویزیون بسیار تاثیرگذاراست. هر نقطه‌ای از کشور که می‌رویم، حتی در روستاها تقریبا همه یک دستگاه تلویزیون را دارند، بنابراین می‌توان ادعا کرد که رسانه، نقش عمده‌ای در اطلاع‌رسانی ایفا می‌کند.

عملکرد تلویزیون در مشاوره دادن به‌صورت غیر مستقیم در امور خانواده طی این سال‌ها خوب بوده است. میزگردهای زیادی در این زمینه تشکیل و کارشناس‌های زیادی دعوت شده‌اند. در مقابل سریال‌هایی نیز به این منظور ساخته شده است اما جای دارد که بیشتر از این هم کار شود. به همین دلیل مجموعه «منم دوستت دارم» من را جذب کرد چرا که جای چنین مجموعه‌ای را در این سال‌ها در تلویزیون خالی دیده‌ام.

 

1 دیدگاه در “فیلم کامل سکانس عادت ماهیانه در سریال منم دوستت دارم + دانلود

  1. ساجده گفت:

    مجموعه ی منم دوستت دارم بهترین چیزی هست که در چند سال اخیر از تلویزیون پخش شده

نظرات