بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی کیست‌؟ +‌عکس و بیوگرافی

0

حمیدرضا حافظ شجری «بازیگر نقش جعفر» در سریال نوروز رنگی است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «حمیدرضا حافظ شجری» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی کیست‌؟ +‌بیوگرافی و عکس شخصی حمیدرضا حافظ شجری

حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی کیست؟

سریال کمدی نوروز رنگی، سریالی نوروزی است که در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه پنج پخش شد که حمیدرضا حافظ شجری در این سریال در نقش جعفر بازی کرده است‌.بازیگر عکس و بیوگرافی “حمیدرضا حافظ شجری” بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی را با سوابق هنری و اینستاگرام و ماجرای بیماری و زندگی نامه و زندگی شخصی و هنری این بازیگر میخوانید

حمیدرضا حافظ شجری, بازیگر مشهدی تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۷ دی ۱۳۸۱ در مشهد ،هنرجوی سال آخر رشته سینما در هنرستان هنرهای زیبای پسران مشهد است که از کودکی در تئاتر فعالیت داشته است

حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی کیست

خانواده

حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نوجوان در خانواده اش چهار نفره به دنیا آمده ،پدرش از نیروهای خدماتی هلال احمر مشهد است،یک خواهر بزرگتر دارد و در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کنند.

بیوگرافی بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی

سریال کمدی نوروز رنگی، سریالی نوروزی است که در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه پنج پخش شد که حمیدرضا حافظ شجری در این سریال در نقش جعفر بازی کرده است‌.

گفتنی است که سریال نوروز رنگی به کارگردانی علی مسعودی است که نوروز ۱۴۰۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن رفته و روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را به زبان طنز روایت می‌کند و در کنار آن به آداب و رسوم و سنت های مردم مشهد نیز می پردازد.

ایسنتاگرام حمیدرضا حافظ شجری و ماجرای بیماری

در این سریال بازیگرانی چون، یوسف تیموری در نقش دایی محمود، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی در نقش اعظم، هادی عامل هاشمی در نقش حاج صادق، جواد خواجوی در نقش جواد ، محمد اسلامی در نقش احمد، سینا رازقی در نقش سعید و  پریسا مقتدی نقش کتایون، ماهان عبدی نقش مرتضی، شاهو رستمی نقش آقاخانی، سیمین بهفر نقش شکوفه، الهه جعفری نقش فرشته، سجاد حسین پور نقش جلال و سیما خالقی نقش ساجده، الهه یگان پور نقش مهلا، حدیثه زارعی نقش کژال… از جمله بازیگران این سریال هستند و علی مسعودی علاوه بر کارگردانی در این سریال در نقش آقای مهدوی نیز ایفای نقش کرده است.

این سریال پیش از این هشت آباد نام داشت که اکنون به نوروز رنگی تغییر یافته است.

بیوگرافی بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی

ماجرای بیماری و رماتیسم

حمیدرضا حافظ شجری در ۵ سالگی دچار تبی شدید شد که این تب او را مبتلا به نوعی نادر از بیماری رماتیسم مفصلی کرد.

حمیدرضا به گفته پزشک معالج خود شروع به مصرف داروهای درمانی کرد ولی بعد از مدتی قلب او به اصطلاح آب آورد ولی این مشکل با مصرف داروها کنترل شد، اما از آن زمان تا کنون، از دردهای شدیدی رنج می‌برد و قادر نیست دست، زانو، مچ و انگشتان خود را به خوبی خم و راست کند و جلوی رشد طبیعی جسم او گرفته شده است.

پیج اینستاگرام حمیدرضا حافظ شجری

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های جواد خواجوی دوبلور کلیپ های لهجه مشهدی

شروع بازیگری

از سال ۹۰ بطور حرفه ای توسط فرشید تمری وارد عرصه تئاتر و بازیگری تئاتر شد. او با گروه تئاتر شایا همکاری دارد و فرشید تمری حکم استادش را دارد.

او با دیدن برنامه های عمو پورنگ و امیرمحمد به بازیگری و به‌خصوص بازی امیرمحمد خیلی خوشش می آمد.

شجری تاکنون در سه نمایش؛ «اتللو به روایت بخشی» و «حدیث سرخ بوکان» به کارگردانی فرشید تمری و «دو یک به نفع بارسلونا» به کارگردانی مهسا غفوريان و فیلم کوتاه شهربازی و …‌ بازی کرده است.

این بازیگر نوجوان مشهدی، لوح تقدیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش کمدی دو – یک به نفع بارسلونا به نویسندگی و کارگردانی مهسا غفوریان را از آن خود کرده است

پیج اینستاگرام حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نوجوان

صفحه شخصی این بازیگر نوجوان با آیدی
hamidrezahafezshajari فعال است که میتوانید او را فالور کنید و عکس های شخصی و هنری ایشان را تماشا کنید

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نوجوان

عاشق بازی در کارهای کمدی و رضا عطاران است و دوست دارد روزی او را از نزدیک ببیند.

آرزو دارد با وزیر بهداشت از نزدیک ملاقات داشته باشد. پدرش می‌گوید می‌خواهیم وزیر را ببینیم تا از او بخواهیم که دستور دهد فرزندم بیمه شود.

علاقه‌مند است که در آینده پزشک شود شاید به این امید که کودکان و نوجوانان بیمار را درمان کند تا همچون خودش روزها را با درد سپری نکنند.

نظرات