ماجرای مهاجرت ناگهانی بهنوش بختیاری بازیگر به لندن و آیا صحت دارد؟ + عکس

0

ماجرای مهاجرت ناگهانی بهنوش بختیاری بازیگر به لندن و آیا صحت دارد؟ + عکس

مهاجرت بهنوش بختیاری بازیگر به لندن با حواشی و جنجال های آیا بهنوش بختیاری مهاجرت کرد؟، و آیا مهاجرت بهنوش‌بختیاری از ایران واقعیت دارد؟ پس از انتشار عکس های بهنوش بختیاری در لندن این شبهه را بین کاربران ایجاد کرده که این بازیگر از ایران رفته و در حال حاضر در لندن زندگی می کند. اما تاکنون این خبر تایید و یا تکذیب نشده است.

مهاجرت بهنوش بختیاری بازیگر

مهاجرت بهنوش بختیاری بازیگر

مهاجرت بهنوش بختیاری بازیگر به لندن با حواشی و جنجال های آیا بهنوش‌بختیاری مهاجرت کرد؟، و آیا مهاجرت بهنوش بختیاری از ایران واقعیت دارد؟ پس از انتشار عکس های جدید این سلبریتی در لندن این شبهه را بین کاربران ایجاد کرده که این بازیگر از ایران رفته و در حال حاضر در لندن زندگی می کند. اما تاکنون این خبر تایید و یا تکذیب نشده است.

برخی رسانه‌ها با انتشار تصاویری از مهاجرت بهنوش‌بختیاری بازیگر پرکار سینما و تلویزیون به انگلستان خبر دادند.

گفته می‌شود بختیاری در لندن به سر می‌برد. با این حال هنوز خبر رسمی ازمهاجرت این بازیگر سینما منتشر نشده است.

عکس مهاجرت ناگهانی بهنوش بختیاری بازیگر به لندن

سوابق و بیوگرافی

گفتنی است بهنوش‌ بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۴ در شهر تهران است. تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران به پایان رسانده است.

وی با بازی در سریال خانه به دوش چهره اش شناخته شد. بهنوش بختیاری علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تاجر و مالک برند لباس و جواهرات می باشد.

ماجرای مهاجرت ناگهانی بهنوش بختیاری بازیگر به لندن و آیا صحت دارد؟ + عکس

بهنوش بختیاری در کلاس های مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری را در کنار هنرمندان دیگر همچون نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری گذراند و در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار در سریال هوای تازه ساخته حسن فتحی بازی کرد پس از آن در چندین سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر و منشی صحنه حضور داشت.

در سال ۱۳۸۳ با بازی در سریال خانه به دوش ساخته رضا عطاران مورد توجه مردم قرار گرفت و باعث شد چهره اش در میان مردم و کارگردانان دیگر شناخته شود. پس از آن با نقش آفرینی در سریال های طنز آقای مدیری از جمله جایزه بزرگ و شب های برره مشهور شد. وی در سال ۱۳۷۶ اولین تجربه سینمایی اش را با بازی در فیلم پشت دیوار شب به دست آورد.

نظرات