بیوگرافی و عکس های جدید علی صلاحی بازیگر

0

“علی صلاحی”، بازیگر، بازیگردان سینما و تلویزیون است.که این روزها در سریال ملکه گدایان نقش آفرینی کرده است.حالا با خبر پخش این سریال تصمیم داریم به معرفی این بازیگر به عنوان یکی از بازیگران سریال ملکه گدایان بپردازیم در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، و عکسهای جدید او می پردازیم. با ما همراه باشید.

علی صلاحی

بیوگرافی علی صلاحی

علی صلاحی متولد سال ١٣۴٧ و دانش آموخته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. صلاحی علاوه بر بازیگری در زمینه بازیگردانی، نویسندگی فیلمنامه، کارگردانی، فیلمسازی و تدریس بازیگری نیز فعالیت های بسیاری داشته است.

علی صلاحی

شروع فعالیت

این بازیگر فعالیت های هنری خود را از سال ۱۳۶۵ شروع کرده است.علی صلاحی در سال ۱۳۸۷ در فیلم دویدن در میان ابرها به کارگردانی امین فرج پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم درساژ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای این بازیگر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امیر سفیری، عرفان ابراهیمی، کیوان ساکت اف و آرمان کوچکی را تجربه کرد.

علی صلاحی

علی صلاحی در ملکه گدایان

ملکه گدایان، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.بخش هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است.این بازیگر به تازگی در سریال ملکه گدایان که به تازگی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است ایفای نقش کرده است.وی در این سریال ایفاگر نقش خسرو پدر البرز است.

علی صلاحی

آثار تلویزیونی

از جمله آثار تلویزیونی که علی صلاحی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به بازی در تئاترهای تلویزیونی «وُل» ، به کارگردانی سید اشرف طباطبایی در سال ۶۹، «قشلاق آخر» به کارگردانی زهرا سعیدی در سال ۱۳۷۱، فیلم داستانی «دویدن تا رسیدن »، به کارگردانی مجید افشاریان ، ١٣٧١، سریال «شیخ مفید»به کارگردانی سیروس مقدم ، ١٣٧۴، بازی در آیتم‌های طنز تلویزیونی ، به کارگردانی یعقوب یادعلی ، ١٣٧٨ اشاره کرد.

 

نظرات