همه چیز درباره دستگاه وکیوم مردانه

1

امروزه دستگاه های مدرنی همانند دستگاه وکیوم مردانه سر و صدای زیادی در رسانه ها به پا کرده است. برخی از شرکت ها سعی می کنند با تبلیغات فراوان مردم را به استفاده از دستگاه وکیوم سوق دهند و برخی دیگر سعی می کنند تا با ذکر عوارض و مشکلاتی که به دنبال استفاده از آن وجود دارد مردم را از خرید چنین دستگاه هایی باز دارند حال سوال این است که دستگاه وکیوم مردانه چیست؟ چه کاربردی دارد و مزایا و معایب استفاده از آن چه می باشد؟ در این مقاله به تشریح مطالب مرتبط با استفاده از وکیوم مردانه می پردازیم تا در نهایت به یک پاسخ دقیق و حساب شده در باب خرید دستگاه وکیوم مردانه برسیم. پیشنهاد می دهیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

وکیوم به معنای بادکش است؛ بنابراین می توان آن را به معنای بادکش آلت تناسلی مردانه دانست. وکیوم مردانه یا بادکش مردانه که در انواع وکیوم مردانه پمپی و وکیوم مردانه برقی (دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی) طراحی و تولید شده اند باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود تا به مرد در رسیدن به نعوظ یا حفظ نعوظ یا افزایش سایز آلت تناسلی و تجربه یک رابطه جنسی مطلوب تر کمک کند. این دستگاه به صورت استوانه ای و متناسب با ارگونومی آلت تناسلی مردانه طراحی شده است.

اجزای دستگاه وکیوم مردانه

  • لوله وکیوم مردانه که بر روی آلت تناسلی فرد قرار می‌گیرد که همان لوله استوانه ای شفاف است.
  • یک حلقه (واشر) یا یک قسمت مهروموم کننده که در قسمت پایه آلت تناسلی قرار گرفته و در حفظ حالت سفتی و نعوظ از طریق محدود کردن جریان خروجی از آلت کمک می‌کند.
  • یک بسته ایجاد وکیوم به صورت دستی یا الکترونیکی (بستگی به این دارد چه نوع دستگاهی را خریداری کرده باشید) که هوا را از داخل لوله استوانه ای خارج کرده و باعث ایجاد نعوظ در آلت تناسلی می‌گردد.

کاربرد وکیوم مردانه

این دستگاه در ابتدا برای رفع مشکلاتی همانند عدم سفتی آلت تناسلی در زمان تحریک جنسی و کج بودن آلت تناسلی مردانه ابداع گردید. در واقع مشکلات فوق در برخی از مردان به قدری شدید بود که توانایی یک رابطه جنسی مطلوب را از بین می برد.

با ابداع این دستگاه نیاز افراد به عمل جراحی و مصرف داروهای شیمیایی و دوره درمانی طولانی پایان پذیرفت اما کاربرد دستگاه وکیوم به همین موارد محدود نشد و بعدها تاثیرات مثبت آن در افزایش سایز آلت تناسلی مردانه مشاهده گردید. این دستگاه نه تنها باعث افزایش طول آلت می شود بلکه با افزایش حجم آلت نیز همراه است.

دستگاه وکیوم مردانه

نحوه استفاده از وکیوم مردانه

امروزه اغلب دستگاه ها به صورت پمپی کار می کنند. برای آغاز کار بهتر است حمام رفته و موهای اطراف آلت تناسلی را شیو کنید. از پر بودن شارژ دستگاه مطمئن شوید چرا که اگر در وسط کار با اتمام شارژ باتری مواجه شوید شرایط نامناسبی ایجاد می گردد. اکنون آلت تناسلی را داخل لوله استوانه ای برده و دکمه پمپاژ را فشار دهید.

شروع بکار دستگاه به همین موارد بستگی دارد و به هیچ وجه دشوار نیست. عمل پمپاژ کردن که شروع شود بعد از مدتی دستگاه به بدن چسبیده و دیگر نیازی نیست تا آن را با دست نگه دارید. مکانیزم عملکرد دستگاه بدین صورت است که با هدایت خون به داخل آلت تناسلی و جلوگیری از خروج آن باعث افزایش حجم، افزایش طول، سفت شدن و راست شدن آلت تناسلی می شود.

حفظ نعوظ با استفاده از واشر دستگاه وکیـوم مردانه

از مهمترین عواملی که مردان را به سمت خرید دستگاه وکیوم مردانه سوق می دهد اختلال در حفظ نعوظ است. این افراد اصولا یا زود ارضا می شوند یا به علت شل بودن آلت تناسلی نمی توانند رابطه ای را برقرار کنند. در نهایت نه تنها خودشان ارضا نمی شوند بلکه شریک جنسی خود را هم به ارگاسم نمی رسانند.

برای حفظ نعوظ یا همان حالت سفتی و راست بودن آلت تناسلی باید از واشر وکیوم مردانه استفاده کنید. این واشر کمک می کند تا حالت نعوظ به مدت ۳۰ دقیقه پایدار بماند. آن را در ابتدای آلت تناسلی قرار می دهند و با محدود کردن جریان خون وارد شده به آلت، باعث حفظ نعوظ می شود. دقت کنید که حتما بعد از ۳۰ دقیقه، واشر را از روی آلت تناسلی بردارید.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه وکیـوم مردانه

مزایای وکیوم مردانه در گرو استفاده صحیح و خرید کالاهای اصل و برندهای معتبر است. در صورت رعایت استانداردهای لازم در این زمینه می توانید شاهد مزایای ذیل بعد از استفاده از دستگاه وکیوم مردانه باشید:

–          افزایش سایز آلت تناسلی

–          افزایش حالت سفتی و راست بودن آلت تناسلی

–          طولانی تر شدن روابط جنسی

–          افزایش میل جنسی

–          افزایش رضایت از روابط جنسی

–          جلب رضایت شریک جنسی

–          افزایش اعتماد بنفس و جلب یک روحیه بهتر و قدرتمندتر در روابط جنسی

معایب استفاده از دستگاه وکیوم مردانه بازمی گردد به عدم رعایت اصول فنی و نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد. از جمله این موارد می توان به گزینه های ذیل اشاره کرد:

–          ایجاد ورم و کبودی در ناحیه آلت تناسلی به علت پمپاژ بسیار بالا

–          احساس درد و ناراحتی در ناحیه مورد نظر به علت استفاده طولانی مدت از واشر انقباضی

خرید دستگاه وکیـوم مردانه

امروزه این دستگاه در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود. خوشبختانه از زمانی که مجوز وزارت بهداشت و سایر ارگان ها در خصوص فروش دستگاه وکیوم مردانه صادر شده است قیمت آن نیز بسیار متعادل شده و بسیاری از اقشار جامعه قادر به خرید آن می باشند. قیمت دستگاه وکیوـم مردانه با توجه به نوع و برند کالا متفاوت است.

شما می توانید برای خرید دستگاه وکیوم ارزان قیمت با کیفیت بسیار بالا از طریق وب سایت ما اقدام نمایید. این دستگاه به صورت کاملا خصوصی و بدون درج عنوان کالا به آدرس مشتری ارسال می گردد و دارای ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری می باشد. هم اکنون می توانید برای خرید وکیـوم مردانه با شماره تلفن های درج شده در همین صفحه از وب سایت … تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “همه چیز درباره دستگاه وکیوم مردانه

  1. اردلان گفت:

    سلام با توجه به مقاله ای که در سایت درمان مدیکال خوندم آیتم سن یکی از موثرترین فاکتورها در درمان نعوظ می باشد. با بالا رفتن سن آقایان مدت زمان نعوظ و انزال آنها نیز افزایش پیدا می کند. به عبارتی آقایان در سنین پایین تنها چند ثانیه برای نعوظ خود زمان نیاز دارند. این در حالی می باشد که در سن های بالا برای نعوظ مدنظرشان بایستی بیشتر از چند دقیقه زمان صرف کنند.

نظرات