اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش ۲ فصل دوم + داستان کامل و زمان پخش ۱۴۰۱

0

سریال ستایش ۲ (فصل دوم سریال ستایش) سریال جنجالی ملودرام ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب است. این سریال در سالهای ۹۱ تا ۹۲ ساخته و برای اولین بار در سال ۹۲ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و حالا در تیر ماه ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه آی فیلم قرار گرفته است در ادامه مطلب به معرفی فصل دوم سریال ستایش و بیوگرافی بازیگران سریال ستایس ۲ و اسامی نقش های حشمت و پری سیما و نازگل و انیس و رعنا و لیلا و صابر و محسن و اتفاقاتی که در سریال ستایس ۲ رخ میدهد آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ۱۴۰۱ را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ستایش 2 + زمان پخش

خلاصه داستان سریال ستایش ۲

در فصل دوم سریال ستایش ، ستایش با دو فرزند خود نازگل و محمد و با نام مستعار رودباری (بجای فردوس) و پس از گذشت ۲۲ سال از آن قضایا در منطقه‌ای در شمال کشور زندگی می‌کند و صاحب رستورانی محبوب در میان مردم است.

۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.

خلاصه داستان سریال ستایش 2

پسر او محمد ماهی ‌فروشی دارد و با موتور ماهی به خانه‌ها می‌برد. به‌ صورت اتفاقی حشمت فردوس که با خانواده‌اش در شمال به ویلایشان آمده‌اند، از محمد ماهی می‌خرند و محمد هر بار با یک بهانه‌ای به آن خانه می‌رود، چون هم از نوهٔ حشمت فردوس خوشش آمده و می‌خواهد پیش وی کار کند تا به مقامی بالا برسد و ثروتمند شود.

اسامی بازیگران سریال ستایش ۲

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش ۲

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، حدیث میرامینی، امیرمحمد زند، رامسین کبریتی و

گریم نرگس محمدی در سریال ستایش

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید سلطانی، تهیه کننده: آرمان زرین کوب، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، مدیر تدارکات: سعید حاجی زاده ارمکی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر، مدیر برنامه ریزی: سوسن دین محمد، صدابردار: وحید سلطانی، طراح چهره پردازی: محسن بابایی، طراح صحنه: فرامرز بادرام پور، طراح لباس: مرجان گلزار، صداگذاری و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، موسیقی: حسین فاضل، مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، تدوین: بهرام دهقانی و سیاوش طرازنده پور.

زمان پخش سریال ستایش 2

 

زمان پخش

پیش بینی می شود بعد از پایان سریال “ستایش ۲” از شبکه آی فیلم، پخش مجدد فصل دوم این سریال از خرداد ۱۴۰۱ بر روی آنتن رود.

نظرات