بیوگرافی باران خوش اندام (نها خوش اندام) و همسر اول و دومش کیست +عکس و مهاجرت

0

بیوگرافی باران خوش اندام (نها خوش اندام) و همسر اول و دومش کیست +عکس و مهاجرت

بیوگرافی باران خوش اندام (نها) همسر سابق امیرحسین صدیق

باران خوش اندام یا نها خوش اندام شاعر و ترانه سرا ایرانی در ۳۰ شهریور ماه ۶۵ در شهر گلستان متولد شد و اصالتا کورمانجی است. باران خوش اندام همسر سابق امیرحسین صدیق یکی از بازیگران قدیم کشورمان می‌باشد، که در تاریخ ۵ بهمن ۹۷ با هم ازدواج کردند و متاسفانه در سال ۱۴۰۱ از هم جدا شدند.

همسر دوم باران خوش اندام در زمینه ارز دیجیتال به نام کریپتوکارنسی فعالیت می‌کند و اطلاعات دیگری از او در دسترس نیست.

باران خوش اندام اخیرا خبر ازدواجش را تایید کرد و متنی با مضمون زیر منتشر کرد:

شروعی دوباره..
برای شما که از جدایی بنده و اقای صدیق عزیز آگاه نبودید، ودر سکوت خبری زندگی و جدایی رو گذروندیم، شاید کار بنده شبیه عجله کردن باشد، اما بنده هم سهم خودم طولانی در غار تنهایی و سکوت بودم. و دفن شدم. اکنون دومرتبه سر از خاک بیرون نهادم و شدم آنی که هستم.. با شروعی دوباره

بیوگرافی باران خوش اندام (نها خوش اندام) و همسر اول و دومش کیست +عکس و مهاجرت

بیوگرافی باران خوش اندام

باران (نها) خوش اندام در رشته مهندسی تحصیل کرده اما سالهاست در زمینه شعر و ادبیات فعالیت دارد. این خانم هنرمند از سال پیش از ایران مهاجرت کرده و بعد از جدایی از امیرحسین صدیق مجدد ازدواج کرده است. همسر دومش نیز هنرمند است.

باران خوش‌اندام در صفحه اینستاگرام خود، دکلمه هایی را با مضمون عاشقانه و لطیف منتشر میکند که نشان از روحیه شاعرانه و عاشقانه اش دارد

عکس و بیوگرافی باران خوش اندام کیست +عکس و مهاجرت

باران (نها) خوش اندام، از مهاجرت و ازدواج مجدد خود خبر داد او در شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد که از سال گذشته به کشور دیگری مهاجرت کرده و در این کشور با یک ایرانی آشنا شده و ازدواج کرده است.

خانم خوش اندام که حالا نامش را به نها تغییر داده است، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «بعد از سال‌ها زندگی در ایران، تصمیم گرفتم به کشور دیگری مهاجرت کنم. این تصمیم برای من سخت بود، اما احساس می‌کردم که برای رشد و پیشرفت من لازم است.»

او در ادامه نوشت: «در کشور جدیدم با یک ایرانی آشنا شدم و با او ازدواج کردم. من بسیار خوشحالم که در کنار همسرم زندگی جدیدی را آغاز کرده‌ام.»

همسر دوم باران خوش اندام کیست ؟

همسر دوم باران خوش اندام در زمینه ارز دیجیتال به نام کریپتوکارنسی فعالیت می‌کند و اطلاعات دیگری از او در دسترس نیست.

سوابق و فعالیت ها

وی از سال ها پیش به سرودن شعر اهتمام می ورزد و تا کنون دکلمه ها و اشعار زیادی را سروده است. او اشعار و تصنیف هایش را در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند و برخی نیز را به چاپ رسانده است. وی با همکاری صابر نظرگاهی تصمیم به انتشار دکلمه هایی مانند شعر کوچه را در فضای مجازی گرفته است. بیشتر اشعار نها خوش اندام شعر سفید است که ممضونی عاشقانه دارد.

بیوگرافی باران خوش اندام (نها خوش اندام) و همسر اول و دومش کیست +عکس و مهاجرت

ایشان اصالتا کرمانجی است و در استان گلستان متولد شده است. خانم خوش اندام روحیاتی عاشقانه و لطیف دارد و در صفحه شخصی اش به نشانی “نها خوش اندام” اشعار و دکلمه های مفهومی و عاشقانه را با مخاطبانش به اشتراک میگزارد .

بیوگرافی نها خوش اندام

ازدواج و طلاق

خانم خوش اندام در سال ۹۷ با امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد . اما این ازدواج دوامی نداشت و آنها بعد از ۴ سال از هم جدا شدند.

امیرحسین صدیق از بازیگران خوب سینما و تلوزیون در ایران است. وی متولد هشتم آبان ماه سال ۱۳۵۱ در نیشابور است.

امیرحسین صدیق کارهای زیادی در حوضه سینمایی و تلویزیون انجام داده است و مدتی هم در رادیو مجری گری کرده است.

اوج درخشش او در شماری از ساخته‌های مرضیه برومند کارگردان مشهور ایرانی بوده است.

نها خوش اندام با انتشار استوری زیر خبر داد که دوباره بعد از طلاق از امیرحسین مصدق ازدواج کرده است:

بیوگرافی و ازدواج مجدد باران خوش اندام (نها خوش اندام) و همسر اول و دومش کیست +عکس و مهاجرت

باران خوش اندام از مهاجرت و ازدواج مجدد خود خبر داد

باران خوش‌اندام که حالا نامش به نها تغییر یافته، در شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد از سال پیش به کشور دیگری مهاجرت کرده و بعد از مهاجرت با یک ایرانی در خارج از کشور آشنا شده و ازدواج کرده است. او علت مهاجرتش را بیان نکرده، اما از ازدواج دومش راضی است.

بیوگرافی باران خوش اندام و همسر اول و دومش مرتضی خلیلی کیست +عکس و مهاجرت

لینک پیج اینستاگرام

باران خوش اندام، در صفحه اینستاگرام با فالورها و مخاطبانش ارتباط برقرار می کند و در حال حاضر بیش از ۳۵هزار دنبال کننده دارد. او پبج قبلی خود را پاک کرد و حالا با نام نها خوش اندام در فضای مجازی فعالیت دارد.

خانم خوش اندام که در این اشعار و دکلمه های خود را با مخاطبان خود به اشتراک می گذاردو هنوز تصاویری از زندگی شخصی قبلی خود و همسرش، امیرحسین صدیق را پاک نکرده است.

پیج اینستاگرام همسر دوم باران (نها) خوش اندام

همچنین لینک پیج اینستاگرام همسر دوم باران (نها) خوش اندام نیز با نشانی * فعال است او ساعاتی پیش با انتشار استوری زیر را از خود منتشر کرد که باعث اخباری در مورد طلاق او از امیرحسین مصدق شده است؛ اما برخلاف اکثر زوج هایی که از یکدیگر جدا می‌شوند تصاویر و عکس های هم را پاک می کنند او همچنان به همسر سابق خود یعنی امیرحسن صدیق احترام گذاشته و تعداد زیادی عکس ها و تصاویر دونفره مشترک را حذف و پاک نکرده است. در صورتیکه معمولا زوج های دیگر پس از جدایی تصاویر مشترک خود در شبکه های اجتماعی را بهطور کامل حذف میکنند. اما این نشان می دهد که این خانم از درک و شعور بالایی بوده و بخشی از زندگی خود را پاک نکرده است. البته همسر دوم این شاعر و هنرمند ایرانی، نیز دارای فهم و درک بالایی است.

نظرات