ماریا کوماندنایا مجری زن قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸

4

ماریا کوماندنایا مجری زن قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸

ماریا کوماندنایا به عنوان مجری قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی شده است.

ماریا کوماندنایا

مجریان مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شدند و این باز نیز طبق روال معمول یک مجری زن، در زوج مجریان مراسم قرعه کشی حضور دارد.

چهار سال پیش و مراسم قرعه کشی جام جهانی در برزیل بدلیل پوشش نامناسب مجری زن آن برنامه و حذف بسیاری از تصاویر دریافتی توسط ناظران صدا و سیما، جنجال بزرگی در رسانه های اجتماعی ایران شکل گرفت و چند ده هزار نفر در فضای مجازی به صفحه مجری زن آن برنامه حمله و اقدام به فحاشی کردند!

حالا با گذشت چهارسال بار دیگر این نگرانی برای مردم علاقمند به فوتبال وجود دارد که باز هم بخاطر مشکل مشابه نتوانند یکی از جذاب ترین بخش های حضور در جام جهانی فوتبال برای هر کشوری را نتوانند تماشا کنند. آنها دوست ندارند بخش های عمده ای از مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ را بخاطر پوشش اجراکننده زن از دست بدهند.

حالا هم ماریا کوماندنایا به عنوان مجری قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی شده که نگرانی هایی ایجاد کرده است هرچند هوای این هفته ها در روسیه به شدت سرد شده است و با دمای هوا در برزیل چهار سال گذشته کاملا متفاوت است.
به غیر از گری لینکر، ستاره پیشین دنیای فوتبال و تحلیلگر و مجری معروف برنامه های ورزشی، که اغلب فوتبال دوستان او را می شناسند، ماریا کوماندنایا مجری و گزارشگر روس در این برنامه روی سن می رود که پیش از این مستند سردار آزمون را در شهر کازان روسیه ساخته و تجربه گزارش و مصاحبه با ستاره گلزن تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

ماریا کوماندنایا

 

ماریا کوماندنایا

ماریا کوماندنایا یکی از مجریان و گزارشگران ورزشی است که در روسیه هواداران بسیاری دارد و او را به خاطر مصاحبه های جنجالی و سوالات عجیبش می شناسند. او در شبکه های تلویزیونی و رادیویی اعم از FOX Sports, Match TV و Moscow FM مشغول به فعالیت حرفه خبرنگاری و گزارشگری است.

ماریا کوماندنایا

لینکر هم در چند سال گذشته بابت برنامه جنجالی خود در چند شبکه ورزشی و یادداشت های انتقادی علیه ستارگان بزرگ فوتبال جهان، دوستان و دشمنان زیادی دارد و بسیاری بر این باورند که مجری خوبی برای این مراسم نخواهد بود.مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قراراست به تاریخ اول دسامبر در مسکو روسیه برگزار خواهد شد.

 

ماریا کوماندنایا

اما جالب است بدانید که با نزدیک شدن به روز قرعه کشی تعداد زیادی از کاربران ایرانی در صفحه شخصی خانم ماریا کوماندنایا در اینستاگرام از وی در مورد پوشش درخواست هایی داشتند که بازتاب بسیار زیادی در رسانه ها داشته است.

بی‌بی‌سی در آستانه این رویداد به درخواست هواداران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه‌کشی درباره نحوه لباس پوشیدن پرداخته است.

در این گزارش آمده است: هواداران فوتبال در ایران به خبرنگار زن روسی توصیه کردند که چطور در قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه لباس بر تن کند تا این مراسم به صورت زنده از تلویزیون ایران پخش شود.

ماریا کوماندنایا، خبرنگار زن روسی یکی از مجریان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه خواهد بود که در کنار گری لینه‌کر عهده‌دار اجرای قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

در ادامه‌ این گزارش آمده است: هواداران ایرانی درخواست زیادی از این مجری در شبکه اینستاگرام خود داشته و از او خواستند که موازین پخش زنده در تلویزیون ایران را رعایت کند. در غیر این صورت تلویزیون ایران مجبور می‌شود از تصاویر ضبط شده در طول مراسم قرعه‌کشی استفاده کند تا این مجری نشان داده نشود.

به همین خاطر بوده است که رویدادهای مشابهی در گذشته نظیر افتتاحیه المپیک و یا قرعه‌کشی جام جهانی برزیل در ایران به صورت کامل پخش نشد. در طول قرعه‌کشی جام جهانی قبل تلویزیون ایران از تصاویر آرشیوی استفاده کرده بود.

عکسهای مجری زن قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

ماریا کوماندنایا

آدرس صفحه اینستاگرام مجری زن قرعه کشی جام جهانی روسیه : @komandnaya

ماریا کوماندنایا

 

ماریا کوماندنایا

 

ماریا کوماندنایا

 

ماریا کوماندنایا

 

ماریا کوماندنایا

 

ماریا کوماندنایا

 

ماریا کوماندنایا

در ادامه میتوانید مصاحبه تسنیم را با این مجری بخوانید :

ماریا کوماندنایا می‌گوید که از انتخابش به‌عنوان مجری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی فیفا هیجان‌زده است.

گری لینه‌کر، فوتبالیست سابق و مجری مشهور انگلیسی به‌همراه ماریا کوماندنایا از سوی فیفا به‌عنوان مجریان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که ۱۰ آذر برگزار می‌شود، انتخاب شدند. لینه‌کر چندان نیازی به معرفی ندارد و واکنش‌های گاه و بیگاه این مجری مطرح انگلیسی او را همیشه در رسانه‌ها به یک چهره فعال فوتبالی تبدیل کرده است، اما مجری روسی این مراسم شاید بیشتر نیاز به معرفی داشته باشد.

ماریا که برای ایرانی‌ها کمی پس از مصاحبه‌اش با سردار آزمون شهرت گرفت، حالا به‌واسطه معرفی‌اش به‌عنوان یکی از مجریان قرعه‌کشی جام جهانی بار دیگر مطرح شده است. ماریا کوماندنایا، مجری مطرح روسیه‌ای گفت‌وگویی با تسنیم انجام داده است که مشروح آن را می‌خوانید:

از انتخابتان به‌عنوان مجری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی چه‌حسی دارید و می‌توانید درباره آن صحبت کنید؟

زمانی که فیفا اعلام کرد من به‌عنوان یکی از مجریان قرعه‌کشی نهایی جام جهانی انتخاب شده‌ام، بسیار هیجان‌زده شدم. این افتخار بزرگی برای من بود. بنابراین فیفا مصاحبه‌ای با من انجام داد. آنها نیاز به ارزیابی مهارت زبان انگلیسی و سطح آگاهی من از فوتبال داشتند. سپس ایمیلی دریافت کردم که حاوی خبری باورنکردنی بود. از آن هنگام در پوست خود نمی‌گنجم.

 برگزاری جام جهانی در روسیه این فرصت را به شما داد تا بتوانید در کشور خودتان مجری مراسم قرعه‌کشی باشید. نظرتان درباره جام جهانی و این فرصتی که در اختیار شما و سایر هموطنانتان قرار گرفته چیست؟

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصتی عالی برای ما است تا بتوانیم زیبایی‌های کشورمان را به نمایش بگذاریم. می‌توانیم نشان دهیم ما چه مردم بی‌نظیر و میهمان‌نوازی داریم و این فرصتی برای نمایش روسیه به تمامی نقاط دنیاست.

و نظرتان درباره مراسم قرعه‌کشی چیست؟

میلیون‌ها میلیون طرفدار فوتبال برنامه قرعه‌کشی جام جهانی را از تلویزیون تماشا خواهند کرد. مهم نیست اهل کجا باشید. این فرصتی استثنایی برای همه است تا دوستان جدیدی بیابند. فوتبال فرصتی برای به هم پیوستگی است. فوتبال زبانی بین‌المللی است که همه قادر به صحبت کردن به آن هستند.

و حالا این زبان بین‌المللی شما را کنار گری لینه‌کر، مجری مراسم قرعه‌کشی کرده است.

از وقتی ۱۷ساله بودم در روزنامه‌های ورزشی کار کرده‌ام. خبرنگار ورزشی بودن در زندگی من مانند یک سفر عالی و بزرگترین هیجان بوده است و اکنون منجر به این شده که روی یک صحنه با گری لینه‌کر و سایر ستارگان استثنایی فوتبال حضور داشته باشم. برای این باید مجدداً از فیفا و کمیته برگزاری مسابقات روسیه تشکر کنم.

بعد از این انتخاب و البته به‌دلیل مصاحبه‌ای که چند وقت پیش با سردار آزمون داشتید ایرانی‌های زیادی به صفحه شما آمده‌اند و کامنت‌هایی گذاشته‌اند، آنها را دیده‌اید؟

متأسفانه تا مراسم قرعه‌کشی اجازه ندارم بیشتر از این صحبت کنم. پیش از برگزاری مراسم قرعه‌‌کشی کنفرانس‌های رسانه‌ای برای خبرنگاران معتبر برگزار می‌شود، بنابراین خوشحال می‌شوم آنجا به سایر سؤالات شما پاسخ دهم.

4 دیدگاه در “ماریا کوماندنایا مجری زن قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸

  1. رونالدو گفت:

    طرف فکر کنم از باغ وحش فرار کرده خخخخخ

    1. محمد گفت:

      خب که چی!!!

    2. دنيز گفت:

      ياد بگيريم توهين نكنيم. قيافه يه ظاهري است كه دست هيچ كس نيست (بجز عمل زيبايي). در ضمن قيافه ،آدم ها رو جذاب نميكنه بيشتر موارد دل آدمها ، رفتار و اخلاق باعث جذب اطراف ميشه.

    3. فتحی گفت:

      عجب!!!!

نظرات