پخش زنده و آنلاین مبارزه امیر علی اکبری با براندون ورا حریف فیلیپینی ۱۲ آذر ۱۴۰۱

0

پخش زنده و آنلاین مبارزه امیر علی اکبری با براندون ورا حریف فیلیپینی شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱

پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری امروز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ با براندون ورا حریف فیلیپینی در مسابقات ترکیبی (MMA) در وان چمپیونشیپ ۲۰۲۲ + تماشای آنلاین مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی در مسابقات وان چمپیونشیپ ۲۰۲۲ و با کیفیت عالی همراه پخش زنده مبارزه امیر علی‌ اکبری با براندون ورا حریف فیلیپینی از شبکه های پخش انلاین زنده شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

مبارزه امیر علی اکبری

شبکه پخش مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی

امروز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران، مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپنی در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ ۲۰۲۲ برگزار می شود.

این دیدار از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از سری مسابقات وان چمپیونشیپ در دسامبر ۲۰۲۲ برگزار میشود.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

امیر علی اکبری مبارز ایرانی هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از چهارمین حریف خود در مسابقات MMA رونمایی کرد.

مبارز ایرانی درهمین خصوص نوشت: فایت بعدی ۱۲‌ آذر انشالله با دعای خیر شما مردم عزیز بتونم پیشتون رو سفید باشم و برای لحظه‌ای دلتون رو شاد کنم.

مبارزه امیر علی اکبری امروز ساعت چنده ؟

ساعت مسابقه امیرعلی اکبری امروز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از حوالی ساعت ۱۶ به وقت ایران پخش خواهد شد و تا ساعاتی دیگر نتیجه مسابقه بروز رسانی میشود:

جزئیات

وان چمپیونشیپ (ONE Championship) شرکت تبلیغات ورزشی سنگاپوری و سازمان هنرهای رزمی ترکیبی، بوکس، کیک‌بوکسینگ و موای تای است، که در سال ۲۰۱۱ توسط چاتری سیتیودتونگ تأسیس شد.

امیر علی‌اکبری (زادهٔ ۲۰ آذر ۱۳۶۶، جمال‌آباد، سراب) کشتی‌گیر فرنگی پیشین و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی اهل ایران است. وی برندهٔ مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۰، برنز قهرمانی جهان ۲۰۰۹ و مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۰۹ است. او در قالب ای‌سی‌ای و فدراسیون مبارزه رایزین رقابت کرده و در حال حاضر با سازمان وان چمپیونشیپ قرارداد همکاری امضا کرده و در رقابت‌های این سازمان شرکت می‌کند در سال ۲۰۱۳ و پس از دومین دوپینگ، اتحادیه جهانی کشتی علاوه بر محرومیت همیشگی وی از مسابقات این رشته، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ را از وی پس گرفت.

در اوت ۲۰۲۰، خبرهایی مبنی بر پیوستن علی‌اکبری به سازمان رقابت‌های قهرمانی وان منتشر شد. قرار بود نخستین مبارزهٔ او در مسابقات بیگ‌بنگ وان در ۴ نوامبر ۲۰۲۰ و در مقابل اسلام عباس‌اف از روسیه انجام شود که این مبارزه به‌دلیل بازداشت عباسوف در روسیه، لغو شد.علی اکبری در ۵ مارس ۲۰۲۱، در مقابل حریف خود، کانگ جی وون در راند نخست، ناک اوت شد و شکست خورد.

او در مبارزهٔ بعدی خود در برابر آناتولی مالیخین، مجدداً در راند نخست، بیهوش و ناک‌اوت شد و این مبارزه را نیز واگذار کرد.

 

نظرات