بلیط هواپیما تهران مشهد را ارزان بخرید

0

مسئله ای که شاید حداقل ۹۰ درصد مردم به دنبال آن باشند، خرید ارزان قیمت بلیط پروازهای مختلف مخصوصا در مسیر تهران مشهد است. مهم ترین مسائل در خرید این بلیط به صورت ارزان، بازه زمانی سفر، زمان خرید بلیط، روش رزرو پرواز، نوع کلاس پروازی و شناسه نرخی، نوع بلیط (چارتری یا سیستمی) و ایرلاین برگزار کننده است. در این مقاله سعی داریم مهم ترین مسائل در رزرو ارزان قیمت این بلیط را به شما ارائه دهیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

فصل زمستان بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان تهران مشهد

در حالت کلی قیمت پرواز این مسیر با تقاضای مردم برای خرید، رابطه مستقیم دارد. با افزایش تقاضای مسافرین برای رزرو این بلیط، پروازهای تهران مشهد گران تر عرضه می شوند. معمولا تقاضای مردم برای رزرو پرواز تهران مشهد در فصل زمستان کاهش یافته و در نتیجه قیمت بلیط این مسیر در زمستان با ارزان ترین قیمت ارائه می شود. اما گاهی اوقات مسائل جانبی می تواند بر تقاضای مردم تاثیر گذار باشد. مثلا در سال ۱۴۰۰، با شیوع ویروس کرونا برخلاف انتظار، بلیط تهران مشهد در فصل تابستان خصوصا مرداد ماه تقاضای مردم برای خرید این بلیط کاهش یافت و با قیمت کمتری به مسافرین ارائه شد. برای اطلاع از ارزان ترین زمان برای خرید بلیط تهران به مشهد، توصیه می شود میانگین نرخ این بلیط را در ماه های مختلف با هم مقایسه کنید تا از بهترین زمان برای خرید این بلیط مطلع شوید.

 بلیط هواپیما ارزان تهران مشهد

بلیط دقیقه نودی راهکاری برای رزرو ارزان بلیط هواپیما

برای افرادی که آماده سفر شده و تنها منتظر جرقه ای برای کاهش قیمت سفر هستند، پیشنهاد می شود بلیط های خود را در ساعت های پایانی مانده به پرواز، با ارزان ترین قیمت خریداری کنند. البته توجه داشته باشید این بلیط را تنها در زمان های کم تردد می توانید خریداری کنید. مثلا در زمان پیک سفر به مشهد از تهران، مثلا تولد امام رضا و عید نوروز، نمی توانید بلیط خود را به صورت دقیقه نودی رزرو کنید و می بایست به فکر خرید بلیط این مسیر از روز های قبل باشید. چرا که در این زمان ها، با نزدیک شدن به پرواز در این ایام، شرکت های هواپیمایی، معمولا با نزدیک شدن به پرواز، به قیمت بلیط خود اضافه می کنند.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهران مشهد روش انجام پرواز کم هزینه

برخی از شرکت های ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران مشهد، این پرواز را تنها به صورت حضوری و با دریافت مبلغی علاوه بر هزینه بلیط به مسافرین ارائه می دهند. در این صورت هزینه تمام شده برای مسافرین بیشتر خواهد شد. توصیه می کنیم بلیط این مسیر را به صورت اینترنتی و با مقایسه قیمت بین ایرلاین های مختلف خریداری کنید. همچنین بهتر است این بلیط را از شرکت های معتبر و با تضمین ارزان ترین نرخ خریداری کنید. توصیه می کنیم برای این منظور سایت های مختلف را بررسی داشته و ارزان سفر کنید.

بلیط هواپیما

پرواز ارزان قیمت با رزرو کابین اکونومی کلاس

برخی ایرلاین ها از جمله ماهان و ایران ایر، بلیط های خود را در کلاس های اکونومی و بیزینسی به مسافرین ارائه می دهند. برای کاهش هزینه های سفر هوایی از تهران به مشهد، پیشنهاد می شود کلاس اکونومی را برای پرواز های خود در نظر بگیرید. پروازهای بیزینسی با توجه به خدمات و امکانات رفاهی مختلف از جمله پذیرایی در فرودگاه، ترانسفر با خودروهای شخصی به داخل کابین، صندلی های راحت، پذیرایی مخصوص و غذای با کیفیت، هزینه بیشتری از مسافرین دریافت می کنند. این کابین ها در قسمت جلوی هواپیما قرار گرفته و می توانید در هنگام فرود، زودتر از هواپیما خارج شوید. همچنین تفاوت شناسه های نرخی تنها در میزان بار مجاز و هزینه استرداد آن ها است. مثلا شناسه نرخی Y، تا میزان ۲۵ کیلوگرم مجاز بوده و شناسه نرخی R، جریمه استرداد کمتری نسبت به سایر شناسه های پرواز اکونومی کلاس دارند. در نتیجه نرخ این شناسه ها گران تر است. برای رزرو ارزان قیمت پرواز، توصیه می کنیم شناسه های O و Q را در این سفر خریداری کنید.

بلیط هواپیمای مشهد

رزرو بلیط ارزان قیمت پرواز های تهران مشهد

توصیه می شود قبل از خرید بلیط هواپیما این مسیر، قیمت های پرواز با ایرلاین های مختلف را مقایسه نموده و ارزان ترین پرواز را برای خود رزرو کنید. بلیط این پرواز با ایرلاین ماهان، با توجه به خدمات و امکاناتی که به مسافرین خود ارائه می دهد، بیشتر است. پیشنهاد می شود قیمت ایرلاین ها را در طول هفته مقایسه کنید تا در صورت سفر با ایرلاین خاص، هزینه کمتری بابت آن پرداخت کنید.

هواپیمای تهران مشهد

سفر هوایی کم هزینه با خرید بلیط های چارتر

معمولا شرکت های چارتر کننده پرواز تهران مشهد، پیش فروش بلیط های خود را به صورت عمده از ایرلاین های برگزار کننده پرواز در تمام سال خریداری می کنند. این شرکت ها در زمان های کم تردد، در صورت عدم تکمیل ظرفیت صندلی ها، آن را با کاهش قیمت به مشتریان ارائه می دهند. البته نرخ این بلیط برای کودکان و بزرگسالان یکسان است. در صورتی که فرزند خردسال (۲ تا ۱۲ سال) در این سفر همراه شما است، بلیط خود را به صورت سیستمی خریداری کنید. در این صورت اگر قصد سفر در ایام شلوغ و پر تردد مثل عید نوروز را به مشهد دارید، بهتر است بلیط پروازهای خود را به صورت سیستمی خریداری کنید. چرا که نرخ بلیط چارتر مشهد، قانونمند نبوده و برخی از شرکت ها، بلیط های این مسیر را در زمان پر تردد، گران تر از پروازهای سیستمی عرضه می کنند.

میان بری برای یافتن پرواز ارزان تهران مشهد

بعضی از سایت ها با قرار دادن پلتفرم هایی در صفحات پرواز خود، ارزان ترین قیمت این بلیط را به مسافرین خود اطلاع می دهند. در این صورت شما می توانید تنها با ورود اطلاعات شناسایی، از این سرویس استفاده کنید. برای اطلاع از این سایت ها می توانید کلمه “سرویس خبرم کن” را در قسمت جست و جوی گوگل وارد نموده و از شرکت هایی که این سرویس خدماتی را برای خرید پرواز ارزان ارائه می دهند، مطلع شوید.

نظرات