انواع مدل های جدید کت شلوار مردانه شیک از مجلسی تا دامادی ۱۴۰۱

0

عکس کت شلوار مردانه ۱۴۰۱ : خریدن کت و شلوار هم مانند هر وسیله‌ی دیگری نیازمند راهنمایی است. بر خلاف تصور همگان تعداد مدل‌های کت و شلوار تنوع زیادی دارد و هر کت و شلواری برای هر کسی مناسب نیست. برخی تصور می‌کنند همین که یک کت و شلوار با سایز خودشان یا با رنگی که دوست دارند خریداری کنند، درست‌ترین انتخاب را کرده‌اند؛ در حالی که اینطور نیست. در حرف تازه  در نظر داریم راهنمای خرید کت و شلوار مردانه ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ کامل را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کت شلوار مردانه 1401

راهنمای خرید

انتخاب درست کت و شلوار مردانه کاملا متناسب با اندام، برای هر مردی واجب است. این راهنما به شما کمک میکند تا بتوانید بر حسب اندام خود بهترین انتخاب را در کت و شلوار داشته باشید. انتخاب نادرست آن تجربه ای کاملا ناخوشایند خواهد بود. یک کت و شلوار متناسب با اندام میتواند هر مردی را درخشان جلوه دهد. این راهنما به شما هر انچه در مورد انتخاب کت و شلوار نیاز داشته باشید ، میگوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مدل جدید کت شلوار مردانه

بحث مهم در زمینه راهنمای خرید کت و شلوار استاندارد بودن آن می باشد سایز کت و شلواری که تهیه می کنید نباید برای شما خیلی بزرگ و یا خیلی تنگ باشد سرشانه های کت باید جذب شانه ها باشد بزرگتر بودن سر شانه ها باعث می شود که کت استایل شما را به هم بریزد. قد کت و شلوار غیر از مواقع استثنا استاندارد های ثابتی دارد که باید رعایت کنید کت های معمولی مدل نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه دارند و شما می توانید از این دسته از کت ها استفاده کنید

ست کت شلوار مردانه

یکی از نکات مهم برای انتخاب درست یک کت و شلوار مردانه، توجه به موقعیت هاییست که شما می خواهید از آن استفاده کنید :

موقعیت های رسمی مانند مصاحبه های کاری: در این نوع از موقعیت ها، ترجیح بر این است که از کت و شلوارهای ساده و تک رنگ استفاده کنید.
مراسم ها مانند عروسی: در این مراسم ها با توجه به رسمی و یا غیر رسمی بودن آن ها، کت و شلوار خود را انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که در این مراسم ها با داشتن یک دست کت و شلوار طرح دار (چهار خانه و یا کمباین) می توانید توجه همه را به خود جلب کنید.
روزمره: اگر از کت و شلوار به عنوان لباس روزمره استفاده می کنید و هر روز با آن ها سر کار می روید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید کت و شلوار به جنس آن توجه کنید.

انواع مدل های جدید کت شلوار مردانه شیک از مجلسی تا دامادی ۱۴۰۱

کت شلوار رنگ روشن

در انتخاب کت و شلوار حواستان به تعداد دکمه های کت باشد اگر کتی دکمه های کمتری دارد کتی رسمی تر می باشد و برای مجالس رسمی تر مناسب است علت این امر این است که هر چه کت دکمه های کمتری داشته باشد یقه بازتری دارد و پیراهن زیر کت بیشتر نمایان می شود در نتیجه این کت و شلوار حالت رسمی تری دارد.

کت شلوار مجلسی

 انواع جنس در کت و شلوار :

جنس پنبه ای : کت و شلوارهای جنس پنبه ای برای مردانی که در مناطق آب و هوایی گرم زندگی می‌کنند کت و شلوار های مناسبی هستند اگر به دنبال یک کت و شلوار رسمی برای فصل‌های سرد سال هستید این جنس در رنگ‌های تیره می‌تواند برای شما مناسب باشد کت و شلوارهای جنس پنبه در رنگهای متنوع غیررسمی تولید می‌شود و شما می‌توانید از این کت و شلوار ها در مراسم‌های مختلف استفاده کنید

جنس پشمی : همانطور که در بخشی از این مقاله اشاره کردیم جنس پشمی بیشتر برای کت و شلوارهای رسمی کاربرد دارد کت و شلوارهایی با جنس پشم زیبا و مقاوم هستند و البته قیمت بالایی دارند پارچه‌های پشمی تراکم و بافت بسیار خوب به همراه کیفیت بالا دارد کت و شلوارهای جنس پشم از الیاف ظریف تهیه شده اند و برخلاف تصور بسیاری از افراد در تمامی فصل های سال را می توانید از آنها استفاده کنید

جنس مخلوط : جنس مخلوط پارچه های جنس پلی استر، ریون و ترکیبات این دو علیاف با یکدیگر هستند که برای تولید کت و شلوار از آنها استفاده می شود این دسته از کت و شلوار ها به واسطه جنس شان از نظر اقتصادی بسیار خوش قیمت اند و از نظر کیفیت و دوام نسبت به کت و شلوار های پشمی ضعیف‌تر هستند اما باز می توانند دوام خوبی داشته باشند.

کت اسپرت

کت شلوار مردانه ۲۰۲۲

کت شلوار پسرانه

راهنمای خرید کت شلوار مردانه

کت شلوار بچگانه

کت شلوار زنانه

کت شلوار مردانه سایز بزرگ

با ما همراه باشید

نظرات