زمان دقیق پخش و تکرار سریال پلاک ۱۳ از شبکه سه تلویزیون +تکرار سریال پلاک ۱۳

0

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال پلاک ۱۳ آرش معیریان از تلویزیون شبکه سه سیما آبان ۱۴۰۰ و ساعت دقیق و زمان تکرار سریال پلاک ۱۳ شبکه ۳ سیما و زمان پخش تکرار سریال پلاک ۱۳ از تلویزیونی کی هست؟ را در این صفحه با جدیدترین عکس ها ببینید.

سریال پلاک ۱۳ جدیدترین مجموعه تلویزیونی طنز شبکه ۳ سیما از جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ راس ساعت ۲۰ روی آنتن می رود و تیزر بسیار زیبای آن نیز پخش شد و بازیگران طنز ایرانی چون علی صادقی و محمود جعفری و فرزنه سهیلی و مهران ضیغمی و حسین رفیعی و … در آن ایفای نقش کردند.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پلاک 13 از شبکه سه تلویزیون +تکرار سریال پلاک ۱۳

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پلاک ۱۳ از تلویزیون شبکه سه

سریال تلویزیونی طنز و کمدی پلاک ۱۳ به کارگردانی آرش معیریان از جمعه ۱۴ آبان راس ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش میشود و شما میتوانید هر شب راس ساعت ۸ شب و یا ۲۰ این سریال زیبا را با بازی بازیگران محبوب خود تماشا کنید.

سریال تلویزیونی «پلاک۱۳» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی سلیم ثنائی مضمونی طنز و خانوادگی دارد، با حضور بازیگرانی نظیر علی صادقی، شهره سلطانی، امیرحسین صدیق، اردلان شجاع‌کاوه، نگار عابدی، حسین رفیعی، محمود جعفری، مهران ضیغمی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، ستاره حسینی و… هرشب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش شود.

همچنین ببینید: ساعت پخش و تکرار سریال سرجوخه از شبکه سه تلویزیون ۱۴۰۰ + تکرار سریال سرجوخه

نگارش این سریال را که محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما است امیر ابیلی به همراه محمدحسن رعیت پور، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی برعهده دارند.

شبکه سه سیما پیش از این نیز در سریال های طنز شبانه تجربیات موفقی مانند زیر آسمان شهر، شبهای برره و… را داشته و حالا هم قرار است با سریال پلاک۱۳، پخش سریال سیتکامی شبانه را از سر گیرد.

داستان سریال تلویزیونی «پلاک ۱۳» که مضمونی طنز و خانوادگی دارد، راجع به باغی است که عمه آذر برای برادرزاده هایش به ارث گذاشته و شرط استفاده از آن هم این است که یک سال این ۵ تا خانواده کنار هم زندگی کنند.

زمان و ساعت بازپخش سریال پلاک ۱۳

سریال پلاک ۱۳ هر شب در ساعت ۲۰ (۸ شب) از شبکه سه صداوسیما و تکرار این سریال نیز در ساعت های ۰۱:۰۰ و ۱۶ می باشد که می توانید تماشا کنید.

 

نظرات