دانلود کامل شب آهنگی عماد طالب زاده قسمت ۱۰ فصل سوم شباهنگی +‌فیلم

0

دانلود کامل شب آهنگی عماد طالب زاده قسمت ۱۰ فصل سوم شباهنگی +‌فیلم

دانلود شب آهنگی عماد طالب زاده قسمت ۱۰ فصل سوم شباهنگی حامد آهنگی با لینک مستقیم و نسخه اصلی با حضور متفاوت عماد طالب زاده را در لیتک زیر دانلود کنید. دانلود سکانس جذاب شب آهنگی عماد طالب زاده تا فیلم گفتگوی کامل شب آهنگی حامد آهنگی با حضور عماد طالب‌زاده خواننده پاپ در فصل سوم شب آهنگی در ادامه در لینک زیر دریافت کنید:

دانلود کامل شب آهنگی عماد طالب زاده قسمت 10 فصل سوم شباهنگی +‌فیلم

شب آهنگی عماد طالب زاده

در بخشی از برنامه شباهنگی را می بینیم که مهمان قسمت جدید این برنامه عماد طالب زاده بود و سکانس های جذاب این قسمت مانند رقص حامد آهنگی و آقای طالب زاده مورد توجه کاربران قرار گرفته است

لینک دانلود شب آهنگی عماد طالب‌زاده با اجرای حامد آهنگی بدون سانسور دانلود کنید:

حامد آهنگی مانند همیشه با گفتگوی جذاب و رقص بی نظیرش لحظاتی شاد و مهبج را برای مخاطبان خود رقم زد. برنامه دیشب شباهنگی با استایل شیک و منحصر بفرد عماد طالب‌زاده و خوانندگی وی به طور زنده خاصتر بود.

شب آهنگی یک برنامه شاد با اجرای هنرمند محبوب کشورمان حامد آهنگی و با حضور مهمانان معروفی است که اینروزها بسیار پر طرفدار و پر مخاطب شده است و در ایام نوروز ۱۴۰۳ از شبکه نمایش خانگی پخش میشود.

زمان پخش شب آهنگی در نوروز ۱۴۰۳

شب آهنگی در نوروز ۱۴۰۳ روزهای دوشنبه و پنجشنبه پخش می شود

بیوگرافی

عماد طالب‌زاده خواننده ایرانی پاپ در ۲۸ آذر ۱۳۶۰ در تهران، به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته است.فارغ التحصیل موسیقی از دانشگاه آزاده اسلامی است، دارای دو برادر بزرگتر از خود بنام های حمید و علیرضا و یک خواهر به اسم مهناز است قبل از او حمید وارد عرصه موسیقی شد. عماد بصورت غیر حرفه ای خوانندگی میکرد ولی میتوان گفت که از سن ۲۰ سالگی خوانندگی را بصورت حرفه ای ادامه داده ، وی کلیپ سازی را نیز در کنار خوانندگی انجام می دهد.

از اواخر سال ۱۳۷۹ به جزیره کیش رفت و در رستوران گلریز و چند رستوران دیگر مثل دیدنی‌ ها و شاندیز به عنوان خواننده مشغول به کار شد آن زمان تعداد خواننده‌های مجاز هم خیلی کم بود و اول شروع به کار خواننده‌ های به اصطلاح زیرزمینی بود. همواره صدای خوانندگان بیشتر از چهره آنها شناخته میشود، عماد طالب زاده هم با آهنگ همه چی آرومه توانست صدای خود را برای دوست دارانش بشناساند.

او از سال ۱۳۸۰ یک تراکی بود که می‌خواستم دو صدایی با برادرم حمید بخوانم که بعد به تنهایی اجرایش کردم. آن زمان هنوز اینترنت به این گستردگی نبد و این تراک یادم هست توسط یکی از سایت‌های اینترنتی که تازه شروع به کار کرده بود، پخش شد. در یک فیلم سینمایی به نام «سکه» برای شبکه نمایش خانگی بازی کرده است، رضا رویگری، شهرام قائدی، پوراندخت مهیمن، سارا منجزی، هلیا امامی و … هم دیگر بازیگران این فیلم هستند

آهنگ ها

ای کاش

تنهایی

عاشقت شدم

هراسون

حس عاشقی

بیزارم

هواتو کردم

اعتراف

یه دروغ

بی خوابی

شهید زنده

نامحدود

به موقع رسیدی

مرد

به جون دوتامون

رد دادی

قدم میزنم

انتظار

دیگه برو

شب کوک

کجایی

عشق دلم

مگه داریم

با همون بمون

بی نظیر

خاص

بنفش

اگه یه عاشق

آروم آروم

امشب

یه عالمه

یادت میاد

تسلیم شو

غریبه کی بود

ناجی

نظرات