زمان پخش و تکرار سریال ساعت صفر از شبکه تماشا ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال ساعت صفر از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال ساعت صفر برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال ساعت صفر

این سریال به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی حسین آقاهرندی محصول سال ۱۳۰۴ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در شب های قدر همان سال از شبکه سه پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. تا جایی که بعد از چند سال هنوز درخواست پخش آن از شبکه های گوناگون دیده می شود. به همین دلیل قرار است از ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه تماشا جای نون خ ۴ پخش شود.نگارش فیلمنامه بر عهده ی اصغر عبداللهی بوده است.

از جمله هنرمندان آن می توان به امین زندگانی ،نگین صدق گویا ،سیاوش خیرابی ،مارال فرجاد ،الهام نامی ،محسن افشار ،محمد مهدوی ،افشین نخعی،زهرا عرب گری، محمد فرزانه، علیرضا لواسانی، داوود بنی اسد، سهیل سبزواری و… اشاره کرد.

در خلاصه این سریال آموزنده و اخلاقی آمده سام شکرچیان مردی ۴۵ ساله است که غرق در کار و تجارت است.او به واسطه ناکامی در یک معامله ی کلان به شدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می شود تا در راه شمال، با یک وانت تصادف کند و این آغاز ماجراست…

سریال ساعت صفر از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال ساعت صفر از شبکه تماشا

این سریال ۵ قسمتی از شنبه هرشب از ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۲ شب و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این سریال می توان به سعید دشتی ،پروین ملکی ،فرحناز منافی ظاهر، سام موذنی، ساناز نیک نام، مسعود چوبین، محمد بزرگمهر، مهسا سلطانی، ملیکا شعبان، سارا شاپوری، عادله شقایق پور و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات