اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماه در سایه + خلاصه داستان و نقد

0

“ماه در سایه″، فیلم ایرانی به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و به تهیه کنندگی شهرام میلانی معتمد است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۶ و در ژانر درام و تاریخی ساخته شده است. فیلم ماه در سایه که اولین بار در سال ۸۷ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی ماه در سایه و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماه در سایه + خلاصه داستان و نقد

 

خلاصه داستان

فیلم “ماه در سایه” روایتگر ماجرای تاریخی در دل زمان حال است. “كورش خالدي” دانشجوي كارشناسي ارشد رشته فيزيك به اصرار نامزدش “كيانا” قصد مهاجرت دائم به خارج از كشور را دارد. او به طور اتفاقي پي مي‌برد كه چيزي شبيه تلسكوپ قرن‌ها قبل از گاليله به‌وسيله مسلمانان اختراع و استفاده شده است. در همين ايام دانشگاهي كه خالدي در آن درس مي‌خواند به بهانه روز جهاني نجوم و گراميداشت گاليله سميناري علمي برپا كرده است.

خلاصه داستان فیلم ماه در سایه

ولي “كوروش” كه اينك دست به تحقيقات وسيعي پيرامون شخصيت علمي “ابن هيثم” زده، قصد دارد مقاله خود را در اين فرصت مطرح كند. او كه از مهاجرت منصرف شده در روز جهاني نجوم جنجالي در سمينار برپا مي‌كند. “كوروش” از شخصيت “ابن هيثم” كه حدود ۴۰۰ سال پيش از گاليله موفق به رصد ماه شده پرده برمي‌دارد. كسي كه از قرن چهارم تا به‌حال همچون “ماه در سايه” از نظرها پنهان مانده است…

 

اسامی بازیگران فیلم ماه در سایه به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم ماه در سایه به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید ابراهیمی فر، تهیه کننده: شهرام میلانی معتمد، مدير تصويربرداري: مسعود اميني تيراني، طراح صحنه و لباس:‌ مهسا عظيمي، طراح گريم: ايمان اميدواري، صدابردار: فرزام منطقي، برنامه‌ريز: كاوه صباغ‌زاده، منشي صحنه: ياسمين ريزان، مدير توليد: عباس كلانتري.

نظرات