زمان پخش و تکرار سریال فرمان از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت و روزهای بازپخش

0

سریال فرمان از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال فرمان از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه کنندگی امید نجیب زاده محصول سال ۱۳۸۱ در زانر طنز،درام و خانوادگی است. اسن سریال بار اول در سال ۱۳۸۲ از شبکه دوم سیما پخش شد و مورد توجه قرار گرفت به همین دلیل قرار است این مجموعه از ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال حسام الدوله می شود. سریال فرمان با پرداختن به مسائل و مشکلات یک خانواده ایرانی، به نوعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌ کند و آن‌ها را به تأمل در روابط خانوادگی وادار می‌ کند.

از جمله هنرمندان این سریال می توان اسماعیل محرابی،فخری خوروش،فتحعلی اویسی،فریماه فرجامی،حسین پناهی،سیاوش تهمورث،اکرم محمدی،کمند امیرسلیمانی،کیهان ملکی،بیوک میرزایی،مهناز انصاریان،سعید امیرسلیمانی،رابعه اسکویی و… اشاره کرد.

در خلاصه مجموعه آمده زندگی خانوادگی مردی به نام فرمان است که ثبات فکری و شخصیتی چندانی ندارد. او که راننده تاکسی اس ، با همسرش مهری و فرزندانش روزگار می گذراند. زندگی او با اوج گرفتن دخالت های مادرش، ملوک خانم که خود را منتسب به دربار قاجار می داند و خواهرش مینا از یک سو و برادرهای قلدر همسرش از سوی دیگر وارد مرحله ای جدید می شود و به دنبال آن ، اتفاقات گوناگونی می افتد…

سریال فرمان

ساعت تکرار و زمان پخش سریال فرمان از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۷ قسمتی از یکشنبه هرشب از ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۶ و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ شب و ۸ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج و خاطر انگیز لذت ببرید.

همراه ما در حرف تازه باشید

نظرات