دانلود کامل شب آهنگی زهرا داوودنژاد قسمت ۹ فصل سوم شباهنگی +‌فیلم

0

دانلود کامل شب آهنگی زهرا داوودنژاد قسمت ۹ فصل سوم شباهنگی +‌فیلم

دانلود شب آهنگی زهرا داوودنژاد قسمت ۹ فصل سوم شباهنگی حامد آهنگی با لینک مستقیم و نسخه اصلی با حضور متفاوت زهرا داوودنژاد را در لیتک زیر دانلود کنید. دانلود سکانس جذاب شب آهنگی زهرا داوودنژاد تا فیلم گفتگوی کامل شب آهنگی حامد آهنگی با حضور زهرا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون در فصل سوم شب آهنگی در ادامه در لینک زیر دریافت کنید:

دانلود کامل شب آهنگی زهرا داوودنژاد قسمت 9 فصل سوم شباهنگی +‌فیلم

شب آهنگی زهرا داوودنژاد

در بخشی از برنامه شباهنگی را می بینیم که مهمان قسمت جدید این برنامه زهرا داودنژاد بود و سکانس های جذاب این قسمت مانند نوشابه خوردن سریع خانم داودنژاد مورد توجه کاربران قرار گرفته است

لینک دانلود شب آهنگی زهرا داوودنژاد با اجرای حامد آهنگی بدون سانسور دانلود کنید:

حامد آهنگی مانند همیشه با گفتگوی جذاب و شوخیهای ترسناک و وهم انگیزش با خانم زهرا داوودنژاد لحظاتی شاد و مهبج را برای مخاطبان خود رقم زد. برنامه دیشب شباهنگی با استایل شیک و منحصر بفرد زهرا داوودنژاد خاصتر بود.

شب آهنگی یک برنامه شاد با اجرای هنرمند محبوب کشورمان حامد آهنگی و با حضور مهمانان معروفی است که اینروزها بسیار پر طرفدار و پر مخاطب شده است و در ایام نوروز ۱۴۰۳ از شبکه نمایش خانگی پخش میشود.

زمان پخش شب آهنگی در نوروز ۱۴۰۳

شب آهنگی در نوروز ۱۴۰۳ روزهای دوشنبه و پنجشنبه پخش می شود

بیوگرافی

زهرا داوودنژاد متولد ۲۹ فروردین ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.آخرین مدرک تحصیلی اش دیپلم است ، البته در رشته مهندسی نرم افزار پذیرفته شده بود که بعد از سه سال رهایش کرده و ادامه نداده

پدرش علیرضا داوودنژاد کارگردان سرشناس می باشد ، دوتا برادر بنام های علی و رضا دارد که رضا داوودنژاد بازیگر است. در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده و مدرش از کارگردانان و بازیگران قدیمی و با باسابقه ایرانی است و به همین دلیل با فنون و تکنیک های بازیگری بیگانه نیست. او می گوید: شناخت من از سینما به پنچ سالگی ام برمی گردد ، همان زمانی که پدرم مشغول ساخت خانه عنکبوت سال ۱۳۶۲ در منزل خودمان بود. از سال ۱۳۷۴ ابتدا با فعالیت به عنوان منشی صحنه وارد عرصه هنر شد و کنار عوامل فیلم عاشقانه مشغول شد.

شروع حرفه اش در بازیگری با فیلم بچه های بد در سال ۱۳۷۹ رقم خورد و با فیلم های طوطی ، دست های خالی ، نیلوفر ، کلاس هنرپیشگی و شماره ۱۷ سهیلا ادامه یافت.این بازیگر عضو یکی از هنری ترین خانواده های سینمای ایران است و تقریبا همه اعضای خانواده اش، در حوزه فیلم و سینما فعالیت داشته اند؛ زهرا داوود نژاد نوه مرحومه احترام سادات حبیبیان، برادرزاده محمدرضا داوودنژاد و دخترعموی مونا داوودنژاد که هر سه بازیگر هستند، است.

نظرات