بازیگران و مهمانان فصل پنجم جوکر چه کسانی هستند؟ + عکس بازیگران

0

برنامه تلویزیونی جوکر با حضور بازیگران طنز سینما ساخته شده است. این برنامه تلویزیونی به دلیل استقبال مردم فصل پنجم آن نیز ساخته شده و در روزهای عید پخش می شود. برای اینکه با بازیگران فصل پنجم جوکر بیشتر آشنا شوید این پست را تا انتها مطالعه کنید.

فصل پنجم جوکر

خلاصه فصل پنجم جوکر

برنامه جوکر یکی از برنامه های جذابی و کمدی بوده که توسط احسان علیخانی کارگرانی شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این برنامه در در فصل های مختلف تولید میشود و در هر فصل مهمانان ویژه حضور دارند که باید بر سر نخندیدن با یکدیگر به رقابت بپردازند.

تا به حال سه فصل این برنامه تولید و پخش شده است و فصل چهارم آن نیز قسمت های ایتدایی اش در حال پخش است.

اما جالب است بدانید که جوکر تا ۱۰ فصل تولید شده است .

بازیگران فصل پنجم جوکر

جوکر یکی از جدیدترین آثار فیلیمو، با میزبانی سیامک انصاری و کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی است. برنامه رئالیتی شو جوکر از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شده است. البته ناگفته نماند که ماتسوموتو نیز مسابقه جذابش را با الهام از برنامه معروف Big Brother ساخت.

مهران غفوریان، مجید واشقانی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی از بازیگران این فصل جوکر هستند.

بیوگرافی مهران غفوریان

فصل پنجم جوکر

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

بیوگرافی مجید واشقانی

فصل پنجم جوکر

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالوژی می باشد که دوست داشت روانشناس باشد اما وارد هنرپیشگی شد و حالا فوتبالی و طرفدار دو آتیشه استقلال است.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

فصل پنجم جوکر

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. وی سال ۲۱۱۱ زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۱۱۲ کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال ۸۲ ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

بیوگرافی اکبر عبدی

فصل پنجم جوکر

المیرا عبدی در ادامه مسیر پدر وارد دنیای بازیگری شده و در اولین تجربه سینمایی حرفه ای خود در فیلم یکی برای همه در نقش فرزند دختر پدرش اکبر عبدی ظاهر شد.

اکبر عبدی پس از دریافت مدرک دیپلم از سال ۱۳۵۸ با نمایش های آماتوری فعالیت هنری اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و در مجموعه محله بروبیا (داریوش مؤدبیان، ۱۳۶۳) و بازم مدرسه ام دیر شد (۱۳۶۵) خود را به عنوان بازیگری مستعد خلاق شناساند.

بیوگرافی سیروس میمنت

فصل پنجم جوکر

سیروس میمنت متولد ۱۳۳۹ در کرمانشاه، بازیگر است

دانش آموخته مقطع دیپلم می باشد در ۱۴ سالگی هنر را با کارگردانی شروع کرد و در ادامه بازیگر سینما و تلویزیون شد، آقای بازیگر در ۱۹ سالگی ازدواج کرده است

نظرات