دانلود کامل فیلم شب آهنگی بابک جهانبخش قسمت ۶ فصل سوم شباهنگی

0

دانلود کامل شب آهنگی بابک جهانبخش شباهنگی قسمت ۶ فصل سوم با لینک مستقیم و کیفیت عالی با حضور متفاوت بابک جهانبخش و دانلود سکانس های جذاب شب آهنگی بابک جهانبخش تا گفتگوی کامل شب آهنگی با حضور بابک جهانبخش خواننده پاپ در فصل سوم شب آهنگی در ادامه در لینک زیر دریافت کنید:

دانلود کامل فیلم شب آهنگی بابک جهانبخش قسمت 6 فصل سوم شباهنگی

دانلود کامل فیلم شب آهنگی بابک جهانبخش قسمت ۶ فصل سوم شباهنگی

قسمت ۶ فصل سوم شب آهنگی روز گذشته دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ میزبان بابک جهانبخش خواننده پاپ کشورمان بود که اجرای آن را حامد اهنگی برعهده دارد. لینک دانلود شب آهنگی بابک جهانبخش را دریافت کنید که کامل و بدون سانسور و رایگان برای شما در اینجا بارگذاری شد:

فصل سوم شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی به تازگی آغاز شده و قسمت ششم آن نیز به محتوا و فضایی شاد و مهیج با حضور بابک جهانبخش خواننده پاپ از شبکه فیلم نت پخش شد.

تاک شو اینترنتی شب آهنگی یک برنامه شاد با اجرای هنرمند محبوب کشورمان حامد آهنگی و با حضور مهمانان معروفی است که لحظاتی مفرح را در کنار آنها تجربه میکنید.

بیوگرافی

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه ای علی جهانبخش) متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان، بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است.
بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

در سال ۱۳۸۲ تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۱۳۸۴ آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در ۲۱ تیر ۹۱ وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. بابک جهانبخش هنگامی که تنها در سن پنج سالگی بود، تحت نظر مربی گری یک استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بخوم در کشور آلمان، شروع به آموزش پیانو کرد. پس از آن که پدرش تحصیلاتش را در آن کشور به اتمام رساند، به ایران بازگشتند و رغبت و گرایش بابک جهانبخش به حیطه موسیقی افزایش یافت. لذا به شکل گسترده و جدی تر یادگیری موسیقی شرقی را پیش گرفت. می‌گویند نخستین شخصی که بابک را به سمت تبدیل شدن به یک خواننده متبحر سوق داد، مرحوم مجتبی میرزاده از آهنگسازان قدیمی ایران بود. او در دوره های آموزشی نوینی شرکت کرده و هنگامی که در سن ۱۴ سالگی بود، در سال ۱۳۷۶ توانست مجوز رسمی خود را از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با امضا و تایید محمدعلی معلم اخذ کند. در سال مذکور او یک اثر را جهت صدا و سیما تولید و ارائه کرد. بسیاری از صاحبنظران معتقدند که جهانبخش در زمره بهترین خواننده های پاپ ایران به شمار می رود.

بابک جهانبخش در شروع کار گرایش زیادی به موسیقی سبک پاپ سنتی داشت و آن را در پیش گرفت. ولی بنا به توصیه یکی از اساتید موسیقی، سبک خود را از پاپ سنتی به پاپ تغییر داده و با این رویکرد، برای مدت چند سال درنگی را در فعالیت هایش پدید آورد. ولی در این دوران نیز او پس از تلاش بر نداشته و به یادگیری سایر دوره های موسیقی مشغول بود.

نظرات