اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم (چراغ های ناتمام) + خلاصه داستان و نقد

0

چراغ های ناتمام فیلم ایرانی به کارگردانی مصطفی سلطانی و به تهیه کنندگی مجتبی امینی و مجید اسماعیلی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۵ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. این فیلم که اولین بار در شهریور ۹۷ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و عواملش به همراه عکس ها و نقش ها و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم چراغ های ناتمام + خلاصه داستان

 

موضوع و داستان فیلم چراغ های ناتمام

فیلم “چراغ های ناتمام” روایتگر ماجراهای نویسنده‌ای پایبند به باورهای اعتقادی است که به دنبال مضمونی مرتبط با باورهایش می‌گردد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

خلاصه داستان فیلم چراغ های ناتمام

“آیا تا حالا شده فکر کنین یه چیزی دور و برتون درست نیست و ندونین اون چیه؟ بین هزار هزار نفر آدم راه برین اما تنهای تنها باشین.. روزا پشت سر هم بگذرن و شما کاری از دستتون برنیاد.. فکر کنین سر جاتون نیستین اما ندونین چطوری باید برسین به اون جایی که دلتون می خواد.. هیچکس نباشه که با یه جمله بهتون قوت قلب بده…”

فیلم «چراغ های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی روایتگر یک نویسنده است که با همسر، فرزند و پدر جانباز خود زندگی می‌کند و حاضر نیست سفارشی‌نویس باشد، این فیلم در یک سوم ابتدایی خود اگر چه به خوبی داستان را جلو می‌برد اما در ادامه با وارد کردن داستانی دیگر، جذابیت اولیه خود را ندارد و در این فیلم نقش اول را مجید صالحی به نام جلال بازی می‌کند

اسامی بازیگران فیلم چراغ های ناتمام به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم چراغ های ناتمام به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مصطفی سلطانی، تهیه کننده: مجتبی امینی و مجید اسماعیلی، نویسنده: محسن جسور، بازنویسی فیلم نامه: پرویز شیخ طادی، مصطفی سلطانی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، تدوین: پرویز شیخ طادی، احسان شیبانی، بازیگردان: امیرحسین عسگری، طراح صحنه و دکورک: بابک پناهى، طراح چهره پردازی: شهرزاد عقیقی، صداگذاری و میکس: وحید مقدسی، احسان افشاریان، مدیر صدابرداری: رضا تهرانی، موسیقی: هادی رحمانی، مدیر تولید: مقصود میرهاشمی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، طراح جلوه های ویژه میدانی:حمید رسولیان، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی حسین قاسمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آرش سجادی حسینی.

نظرات