داستان و بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی+ تصاویر

0

“دیو و ماه پیشونی″، سریال ایرانی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی مهدی یاری و با بازی علی صادقی است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر کمدی و فانتزی ساخته شده است. سریال دیو و ماه پیشونی که به تازگی فیلمبرداری آن به پایان رسیده است، قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر شود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی+ تصاویر و اسامی و نقش بازیگران

 

خلاصه داستان سریال دیو و ماه پیشونی

سریال “دیو و ماه پیشونی” روایتگر داستانی بر اساس یکی از افسانه‌های کهن ایرانی است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو که در داستان های شاهنامه با رستم دستان جنگیده بود؛

خلاصه داستان سریال دیو و ماه پیشونی

در فضایی فانتزی و شاد همسفر می شود؛ سفری در دنیای امروز برای کودک درون همه افراد خانواده…. گفتنی است این سریال که در روزهای پایانی فیلمبرداری خود قرار دارد، قرار است به زودی بر روی پلتفرم های شبکه نمایش خانگی قرار بگیرد.

 

اسامی بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی به همراه نقش

این سریال سومین مجموعه علی صادقی در شبکه نمایش خانگی پس از موچین و شام ایرانی است.

اسامی بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: حسین قناعت، تهیه کننده: مهدی یاری، مدیر تصویربرداری: محمد حسن پور، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: عقیل تقی زاده، مدیر تولید: وحید مرادی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه: رضا سلیمانی، طراح لباس: ماهرخ سلیمانی پور، تدوین‌: سیامک مهماندوست، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، مدیر تدارکات: مهدی نصراللهی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: ماندانا خانزاده، رنگ و اتالوناژ: امیر ولی خانی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: مهران عبدی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل.

نظرات