اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماهان با نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماهان با نقش + داستان و عکس ها و بیوگرافی بازیگران زن و مرد فیلم ماهان از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم سینمایی ماهان ، فیلم ایرانی به کارگردانی حمید شاه حاتمی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و هنری ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۴۰۰ است، حالا قرار است در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماهان با نقش + داستان کامل و تصاویر

فیلم ماهان، فیلم ایرانی به کارگردانی حمید شاه حاتمی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و هنری ساخته شده و بازیگرانی چون میرضا نطری و همایون ارشادی و نگار جوکار (آفرین) و وحید رحیمیان و رامین ناصرنصیر و … در آن ایفای نقش کردند.

خلاصه داستان

فیلم “ماهان” روایتگر زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت ها می تواند نقش اصلی یک نمایش را روی صحنه ایفا کند اما بیماری سرطان مسیر زندگی او را دستخوش تغییرات جدی می کند.

خلاصه داستان فیلم ماهان

او به همراه همسرش آفرین به تجویز دکتر معالجش سفر چند روزه‌ای را آغاز نموده اما اتفاقات این سفر نگاه ماهان را نسبت به زندگی و مرگ تغییر میدهد. لازم به ذکر است این فیلم به تهیه کنندگی علی شاه حاتمی و کارگردانی حمید شاه حاتمی از دیگر فیلم‌های حاضر در جشنواره است که از مضمونی اجتماعی برخوردار است. گفتنی است این سینمایی اولین فیلم کارگردانش است و داستان آن از یک اتفاق واقعی الهام گرفته شده است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماهان به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماهان به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: حمید شاه حاتمی، تهیه کننده: علی شاه حاتمی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، حمید شاه‌حاتمی، چهره‌پرداز: هادی لطفی، طراح صحنه و لباس: حمید شاه‌حاتمی، طراح لباس: حمید شاه‌حاتمی، تدوین: بهزاد بهزادپور، صدابردار و صداگذار: بهروز معاونیان، موسیقی: فردین خلعتبری، جلوه‌های میدانی: مرتضی رمضانی، حمید بیاتی، جلوه‌های بصری: بهرام فرداد، سپهر کشن‌فلاح.

نظرات