سریال های نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ +‌زمان پخش و اسامی سریال های نوروز ۱۴۰۳

0

اسامی سریال های نوروز ۱۴۰۳ به همراه زمان پخش و بازیگران

سریال های تلویزیونی نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی با ماه رمضان از حال و هوای متفاوتی برخورددار است. در ادامه به معرفی سریال های ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم و اسامی و بازیگران این سریال ها را بررسی می کنیم .

اسامی سریال های نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳

آنگونه اعلام شده قرار است تعدادی سریال تلویزیونی در چند ژانر مختلف از کمدی تا درام اجتماعی و تاریخی در ایام عید نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش شود. بنا به گفته ها سریال «زیرخاکی۴» یا نون خ ۵ و یا پایتخت ۷ برای شبکه یک در ایام نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

سریال های نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ +‌زمان پخش و اسامی سریال های نوروز 1403

سریال های نوروز ۱۴۰۳ عبارتند از: سریال «رستگاری» و سریال هفت سر اژدها برای پخش در شبکه دو و سه در ایام نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ در نظر گفته شده است. پخش دیگر سریال هایی مانند «بدل»، «فراری» و «مهیار عیار» و زیر خاکی ۴ و نون خ ۵ و پایتخت ۷ همچنان در هاله ای از ابهام است. فعلا پخش سریال رستگاری و هفت سر اژدها از شبکه سه و دو قطعی شده و دیگر سریال ها بطور دقیق مشخص نیست و شابد تغییراتی در پخش سریال‌های نوروزی اعمال شود.

سریال شبکه سه در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳

هفت سر اژدها سریال شبکه سه در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شد

سریال هفت سر اژدها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در آن حمید صفت، حمید گودرزی، علیرام نورایی و مجید واشقانی به ایفای نقش پرداخته اند ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از شبکه سه سیما پخش می شود. در این سریال بازیگرانی همچون مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌ سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی، مهدی شاکریان، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

زمان پخش و بازیگران

در سریال هفت سر اژدها بازیگرانی همچون مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌ سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی، مهدی شاکریان، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال با آغاز ماه مبارک رمضان پخش خود را آغاز خواهد کرد و در ایام نوروز و تا پایان ماه رمضان به پخش خود ادامه خواهد داد.

اسامی سریال های نوروز 1403 به همراه زمان پخش و بازیگران

سریال شبکه دو در نوروز ۱۴۰۳

سریال «رستگاری» که در ۳۰قسمت تهیه و تولید شده یک اثر پر بازیگر است و قرار است در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان از شبکه ۲ پخش شود

مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی، برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ درحال تولید است. این سریال در ژانر ماورایی ساخته می‌شود و داستان آن به موضوعاتی مانند مرگ، برزخ و قیامت می‌پردازد.

رستگاری سریال شبکه دو در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شد

فیلمنامه «رستگاری» را حسن وارسته به نگارش درآورده است، وارسته سابقه نگارش سریال‌های محبوبی مانند «پایتخت»، «دودکش»، «علی‌البدل»، «دیوار به دیوار» و «بچه‌ مهندس» را دارد.

باتوجه‌به سابقه ده‌نمکی در ساخت سریال‌های جنجالی و همچنین موضوع ماورایی «رستگاری»، به‌نظر می‌رسد که این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های رمضان ۱۴۰۳ باشد.

«رستگاری» مسعود ده‌نمکی از سریال‌هایی است که قرار است در نوروز پخش شود؛ سریالی که حال و هوای ماورایی دارد، اما با نگاهی به کارنامه سریال‌سازی‌ ده‌نمکی به‌نظر می‌رسد این سریال هم مانند دیگر مجموعه‌هایی که ساخته نتواند در استقبال مردم موفق باشد.

داستان سریال رستگاری هم مانند سریال های اغماء، احضار، ملکوت، او یک فرشته بود و… ماورایی است و درباره دو برادر کارخانه‌دار است که دچار چالش‌هایی می‌شوند. این سریال قرار است از زاویه‌ای تازه به مبحث عالم برزخ و در قالب یک قصه شنیدنی و پر از گره بپردازند.

بازیگران سریال رستگاری عبارتنداز:

محمود پاک‌ نیت در نقش حافظ
نفیسه روشن
علیرضا استادی
حمیدرضا هدایتی
رامین راستاد
مهدی سلوکی و …

پیشتر اعلام شد که «مهیار عیار»، مجموعه‌ای تلویزیونی است که از شبکه ۲ سیما در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پخش میشود اما قرار است سریال هفت سر اژدها روی آنتن شکه ۲ برود. بفرستد.

مجموعه تاریخی مهیار عیار این روز‌ها در احمدآباد مستوفی در حال تصویربرداری است. کارگردانی «مهیار عیار» را سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی آن را بهروز مفید به عهده دارد و قصه آن در دوران حاکمیت سلسله صفویه می‌گذرد. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را که قرار است در ۳۰ قسمت ساخته شود، محمدرضا محمدی‌نیکو به نگارش درآورده است. «مهیار عیار» یک پروژه تاریخی است که هم لوکیشن‌های زیادی برای آن ساخته شده که حدود ۱۲۰ لوکیشن را دربر می‌گیرد و هم از حضور بازیگران زیادی بهره می‌گیرد که به ۲۶۰ نفر می‌رسند. کامران تفتی نقش اصلی این مجموعه را بر عهده دارد و داستان آن درباره راهزنی به نام مهیار است که پای چوبه دار، دیدار با مادرش را به عنوان آخرین خواسته‌اش مطرح می‌کند. جوانمردی برای اینکه راهزن به خواسته‌اش برسد وساطت می‌کند و این اقدام باعث می‌شود زندگی راهزن دچار تحول شده و به سمت عیاری تغییر مسیر بدهد. مهیار یا همان راهزن از مهارت و ذکاوت خوبی برخوردار است و به مرور با مشکلاتی که در شهر اصفهان برای مردم و داروغه و دیگران اتفاق می‌افتد، درگیر می‌شود و هر بار درگیر داستان جدیدی می‌شود.

سریال شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳

شبکه یک یکی از سریال های کمدی و طنز را پخش می کند. زیر خاکی ۴ و یا پایتخت ۷ و سریال بدل قرار است برای نوروز امسال از شبکه یک پخش شود. سریال ۲۶ قسمتی «بدل» به کارگردانی و نویسندگی علی مسعودی در فضایی طنز تولید شده است.

دیگر گزینه های پخش سریال نوروزی ۱۴۰۳

سریال‌های «نون. خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «فراری» به کارگردانی امیر داسارگر، «بدل» به کارگردانی علی مسعودی، «زیرخاکی ۴» به کارگردانی جلیل سامان و «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به عنوان گزینه‌های پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده اما یطور قطعی از تلویزیون اعلام نشده است.

سریال «فراری» یکی دیگر از گزینه‌های نوروزی و ماه رمضان است که با هدف معرفی شهدای مدافع حرم با محور شخصیتی به نام هادی، از دوران نوجوانی تا بزرگسالی او را به تصویر می‌کشد. سریال «فراری» در واقع نگاهی آزاد به زندگی شهید مصطفی صدرزاده دارد و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.

تولید فصل پنجم «نون.خ» زودتر از بقیه سریال‌ها آغاز شد؛ سریالی که حمایت چندجانبه مدیران سازمان را داشت. «نون.خ» در ۴فصل قبلی خود جزو پرمخاطب‌های تلویزیون بود و عنوان می‌شد که قرار است از نخستین روز عید روانه آنتن شود، اما حالا مدیران سازمان تصمیم گرفتند زمان پخش این سریال را به تعویق بیندازند. شنیده‌ها حاکی از آن است که «نون.خ» از نیمه دوم فروردین روی آنتن خواهد رفت.

سریال «بدل»

سریال «بدل» به تازگی کلید خورده است و جمعی از بازیگران طنز قرار است در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند. فیلمنامه این سریال در ۲۶ قسمت به نگارش درآمده است و خود علی مسعودی آن را نوشته است. در اولین سکانس‌ها از این سریال فرزانه سهیلی به ایفای نقش می‌پردازد. علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است که در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است.

نظرات