اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روایت ناتمام سیما + خلاصه داستان

0

فیلم روایت ناتمام سیما : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم روایت ناتمام سیما همراه با اسامی عوامل با بازی آزاده صمدی، حامد کمیلی، غزل شاکری و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم روایت ناتمام سیما

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فجر حضور دارد. سینماپرس رسانه‌ی جریان تندرو در ایران این فیلم را دارای نگاه فمینستی که روابط پیش از ازدواج را مطالبه می‌کند و مستهجن خطاب کرد.

خلاصه داستان

روایت فروپاشی زندگی یک خانواده به ظاهر خوشبخت هست اما…

خلاصه داستان فیلم روایت ناتمام سیما

اسامی بازیگران فیلم روایت ناتمام سیما

آزاده صمدی

زادهٔ ۱۷ دی ۱۳۵۷ بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید. وی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید.از جمله آثار ایشان می توان به می خواهم زنده بمانم،دیوار به دیوار،گاو صندوق،ما چند نفر،آفریقا،طبقه حساس،خوب بد جلف،مارموز و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم روایت ناتمام سیما

آزاده صمدی بازیگر نقش اول فیلم روایت ناتمام سیما

حامد کمیلی

زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۱ بازیگر ایرانی است. او بازیگری در سینما را با فیلم تردید آغاز کرد که این فیلم موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم سال در جشنواره فیلم فجر شد. کمیلی با بازی در نقش «الیاس» در مجموعهٔ تلویزیونی اغما به شهرت رسید.از جمله آثار وی می توان به نقش جهان،پرده نشین،قبله عالم،خوب بد جلف: رادیو اکتیو،دلقک ها،دردسر بزرگ،ایتالیا ایتالیا،آهو و… اشاره کرد.

عوامل فیلم روایت ناتمام سیما

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، موسیقی: کارن همایونفر، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، مدیر تولید: حسن صفری، عکاس: مریم مجد.

نظرات